pobs Zgłoś #1 Napisano 16 Lutego 2007 Wiem, że wiele osób z forum, już ma ten temat za sobą, więc pytam o opinie. Jak bardzo obniżone macie samochody na gwincie, i jak to wpłynęło na jazdę samochodem. Głównie chodzi mi o to ile cm zawiasy poszły w dół. Z amorów firmy KW mają regulację aż do 6,5cm na passata. Ile pójść w dół, doradźcie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 16 Lutego 2007 Ile pójść w dół, doradźcie.... Na początek ustaw -60/40 a później to tylko wyreguluj na taką jaka będzie Ci pasowała odnośnie komfortu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #3 Napisano 16 Lutego 2007 Myśle że -45mm to max przy twoim zderzaku,jak mam u siebie -55mm i daje radę ale mam ori zderzak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arth Zgłoś #4 Napisano 17 Lutego 2007 No nie no jak ktos kupuje gwint i nie wie o ile isc w dol no to lepiej wogole nie zmieniac zawieszenia.- a co to jakas ustawa na to jest? Dajesz ile wlezie, tyle zeby nie misa olejowa po asfalcie i nadkolami po laczach hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #5 Napisano 18 Lutego 2007 No nie no jak ktos kupuje gwint i nie wie o ile isc w dol no to lepiej wogole nie zmieniac zawieszenia.- a co to jakas ustawa na to jest? Dajesz ile wlezie, tyle zeby nie misa olejowa po asfalcie i nadkolami po laczach hehe heh no wiesz ale oprocz misy olejowej w aucie jezdza jeszczce ludzie a nie ziemniaki i fajnie byloby gdyby czuli choc minimum komfortu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #6 Napisano 18 Lutego 2007 No nie no jak ktos kupuje gwint i nie wie o ile isc w dol no to lepiej wogole nie zmieniac zawieszenia... Dajesz ile wlezie... Pytałem o porady, to dla mnie nie wstyd. Byłem ciekawy jak obniżenie odnosi się do jazdy i konforty z doświadczeń osób które to już zrobiły Wstyd, dobre... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pasek97 Zgłoś #7 Napisano 8 Marca 2007 o komforcie zapomnij!! zreszta po to kupuje sie gwint:] znaczy sie po to zeby wypluc wszytskie plaby:] Moj siedzi jakies 6-7 centow nad ziemia i jedzi sie zajebiscie, wal na glebe ile wlezie albo odpusc sobie temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #8 Napisano 8 Marca 2007 in tak zrobię, najpierw położę go na asfalcie jak na miękkiej trawce, a później będę go po troszku podnosił (nie odwrotnie ) Przy okazji, gdzie te twoje zdjęcia? miały już być.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
worthersee Zgłoś #9 Napisano 8 Marca 2007 ja mam obnizone o 11 i 10 cm, wachacze 2 cm od ziemi, takze gwintuj ile wlezie. Kup gwinta najlepiej KW variant 2, najwiekszy zakres regulacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo-Kielce Zgłoś #10 Napisano 8 Marca 2007 Hmm, 10 i 11 cm, to nieźle zamiatasz Aswalt Respekt dla takiej gleby na samym gwincie Pobs chyba właśnie KW zapoda... Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #11 Napisano 8 Marca 2007 jak obniżyłeś na gwinciwe KW 11 i 10? w opisach jest z tego co pamiętam 85mm.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kiryk Zgłoś #12 Napisano 14 Marca 2007 to trochę z innej beczki - chciałbym podnieść zawieszenie o jakieś 5cm w moim bojowym batmobilu ;] http://www.forum.vw-passat.pl/topics5/bo-co-bo-krk-vt10451.htm i parę pytań : 1. czy się da ? 2. jak będzie to się miało do jazdy ? 3. czy ktoś już próbował ? 4. ewentualne koszty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #13 Napisano 15 Marca 2007 to trochę z innej beczki - chciałbym podnieść zawieszenie o jakieś 5cm w moim bojowym batmobilu ;]http://www.forum.vw-passat.pl/topics5/bo-co-bo-krk-vt10451.htm i parę pytań : 1. czy się da ? 2. jak będzie to się miało do jazdy ? 3. czy ktoś już próbował ? 4. ewentualne koszty Poszukaj sobie tematu bo był kilka dni temu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pasek97 Zgłoś #14 Napisano 16 Marca 2007 Zdjecia jeszcze chwile sie opoznia:( lakiernik wali w chu....wiadomo:) niestety ciezko mi po stluczce bylo go poskladac(walka z ubezpieczalnia, blacharzem i z cholerny lakiernikiem) Teoretycznie powinno wszystko byc na cito po weekendzie ,ale wole nie "obiecywac" bo to nieststy nie jest zalezne ode mnie Sorka za OT. A tak BTW, nie chce mi sie wierzyc w te 2 cm nad gleba.... ja osobscie przedni zderzak(seryjny tyle ze wygladzony jak u Ciebie) mam jakies 6,5 cm nad ziemia (duzo mniej niz paczka fajek) i najwiekszym problemem nie sa wachacze ,a sama skrzynia biegow. Wydaje mi sie ,ze to jest najnizszy punkt w aucie(pasku b5 ,zeby nie bylo). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
worthersee Zgłoś #15 Napisano 16 Marca 2007 pasek 97 a jaka masz skrzynie biegow ? u mnie najnizszym elementem sa wsporniki lawy, pozniej wachacze, pozniej skrzynia. Wieczorkiem albo jutro zrobie foty. a wieksza regulacje na amortyzatorze mozna uzyskac np przez przegwintowanie amortyzatora u tokarza. Zrobil wiecej gwintu na amorze i gotowe. a z tylu wyciagnac gumy z pod belki na dole i u gory tez daje z 2-3 cm. Jak ma lezec to musi byc hardcore Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pasek97 Zgłoś #16 Napisano 17 Marca 2007 Mam piatke, a dalej nie wiem... tak jak zagladalem pod auto (o ile to mozlwie:) to wyglada na to ,ze skrzynia jest najnizej. Oczywiscie moge sie mylic ,ale jestem pewien ,ze najczesciej wlasnie nia "hacze"... Sorry za OT ,ale powiedz mi jak mozesz worthersee, jakie masz oponki na tych 19" (?) chodzi mi glownie o wymiary. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #17 Napisano 17 Marca 2007 i powiedz nam jeszcze jak zeszłeś na gwincie KW 110mm ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość luka Zgłoś #18 Napisano 17 Marca 2007 Powiedzcie mi ile kosztuje gwintowane zawieszenie. Mam zamiar kupić amory i sprężyny KONI, ale jeśli nie byłoby dużej różnicy to może założyłbym gwinta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #19 Napisano 17 Marca 2007 gwint KW 2 jest ale i cena nie lepsza. W zależności od dystrybutora od 4000zł do 5000zł z przesyłką. Niestety!! Powyżej masz tabelę z cennikiem do Kw wariantu 1 ze sprężynami i wariantu 2 na gwincie. Ceny w funtach bezpośrednio na ich oficjalnej stronie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość luka Zgłoś #20 Napisano 17 Marca 2007 Ok. Teraz już wiem, że o gwincie mogę tylko pomarzyć. Zawieszenie KONI to połowa tej sumy, a efekt z tego co wiem jest nie zły. Szkoda bo chciałem zobaczyć jak pasek wyglądałby na totalnej glebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach