Skocz do zawartości
setnik

Modyfikacja trybu "skandynawskiego" świateł

Rekomendowane odpowiedzi

Z tym hamulcem, to musisz ustawić tryb amerykański-wtedy po "zaciągnięciu ręcznego" DRL gasną.

Włącznik pomiędzy 2006 i 2010 się różni-na pewno ikonką od automatycznego włączania świateł-na jednym jest podpis AUTO, na drugim jest tunel. Ale u mnie tez był różny Bordnetz w obu autach-w 2006 był 23-bitowy, a w 2010 mam 30-bitowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej! Mam bixenony i przeciwmgielne, auto z czujnikiem zmierzchu. Włączyłem tryb skandynawski + tryb amerykański + dzienne w przeciwmgielnych. Dodam ze przełącznik świateł ustawiony na automatyczne przełączanie z czujnika czyli ten tunel. Mam problem gdyż jak świecą niby dzienne :) w przeciwmgielnych to zapala mi się doświetlaniem zakrętów w górnych lampach z xenonanami. Jak zrobić żeby doświetlanie zakrętów było tylko jak uruchomione są światła xenonowe czyli jak się sciemni? Szukam szukam i nie mogę znaleźć na to odpowiedzi :(

Edytowane przez deejayjayjay

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej! Mam bixenony i przeciwmgielne, auto z czujnikiem zmierzchu. Włączyłem tryb skandynawski + tryb amerykański + dzienne w przeciwmgielnych. Dodam ze przełącznik świateł ustawiony na automatyczne przeliczanie z czujnika czyli ten tunel. Mam problem gdyż jak świecą niby dzienne :) w przeciwmgielnych to zapala mi się doświetlaniem zakrętów w górnych lampach zxenonanami. Jak zrobić żeby doświetlaniem zakrętów było tylko jak uruchomione są światła xenonowe czyli jak się sciemni
Nie da się. Ten typ tam ma...

 

Jeśli się mylę, to niech mnie ktoś poprawi.

 

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co poprawiać. Jest nawet to już poruszane w tym temacie.

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli doświetlenie w xenonach zawsze będzie nawet przy DRL w halogenach. Szkoda. A już myślałem ze gdzieś to można zakodować. W każdym razie dziękuje za szybka odpowiedz. Mam 23 bajtowy moduł i myślałem ze gdzieś się da to zmienić. Szkoda ze się doświetlanie załącza w dzień przy DRL :( trochę nie pomyśleli :( A tak wogole czym się różni tryb Skandynawia + Ameryka od samej Ameryki?

Edytowane przez deejayjayjay

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skandynawia - świeci wszystko dookoła, ameryka - tylko przednie mijania. Ameryka plus skandynawia? Chyba to nie ma sensu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :) włączony mam Ameryka + Skandynawia + halogeny wiec Skandynawię muszę wyłączyć. Jeszcze ustawie mniejsza moc halogenów dla drl to bodajże bajt 20 a nie 8? Acha czytając temat nie znalazłem odpowiedzi czy ktoś już włączył ikonkę DRL na zegarach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moge powiedzieć jedno jak ustawiony tryb Skandynawia i Ameryka to czasami postojowki nie Świecą przy zaciągniętym ręcznym. Czyli z lekka głupieje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie da się. Ten typ tam ma...

 

Jeśli się mylę, to niech mnie ktoś poprawi.

 

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

Niekoniecznie ten typ tak ma. Wlasnie u siebie sprawdzilem. Drl z halogenow i doswietlenie zapala mi sie tylko wtedy kiedy jest na dworze szaro/ciemno. W dzien tylko halogeny. Lampy biksenon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niekoniecznie ten typ tak ma. Wlasnie u siebie sprawdzilem. Drl z halogenow i doswietlenie zapala mi sie tylko wtedy kiedy jest na dworze szaro/ciemno. W dzien tylko halogeny. Lampy biksenon.

 

 

W takim razie mogę cię poprosić o screeny ustawień albo instrukcje jak masz powłączane opcje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi włączał w zeszłym roku użytkownik tego forum Prezess7, zobacz profil parę postów wyżej. Nie pamiętam co wtedy zmieniał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja wam powiem, jaka jest różnica...

Jeden z Was ma starszego, a drugi młodszego Passata.

W moim poprzednim B6 z 2006r działało mi doświetlanie zakrętów na DRL w halogenach. Ale DRL działały mi również na włączniku w pozycji "0" na na "tunelu". Natomiast w B6 z 2010 DRL działały mi tylko na włączniku w pozycji "AUTO" (czyli na nowszym włączniku)-doświetlania zakrętów nie sprawdzałem, bo w międzyczasie zamontowałem osobne DRL led.

Jest różnica między starszymi i nowszymi B6, jeśli chodzi o DRL.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mi włączał w zeszłym roku użytkownik tego forum Prezess7, zobacz profil parę postów wyżej. Nie pamiętam co wtedy zmieniał.

 

 

Właśnie kolega Prezess7 widzę że się mocno udziela. Powiem szczerze nie miałem czasu ale sprawdzę jak wyłączę Skandynawie i zostawię tylko Ameryke. To wtedy napisze czy to coś dało i doświetlanie zniknie. A tak w ogóle w woli ścisłości to mam 2006 rok i na 0 tez halogeny świecą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A tak w ogóle w woli ścisłości to mam 2006 rok i na 0 tez halogeny świecą.

No to wszystko się zgadza z tym, co napisałem powyżej :-)

Nie wiem tylko, czy ta różnica między 2006 i 2010 jest związana z włącznikiem świateł, czy z Bordnetzem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie z 2010 na 0 tez halogeny swieca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W trybie USA, działają mi halogeny i doświetlanie (RM' 2010), soczewki pewnie też skręcają (Bi-xenon) - przełącznik w pozycji "0". Szkoda, że w B6 nie da się ustawić wyłączania AFS z poziomu MFA (tak jak to widać czasami w Golfach) ale może po montażu czujnika światła/deszczu nie będą się uruchamiać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szkoda, że w B6 nie da się ustawić wyłączania AFS z poziomu MFA
Ależ oczywiście że się da. To tylko kwestia kodowania modułu zasięgu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak? :D Nie znalazłem tego nigdzie, a szukam już kilka dni (może źle wpisuję). Może być na PW ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może być tutaj, ale w poniedziałek jak podłączę auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności