Skocz do zawartości
Izzy70

diesel [B5] Większe turbo do AJM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie. Jakie większe turbo pasuje plug & play do mojego Passata - turbo z AWX,AVF,BRD,BRV? Czy tylko takie czy jeszcze jakieś? Które będzie najlepszym wyborem względem ceny i bezawaryjnosci?

Plan to wstawić większe turbo i do tego nowa mapa. Cel - około 150KM aby n fabrycznym intercoolerze dobrze chodzilo

 

Passat B5 1.9TDI PD (AJM)

Edytowane przez Izzy70
Więcej informacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AVB to takie samo jak masz w swoim AJM , temat wałkowany wiele razy na forum .AWX do 150 będzie dobrym wyborem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, vwtdi90 napisał:

AVB to takie samo jak masz w swoim AJM , temat wałkowany wiele razy na forum .AWX do 150 będzie dobrym wyborem

Przepraszam, chodziło o AVF, już poprawione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na swojej seryjnej wyciągniesz 145 km i 340 Nm 

Na AWX/AVF do 160 km 

Wszystko zależy od stanu twojego silnika 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
53 minuty temu, vwtdi90 napisał:

Na swojej seryjnej wyciągniesz 145 km i 340 Nm 

Na AWX/AVF do 160 km 

Wszystko zależy od stanu twojego silnika 

Na hamowni zostało 107 km, po zrobieniu logów dynamicznych koledzy z forum stwierdzili że prawdopodobnie turbo i zmienna geometria do czyszczenia i powinno pomóc. Stąd też pomysł aby zamiast ja czyścić wstawić trochę większe i więcej zyskać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Izzy70 napisał:

Na hamowni zostało 107 km, po zrobieniu logów dynamicznych koledzy z forum stwierdzili że prawdopodobnie turbo i zmienna geometria do czyszczenia i powinno pomóc. Stąd też pomysł aby zamiast ja czyścić wstawić trochę większe i więcej zyskać.

Ładuj od 130 turbo soft i będzie git :) 

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.10.2017 o 05:54, vwtdi90 napisał:

AVB to takie samo jak masz w swoim AJM , temat wałkowany wiele razy na forum .AWX do 150 będzie dobrym wyborem

Jako, że ja mam AVB i po ostatnich oględzinach okazuje się żeby się rozglądać za nowym turbo to się podłącze.

 

Miałem dopiero co czyszczone turbo i kolektory.  Dosłownie kilka dni temu.  Prawdopodobnie za chwile trzeba będzie jeszcze raz to ściągać bo coś zostało źle złożone i nie mam mocy na 4 i 5 biegu.  Turbo się spóźnia. Jutro zrobię dokładnie logi i wkleję.  Przed czyszczeniem ładowało ładnie  ale na 3500 obrotach wpadał tryb awaryjny. Teraz awaryjnego nie mam i na niskich biegach zbiera się lepiej ale kompletnie nie mam mocy na 4 i 5 biegu.

 

Pytanie:

Czy uszczelki trzeba kupować nowe czy nadadzą się te nówki przed chwilą zakładane  ? 

Edytowane przez StreamHD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mi Daron podarował  147 Hp i  343 Nm  w AJM-ie

Powiem szczerze że aż za dużo.....

jak pada  ( na mokrym )  przy wył. ASR  mieli cały  3  bieg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, yaro666 napisał:

A mi Daron podarował  147 Hp i  343 Nm  w AJM-ie

Powiem szczerze że aż za dużo.....

jak pada  ( na mokrym )  przy wył. ASR  mieli cały  3  bieg.

zainwestuj w lepsze opony ;)

 

Też do ATJ włożyłem turbo od 130 (nie pamiętam już konkretnie z jakiego silnika) ale nie byłem na poprawce programu i hamowni. Na starej turbinie wyszło w serii 116km po programie 152km. Ciekawe ile jest teraz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, yaro666 napisał:

Powiem szczerze że aż za dużo.....

za tydzień'/dwa powiesz że  nie czujesz już tego przyrostu mocy ;) 

6 godzin temu, adams napisał:

Ciekawe ile jest teraz...

bez korekty? tyle samo ;)  jedź na   korektę i 165-170 powinno być

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chce więcej na tym sprzęgle....Czasem się zdaża że się poślizgnie..

Jechałem z przyczepą...1 Tona załadowana. + cały bagażnik ( ziemniaki i takie tam słoiki  + żona  i dziecko.

Prędkość przelotowa 90-120   większość około 100

średnie spalanie z 320 km .......  6,2

Więc spoko. . Wystarczy mi  bo i tak V maxa nie osiągnołem do tej pory.....  :)

 

Bo dygałem  ( słabe opony były)

głównie jeżdże z dzieckiem i do wyprzedzenia tira lub nawet dwóch wystarczy.

 

Edytowane przez yaro666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytanko, czy jak do AJM wsadzę turbo od AVF/AWX wszystko będzie pasowało ? śruby rury itp ? czy muszę coś dokupować ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
43 minuty temu, lukaszkrt napisał:

witam mam pytanko, czy jak do AJM wsadzę turbo od AVF/AWX wszystko będzie pasowało ?

 

Prawie wszystko. Musisz kupić wąż turbo -> intercooler albo lepiej redukcję do swojego węża tego typu: KLIK. Na to nałożysz własny, prawdopodobnie lekko przycięty wąż.

Do tej redukcji będziesz potrzebował klamrę o numerze 1J0145769.

Reszta pasuje.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troszkę odgrzeję temat. Którą redukcję zamówić do AJM'a,  bo są dwie średnice wyjścia - 38 mm lub 51 mm ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 21.02.2020 o 21:08, Gegas napisał:

38 mm lub 51 mm ?

38mm, choć pewnie już kupiłeś. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności