rosol Zgłoś #1 Napisano 12 Października 2017 Witam. Czy ktoś z Was podniósł moc? Jak wygląda przyrost i czy jeździcie na Pb95 czy Pb98? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
manimal Zgłoś #2 Napisano 17 Października 2017 Nie wiem jak bardzo różnią się nasze silniki (mam wersję CDAA) ale u siebie niedawno robiłem modyfikację ECU (Pb95) i w serii z wkładką filtra K&N miałem 175KM i 283Nm a po modyfikacji wyszło 210KM i 337Nm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #3 Napisano 18 Października 2017 Pod koniec października zrobię chipa to napiszę jak wyszło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #4 Napisano 27 Października 2017 Seria 175KM i 265Nm Po chipie 219KM i 305Nm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
manimal Zgłoś #5 Napisano 8 Listopada 2017 O kurczę, ładnie. Jak wrażenia z jazdy? Ja początkowo byłem zachwycony ale już powoli się przyzwyczajam i zastanawiam się nad modyfikacją turbiny i dorzuceniem intercoolera (ewentualnie downpipe ze sportowym katem) ale to już poważniejszy wydatek także najpierw muszę zgromadzić fundusze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #6 Napisano 9 Listopada 2017 Pozytywnie. Jest żwawszy i lepiej reaguje na pedał gazu. U Ciebie o wiele większy moment.... ja powiedziałem, że nie chcę żyłowania na maksa... aby zostawili trochę zapasu... W listopadzie podjadę jeszcze na inną hamownię sprawdzić jak to wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #7 Napisano 29 Marca 2018 (edytowane) Logi zostały zweryfikowane przez tunera. Gdyby ktoś szukał jak wyglądają poprawne dane po chipie. http://www.vaglogi.pl/log-003_020_6HAtp.html http://www.vaglogi.pl/log-002_033_q4hH4.html http://www.vaglogi.pl/log-115_118_ahNN7.html 043-046-112.xlsx Edytowane 29 Marca 2018 przez rosol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #8 Napisano 2 Listopada 2018 seryjnie turbo dmucha 0.6 bara stage 1 maks 1.1 bara aby zachować EGT stage 2 maks 1.3 bara ..... wywalenie kata, downpipe 3 cale Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #9 Napisano 27 Listopada 2018 Po 20tys.km podjechalem na inna hamownie sprawdzic jak to wyglada. Wyszlo 220KM i 313Nm. Takze trzyma moc i hamownie wykazaly identyczne dane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzius91 Zgłoś #10 Napisano 16 Stycznia 2019 mam model bzb też myślę o czipie. jaki masz przebieg i ile zrobiłeś po czipie? coś się z autem działo niedobrego? przypuszczam ze po czipie rozrząd szybciej będzie się zużywał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #11 Napisano 17 Stycznia 2019 (edytowane) chipa zrobiłem przy 63 tys. km przejechałem do tej pory 21 tys.km na nim i wszystko jest ok Edytowane 17 Stycznia 2019 przez rosol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #12 Napisano 17 Stycznia 2019 Dnia 29.03.2018 o 11:18, rosol napisał: Logi zostały zweryfikowane przez tunera. Gdyby ktoś szukał jak wyglądają poprawne dane po chipie. http://www.vaglogi.pl/log-003_020_6HAtp.html http://www.vaglogi.pl/log-002_033_q4hH4.html http://www.vaglogi.pl/log-115_118_ahNN7.html 043-046-112.xlsx Poprawne to one nie są.... Zapłon średni... W serii ma większe wyprzedzenie niż tu po modzie. Doładowanie pod koniec już jest turbo na max wykręcone. A program więcej zadaje niż turbina może. Pod butem stałe napięcie na sondzie, zero korekcji... Coś pokombinowane, albo nie sprawne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #13 Napisano 21 Stycznia 2019 Z sonda to zauwazylem po zrobieniu logow... Najprawdopodobniej VCDS dal zly odczyt... Pod koniec stycznia zrobie inna wersja logi i zobaczymy wtedy. Turbo dmucha maksa od 5200 obrotow... Nic mu nie będzie... Do tego jest aby dmuchala.. Ciagle nie jezdze z butem w podłodze do odciecia heh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #14 Napisano 21 Stycznia 2019 Jeździj na czym chcesz i jak chcesz to jest Twoje auto i robisz z nim co tylko chcesz. Ale jak Twierdzisz że logi wzorcowe i tuner też nic do nich nie ma... To niestety, ale dla mnie one wzorcowe nie są, a i to , że tuner na nie nic nie mówi to tylko świadczy o jego wiedzy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #15 Napisano 21 Stycznia 2019 Ok. Moze wzorcowy, idealny nie jest ale... blizej im do dobrego niz do zlego ? jak masz to podeslij takie prawie idealne dla tego silnika. Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #16 Napisano 30 Stycznia 2019 Dnia 17.01.2019 o 20:55, Grucha... napisał: Pod butem stałe napięcie na sondzie, zero korekcji... Coś pokombinowane, albo nie sprawne... Pamiętaj, że mam silnik BZB z jedną sondą wąskopasmową Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #17 Napisano 6 Marca 2019 Dnia 30.01.2019 o 07:55, rosol napisał: Pamiętaj, że mam silnik BZB z jedną sondą wąskopasmową Fakt przeoczenie, ale skoro sam dopiero w tym poście do tego doszedłeś to można się domyśleć że ma AFR, albo seryjny, albo na pałę bo widzę w Twoich postach dużą dociekliwość na temat swojego silnika. Gdyby ktoś podczas strojenia użył sondy AFR w wydech to pewnie byś dociekał tunera po co to wkłada. Co do artykułu to nie wszystkie 1.8TSI mają zwykłą sondę. Miałem niedawno CDAA pod kompem na sondzie szerokopasmowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #18 Napisano 6 Marca 2019 (edytowane) 7 minut temu, Grucha... napisał: Fakt przeoczenie, ale skoro sam dopiero w tym poście do tego doszedłeś to można się domyśleć że ma AFR, albo seryjny, albo na pałę bo widzę w Twoich postach dużą dociekliwość na temat swojego silnika. Gdyby ktoś podczas strojenia użył sondy AFR w wydech to pewnie byś dociekał tunera po co to wkłada. Co do artykułu to nie wszystkie 1.8TSI mają zwykłą sondę. Miałem niedawno CDAA pod kompem na sondzie szerokopasmowej. Jop CDAA ma dwie sondy... Troche inna budowa pod Euro5 Podczas chipa tuner wsadzal w wydech sonde ? i mowil dlaczego. Powoli zglebiam wiedze interpretacji danych z VCDSa z roznych podzespolow ? Edytowane 6 Marca 2019 przez rosol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
power Zgłoś #19 Napisano 7 Marca 2019 Dnia 17.01.2019 o 08:05, rosol napisał: chipa zrobiłem przy 63 tys. km przejechałem do tej pory 21 tys.km na nim i wszystko jest ok Gdzie to robiłeś? Polecasz czy masz jakieś uwagi mimo wszystko ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach