pawelb6 Zgłoś #101 Napisano 14 Czerwca 2010 no właśnie widziałem nie raz i nigdy nie była ona ściśnięta do takiego stopnia, żeby nie pracowała. owszem są one mocniej ściśnięte od innych ale zwoje się o siebie nigdy nie opierają. natomiast każda sprężyna (niezależnie od firmy) w drodze zużycia bardziej się zgniata stąd takie, a nie inne wnioski. jak widać nawet na allegro u sprzedających to te sprężyny tylne które są z podkładką regulującą są całe zerdzewiałe na zwokach bo są ściśnięte Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #102 Napisano 14 Czerwca 2010 ja o nowych w dobrym stanie, a ty o zajechanych padłach z allegro... heh, wszystko kupujesz używane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #103 Napisano 14 Czerwca 2010 (edytowane) ja o nowych w dobrym stanie, a ty o zajechanych padłach z allegro... heh, wszystko kupujesz używane? dlaczego sądzisz że kupuje użuwane,stwierdzam fakty że nawet po niewielkim użyciu wszyskie springi mają ściśnięte zwoje ponieważ są bardzo krótkie np tu nie wiem czy są w/g ciebie zajechane http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1065962100 nie będę się z tobą wykłócał i bił pianę ,po za tym że ni z gruchy ni z pietruchy odgrzałeś kotleta Edytowane 14 Czerwca 2010 przez pawelb6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #104 Napisano 1 Marca 2015 Wczoraj podnioslem zawias o 2cm bo opony tarly o ranty. Problem jest taki ze przod stoi wyzej niz tyl, wczesniej bylo rowno. Sa jakies zaleznosci ile podkrecic gwint zeby podniosl albo opuscil sie o np 1 cm? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #105 Napisano 1 Marca 2015 Chyba nie ma sprawdzonego sposobu na taką regulację musisz się pomęczyć metodą prób i błędów ustawić jedną stronę , następnie przenieść to na drugą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fanbmw Zgłoś #106 Napisano 31 Sierpnia 2017 Panowie znalazłem zawieszenie gwintowane do B5, czy zawieszenie jest identyczne w sedanie i w kombi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #107 Napisano 31 Sierpnia 2017 tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #108 Napisano 7 Września 2017 ...a Kombi 4x4 vs FWD sedan? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #109 Napisano 7 Września 2017 ...a Kombi 4x4 vs FWD sedan? Zupełnie inny tył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pajak2444 Zgłoś #110 Napisano 5 Października 2017 Ja jak kupiłem w używce KW, to było bez helperow, a nakrętki ustawione na 305mm oś amortyzatora-sprężyna, oś-nadkole wyszło 298mm, opona schowana 15mm w nadkolu, po odcięciu nakrętek i założeniu nowych podkręciłem 30mm do góry i nareszcie da się jeździć. Nadal jest pełna gleba, ale nie jest twardo, komfort jazdy zdecydowanie wyższy=można atakować zakręty bez stresu o rolkę, czy oranie przodem, a fabryczne fotele itak zadbają, żeby nam kręgi nie klepały na nierównościach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo222 Zgłoś #111 Napisano 11 Października 2017 Lepiej w ogóle nie obniżać Polskie drogi nie są do tego przystosowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #112 Napisano 11 Października 2017 są są 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #113 Napisano 8 Listopada 2017 Dnia 11.10.2017 o 13:08, marcin_pesel napisał: są są Jak się umie jeździć to niemal wszystko się nadaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach