Skocz do zawartości

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam, mam pytanie. Jakie większe turbo pasuje plug & play do mojego Passata - turbo z AWX,AVF,BRD,BRV? Czy tylko takie czy jeszcze jakieś? Które będzie najlepszym wyborem względem ceny i bezawaryjnosci?

    Plan to wstawić większe turbo i do tego nowa mapa. Cel - około 150KM aby n fabrycznym intercoolerze dobrze chodzilo

     

    Passat B5 1.9TDI PD (AJM)

    Edytowane przez Izzy70
    Więcej informacji

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    AVB to takie samo jak masz w swoim AJM , temat wałkowany wiele razy na forum .AWX do 150 będzie dobrym wyborem

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    2 godziny temu, vwtdi90 napisał:

    AVB to takie samo jak masz w swoim AJM , temat wałkowany wiele razy na forum .AWX do 150 będzie dobrym wyborem

    Przepraszam, chodziło o AVF, już poprawione.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Na swojej seryjnej wyciągniesz 145 km i 340 Nm 

    Na AWX/AVF do 160 km 

    Wszystko zależy od stanu twojego silnika 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    53 minuty temu, vwtdi90 napisał:

    Na swojej seryjnej wyciągniesz 145 km i 340 Nm 

    Na AWX/AVF do 160 km 

    Wszystko zależy od stanu twojego silnika 

    Na hamowni zostało 107 km, po zrobieniu logów dynamicznych koledzy z forum stwierdzili że prawdopodobnie turbo i zmienna geometria do czyszczenia i powinno pomóc. Stąd też pomysł aby zamiast ja czyścić wstawić trochę większe i więcej zyskać.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Teraz, Izzy70 napisał:

    Na hamowni zostało 107 km, po zrobieniu logów dynamicznych koledzy z forum stwierdzili że prawdopodobnie turbo i zmienna geometria do czyszczenia i powinno pomóc. Stąd też pomysł aby zamiast ja czyścić wstawić trochę większe i więcej zyskać.

    Ładuj od 130 turbo soft i będzie git :) 

    • Thanks 1

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Dnia 13.10.2017 o 05:54, vwtdi90 napisał:

    AVB to takie samo jak masz w swoim AJM , temat wałkowany wiele razy na forum .AWX do 150 będzie dobrym wyborem

    Jako, że ja mam AVB i po ostatnich oględzinach okazuje się żeby się rozglądać za nowym turbo to się podłącze.

     

    Miałem dopiero co czyszczone turbo i kolektory.  Dosłownie kilka dni temu.  Prawdopodobnie za chwile trzeba będzie jeszcze raz to ściągać bo coś zostało źle złożone i nie mam mocy na 4 i 5 biegu.  Turbo się spóźnia. Jutro zrobię dokładnie logi i wkleję.  Przed czyszczeniem ładowało ładnie  ale na 3500 obrotach wpadał tryb awaryjny. Teraz awaryjnego nie mam i na niskich biegach zbiera się lepiej ale kompletnie nie mam mocy na 4 i 5 biegu.

     

    Pytanie:

    Czy uszczelki trzeba kupować nowe czy nadadzą się te nówki przed chwilą zakładane  ? 

    Edytowane przez StreamHD

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    A mi Daron podarował  147 Hp i  343 Nm  w AJM-ie

    Powiem szczerze że aż za dużo.....

    jak pada  ( na mokrym )  przy wył. ASR  mieli cały  3  bieg.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    3 godziny temu, yaro666 napisał:

    A mi Daron podarował  147 Hp i  343 Nm  w AJM-ie

    Powiem szczerze że aż za dużo.....

    jak pada  ( na mokrym )  przy wył. ASR  mieli cały  3  bieg.

    zainwestuj w lepsze opony ;)

     

    Też do ATJ włożyłem turbo od 130 (nie pamiętam już konkretnie z jakiego silnika) ale nie byłem na poprawce programu i hamowni. Na starej turbinie wyszło w serii 116km po programie 152km. Ciekawe ile jest teraz...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    9 godzin temu, yaro666 napisał:

    Powiem szczerze że aż za dużo.....

    za tydzień'/dwa powiesz że  nie czujesz już tego przyrostu mocy ;) 

    6 godzin temu, adams napisał:

    Ciekawe ile jest teraz...

    bez korekty? tyle samo ;)  jedź na   korektę i 165-170 powinno być

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się




    ×