Izzy70 Zgłoś #1 Napisano 12 Października 2017 (edytowane) Witam, mam pytanie. Jakie większe turbo pasuje plug & play do mojego Passata - turbo z AWX,AVF,BRD,BRV? Czy tylko takie czy jeszcze jakieś? Które będzie najlepszym wyborem względem ceny i bezawaryjnosci? Plan to wstawić większe turbo i do tego nowa mapa. Cel - około 150KM aby n fabrycznym intercoolerze dobrze chodzilo Passat B5 1.9TDI PD (AJM) Edytowane 13 Października 2017 przez Izzy70 Więcej informacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwtdi90 Zgłoś #2 Napisano 13 Października 2017 AVB to takie samo jak masz w swoim AJM , temat wałkowany wiele razy na forum .AWX do 150 będzie dobrym wyborem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Izzy70 Zgłoś #3 Napisano 13 Października 2017 2 godziny temu, vwtdi90 napisał: AVB to takie samo jak masz w swoim AJM , temat wałkowany wiele razy na forum .AWX do 150 będzie dobrym wyborem Przepraszam, chodziło o AVF, już poprawione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwtdi90 Zgłoś #4 Napisano 13 Października 2017 Na swojej seryjnej wyciągniesz 145 km i 340 Nm Na AWX/AVF do 160 km Wszystko zależy od stanu twojego silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Izzy70 Zgłoś #5 Napisano 13 Października 2017 53 minuty temu, vwtdi90 napisał: Na swojej seryjnej wyciągniesz 145 km i 340 Nm Na AWX/AVF do 160 km Wszystko zależy od stanu twojego silnika Na hamowni zostało 107 km, po zrobieniu logów dynamicznych koledzy z forum stwierdzili że prawdopodobnie turbo i zmienna geometria do czyszczenia i powinno pomóc. Stąd też pomysł aby zamiast ja czyścić wstawić trochę większe i więcej zyskać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwtdi90 Zgłoś #6 Napisano 13 Października 2017 Teraz, Izzy70 napisał: Na hamowni zostało 107 km, po zrobieniu logów dynamicznych koledzy z forum stwierdzili że prawdopodobnie turbo i zmienna geometria do czyszczenia i powinno pomóc. Stąd też pomysł aby zamiast ja czyścić wstawić trochę większe i więcej zyskać. Ładuj od 130 turbo soft i będzie git 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #7 Napisano 18 Października 2017 (edytowane) Dnia 13.10.2017 o 05:54, vwtdi90 napisał: AVB to takie samo jak masz w swoim AJM , temat wałkowany wiele razy na forum .AWX do 150 będzie dobrym wyborem Jako, że ja mam AVB i po ostatnich oględzinach okazuje się żeby się rozglądać za nowym turbo to się podłącze. Miałem dopiero co czyszczone turbo i kolektory. Dosłownie kilka dni temu. Prawdopodobnie za chwile trzeba będzie jeszcze raz to ściągać bo coś zostało źle złożone i nie mam mocy na 4 i 5 biegu. Turbo się spóźnia. Jutro zrobię dokładnie logi i wkleję. Przed czyszczeniem ładowało ładnie ale na 3500 obrotach wpadał tryb awaryjny. Teraz awaryjnego nie mam i na niskich biegach zbiera się lepiej ale kompletnie nie mam mocy na 4 i 5 biegu. Pytanie: Czy uszczelki trzeba kupować nowe czy nadadzą się te nówki przed chwilą zakładane ? Edytowane 18 Października 2017 przez StreamHD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaro666 Zgłoś #8 Napisano 27 Października 2017 A mi Daron podarował 147 Hp i 343 Nm w AJM-ie Powiem szczerze że aż za dużo..... jak pada ( na mokrym ) przy wył. ASR mieli cały 3 bieg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #9 Napisano 27 Października 2017 3 godziny temu, yaro666 napisał: A mi Daron podarował 147 Hp i 343 Nm w AJM-ie Powiem szczerze że aż za dużo..... jak pada ( na mokrym ) przy wył. ASR mieli cały 3 bieg. zainwestuj w lepsze opony Też do ATJ włożyłem turbo od 130 (nie pamiętam już konkretnie z jakiego silnika) ale nie byłem na poprawce programu i hamowni. Na starej turbinie wyszło w serii 116km po programie 152km. Ciekawe ile jest teraz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #10 Napisano 27 Października 2017 9 godzin temu, yaro666 napisał: Powiem szczerze że aż za dużo..... za tydzień'/dwa powiesz że nie czujesz już tego przyrostu mocy 6 godzin temu, adams napisał: Ciekawe ile jest teraz... bez korekty? tyle samo jedź na korektę i 165-170 powinno być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaro666 Zgłoś #11 Napisano 24 Listopada 2017 (edytowane) Nie chce więcej na tym sprzęgle....Czasem się zdaża że się poślizgnie.. Jechałem z przyczepą...1 Tona załadowana. + cały bagażnik ( ziemniaki i takie tam słoiki + żona i dziecko. Prędkość przelotowa 90-120 większość około 100 średnie spalanie z 320 km ....... 6,2 Więc spoko. . Wystarczy mi bo i tak V maxa nie osiągnołem do tej pory..... Bo dygałem ( słabe opony były) głównie jeżdże z dzieckiem i do wyprzedzenia tira lub nawet dwóch wystarczy. Edytowane 24 Listopada 2017 przez yaro666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszkrt Zgłoś #12 Napisano 21 Kwietnia 2018 witam mam pytanko, czy jak do AJM wsadzę turbo od AVF/AWX wszystko będzie pasowało ? śruby rury itp ? czy muszę coś dokupować ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #13 Napisano 21 Kwietnia 2018 43 minuty temu, lukaszkrt napisał: witam mam pytanko, czy jak do AJM wsadzę turbo od AVF/AWX wszystko będzie pasowało ? Prawie wszystko. Musisz kupić wąż turbo intercooler albo lepiej redukcję do swojego węża tego typu: KLIK. Na to nałożysz własny, prawdopodobnie lekko przycięty wąż. Do tej redukcji będziesz potrzebował klamrę o numerze 1J0145769. Reszta pasuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #14 Napisano 21 Lutego 2020 Troszkę odgrzeję temat. Którą redukcję zamówić do AJM'a, bo są dwie średnice wyjścia - 38 mm lub 51 mm ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #15 Napisano 13 Marca 2020 W dniu 21.02.2020 o 21:08, Gegas napisał: 38 mm lub 51 mm ? 38mm, choć pewnie już kupiłeś. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach