Skocz do zawartości

    Rekomendowane odpowiedzi

    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
    Rok prod: 2005

    MAM PYTANIE CZY W KAZDEJ B6 JEST POMPA OLEJU Z RYSIKIEM.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 1.4 TSI 122KM
    Rok prod: 2009

    W każdym, który ma 2.0 TDI lub 2.0 FSI, lub 2.0 TFSI na pasku rozrządu.

    Przy okazji - nie piszmy wszystkiego wielkimi literami ;)

    • Smutny 1

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
    Rok prod: 2005

    Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam 

    Mam jeszcze pytanie czy jest możliwa wymiana pompy z rysikiem na pompę zwykła olejowa. 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) DSG
    Rok prod: 2006

    Jest, wystarczy przeszukać forum. Proszę:

     

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
    Rok prod: 2006

    Witam. Podepne się pod temat i zapytam czy po nr VIN można sprawdzić jaki napęd pompy oleju jest w moim B6 2.0 TDI?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
    Rok prod: 2010
    57 minut temu, deliryk napisał:

    Witam. Podepne się pod temat i zapytam czy po nr VIN można sprawdzić jaki napęd pompy oleju jest w moim B6 2.0 TDI?

    Sądząc po roczniku auta z opisu to masz napęd łańcuchem i oczywiście wspomniany wyżej "rysik". Oczywiście jeśli ktoś już nie poprawił geniuszy z VW. 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
    Rok prod: 2006

    Z tego co czytam na Naszym Forum to napęd łańcuchowy jeśli kończy żywot zaczyna "chrobotać" tzn słychać go, z kolei oparta na kołach zębatych po cichu zabija silnik. Jestem laikiem dlatego proszę o wyrozumiałość. 

    P.S. Dalej pytanie jaki napęd pompy oleju jest mniej kłopotliwy w obsłudze? Czy jesli bym się decydował na jego sprawdzenie to dobrze byłoby przy wymianie rozrządu wymienić taki zestaw

    http://allegro.pl/pompa-oleju-zestaw-2-0-tdi-03g115124d-audi-vw-i6822705076.html  oraz wałek jeśli jest wyrobiony i mieć spokój na "parędziesiąt tyś km"?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) DSG
    Rok prod: 2006

    Kolego,

    Po vin możesz sprawdzić, lecz jak kolega melo już napisał - ktoś mógł poprawić fabrykę. Nic nie da zmiana "rysika, imbusa' zabieraka" jeśli w wałku balansującym masz wyrobione gniazdo. Niektórzy użytkownicy audi, vw wymieniają napęd pompy na taki z silnika 1.9tdi a to wiąże się z kosztem rzędu 1600-2000zł. Czy na łańcuchu czy na kołach zębatych - jeśli padnie to zdążysz usłyszeć jedynie gong na zegarach...

     

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
    Rok prod: 2006

    A mógłby mi któryś z Kolegów sprawdzić po nr VIN jaka pompa oleju fabrycznie siedziała (siedzi) w moim B6?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
    Rok prod: 2012
    32 minuty temu, deliryk napisał:

    A mógłby mi któryś z Kolegów sprawdzić po nr VIN jaka pompa oleju fabrycznie siedziała (siedzi) w moim B6?

    Po nr vin to sam sobie możesz sprawdzić dzwoniąc do ASO. Obstawiam naped na łańcuchu. Kolega ma b6 z 2007 z lutego i naped na łańcuchu.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
    Rok prod: 2006

    Myślałem że ASO robi problemy i przez telefon nie podaje żadnych danych stąd moje pytanie o sprawdzenie po VIN na forum.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
    Rok prod: 2012

    Śmiało dzwoń lub jedź osobiście z dowodem. Mi jeszcze się nigdy nie przytrafiło zeby odmówili tej informacji a kilka razy w tej sprawie dzwoniłem.

    Edytowane przez 77Marek

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
    Rok prod: 2006

    Pewnie i tak przy wymianie rozrządu będę musiał zajrzeć do tej pompy oleju i sprawdzić stan tego rysika i na pewno wymienie dla świętego spokoju  to ustrojstwo razem z tym wałkiem jeśli będzie wyrobiony.

    Kolego 77Marek tak jak proponowałeś skontaktowałem się z ASO i dali mi odp:

    "Według programu do typowania części zamiennych jest to napęd na kołach zębatych , jednak czasami zdarza się że się to nie pokrywa z rzeczywistością" czyli jak pisałem wyżej, trzeba sprawdzić i tyle.

    Edytowane przez deliryk

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2012
    2 godziny temu, deliryk napisał:

    Pewnie i tak przy wymianie rozrządu będę musiał zajrzeć do tej pompy oleju i sprawdzić stan tego rysika i na pewno wymienie dla świętego spokoju  to ustrojstwo razem z tym wałkiem jeśli będzie wyrobiony.

    Kolego 77Marek tak jak proponowałeś skontaktowałem się z ASO i dali mi odp:

    "Według programu do typowania części zamiennych jest to napęd na kołach zębatych , jednak czasami zdarza się że się to nie pokrywa z rzeczywistością" czyli jak pisałem wyżej, trzeba sprawdzić i tyle.

    Edytowane 6 minut temu przez deliryk

    Tu masz wszystkie odpowiedzi w tym temacie, trochę obszerny ale warto poczytać, 

     

     

     

    Edytowane przez sylwek1972

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2005
    Dnia 7.10.2017 o 23:12, radekrp90 napisał:

    W każdym, który ma 2.0 TDI lub 2.0 FSI, lub 2.0 TFSI na pasku rozrządu.

    Przy okazji - nie piszmy wszystkiego wielkimi literami ;)

    Benzyny nie mają "rysika" tylko Diesle.W modułach benzynowych wyciąga sie łańcuszek, który uszkadza zębatkę oraz wyciera się obudowa czyli korpus(wałki posiadają luz na panewkach przez które ucieka ciśnienie).

    Dnia 7.01.2018 o 21:59, 77Marek napisał:

    Kolega ma b6 z 2007 z lutego i naped na łańcuchu.

    Łańcuszek stosowany był do listopada 2005r. Następnie koła zębate do 2016r-musiał ktoś robić przekładkę silnika..

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 1.4 TSI 122KM
    Rok prod: 2009
    4 godziny temu, FUTURUM serwis pomp napisał:

    Benzyny nie mają "rysika" tylko Diesle.W modułach benzynowych wyciąga sie łańcuszek, który uszkadza zębatkę oraz wyciera się obudowa czyli korpus(wałki posiadają luz na panewkach przez które ucieka ciśnienie).

    Wiem, że pompa oleju jest w jednym korpusie ale myślałem, że tam też stosowano ten dziwaczny rodzaj napędu. Tym bardziej dziwi dlaczego w TDI poskąpiono takiego rozwiązania.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    ×

    Powiadomienie o plikach cookie

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności