Kozac Zgłoś #1 Napisano 27 Września 2017 Witam wszystkich, na wstępie zaznaczę że przeczytałem całe to forum i odpowiedzi konkretniej nie znalazłem. Mam B6 z silnikiem BMR jest to ostatnia generacja i pracuje na pompkach Siemensa, auto kupiłem w Niemczech i była wymieniana jedna pompa i założona z starych uszczelnienich, aktualnie auto cieżko odpala jak jest zimne i tez na początku bardzo śmierdząco kopci na biało, jak sie zagrzeje jest Ok z odpalaniem i z dymem. Kupiłem nowe oryginalne uszczelnienia i śruby, mam odpowiednie klucze ale nie wiem jak ustawić później te pompowtryskiwacze, czy przy dokręcania trzeba zachować jakoś kąt? Jeśli tak to w jaki sposób skoro je sie poprostu przykręca na dwóch śrubach, ile stopni później trzeba popuścić te krzywki czy popychacze? I też w zestawie oringów są grube śruby które wkręca sie od góry pompowtryskiwacza podobno regulacyjne i jak to się robi? Wiem że tych śrub nie ma w Bosch-u. Jestem w stanie zapłacić za jakieś oryginalne schematy, szukam juz tego od 3 miesięcy, kontaktowałem sie z VW ale nie przekażą takiej informacji, ogolnie powoli sie poddaje a nie chce go dawać do mechanika, wole zrobić sam. Bardzo proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #2 Napisano 27 Września 2017 56 minut temu, Kozac napisał: na wstępie zaznaczę że przeczytałem całe to forum Nawet Chuck Norris nie przeczytał całego forum, więc nie czaruj 58 minut temu, Kozac napisał: Jestem w stanie zapłacić za jakieś oryginalne schematy, A nie prościej znaleźć jakiś warsztat i zapłacić za wymianę uszczelniaczy i przy okazji za diagnozę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kozac Zgłoś #3 Napisano 27 Września 2017 Z tym przeczytaniem forum miało być żartobliwie Nie mam zaufanego mechanika a jak ktoś mi odkręci pompki z niewłaściwym momentem to mam głowice do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #4 Napisano 27 Września 2017 Słabo pytałeś w VW - można wykupić za kilka euro dostęp do dokumentacji On-Line (ErWin VW). Godzina dostępu 7 euro, dłuższe dostępy wychodzą odpowiednio taniej. Pompowtryski BMR.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kozac Zgłoś #5 Napisano 27 Września 2017 Wydawałoby sie że rzetelnie szukałem dziękuje kolego bardzo mi pomogłeś. Lecę flaszkę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kozac Zgłoś #6 Napisano 3 Października 2017 Jestem właśnie w trakcie wyciągania pompek i mam pytanie odnośnie samego zestawu regeneracyjnego, jest w nim gruba śruba dosyć krótka, ktoś wie jak sie ja wymienia? Dołączam zdjęcie Juz nieaktualne - jest to śruba regulacyjna na krzywce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jedrek_TDI Zgłoś #7 Napisano 5 Października 2017 Jakiej firmy to zamiennik i po "czemu"? Znaczy w jakiej cenie ale akurat mi się przypomniała pewna historia z po ile i po czemu W pierwszym poście pisałeś, że oryginalne ale nie wyglądają od VW. Ten zestaw jest razem ze śrubami do mocowania wtryskiwacza czy śruby osobno kupiłeś? Jest na takim opakowaniu termin przydatności? Ostatnio spotkałem się właśnie z terminem ważności całego wtryskiwacza i podejrzewam, że bardziej chodzi o termin ważności tych uszczelnień-oringów gumowych(czy z czego one tam są odlane). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kozac Zgłoś #8 Napisano 13 Października 2017 Są to oryginalne uszczelnienia „Victor Reinz” w tych silnikach były używane na pierwszy montaż, śruby kupiłem osobno również oryginalne VW. wymienilem u Siebie wszystko ale problem został, cieżko pali zimny, może ktoś ma jakieś sugestie? Juz zamówiłem nowa wiązkę kabli do pompek, jeszcze jest opcja na czujnik temperatury paliwa, świece były sprawdzane i są Ok jeśli nic z tego co powyżej wypisałem to juz nie mam pomysłów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #9 Napisano 13 Października 2017 (edytowane) Jeśli nie masz błędów na wtryskach to nie kupuj wiązki kabli bo to strata kasy a i tak nie pomorze. przyczyny to rozrusznik, wtryskiwacze( sprawdzisz na logach), kompresja która jest bardzo ważna w dieslach, pompa tandemowa (sprawdź ciśnienie na niej bo często cofa paliwo) sprawdź na zimnym po odpaleniu dawki paliwa na wolnych obrotach Vcds-m to ci wszystko powie. Edytowane 13 Października 2017 przez DarkFace Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kozac Zgłoś #10 Napisano 13 Października 2017 Bipy były sprawdzane i jest Ok jedynie dawki są jeszcze Ok ale widać że te pompki powoli sie pocą bo od +1,30 do +1,86. Jeśli chodzi o waku pompy to z zewnątrz nie jest za słucha wiec to może być przyczyna jeśli muszę zmierzy ile bije ciśnienia podobno powinna od 2,5 do 3,5 bara, wiązkę i tak muszę zmienić bo poprzednia była juz potargana jak auto przyjechało z Niemiec, połamane wtyczki itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kozac Zgłoś #11 Napisano 13 Października 2017 Jeszcze sie tutaj zareklamuje jak by ktoś był zainteresowany uszczelniaczami do pompowtrysków Sprawdź moją aukcję na Allegro: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=6997663320 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #12 Napisano 13 Października 2017 masz odpowiedz na ciężkie odpalanie na zimnym. +1.30 do +1.86 to powód i przez to kopci. wtryski do regeneracji. sprawdź jeszcze na zimnym kompresie na garach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kozac Zgłoś #13 Napisano 13 Października 2017 Tylko dziwne jest to że dymi tylko chwile na początku dosłownie 20 sekund pózniej czysto, nawet nie musi sie całkiem zagrzać zeby odpalał normalnie, wystarczy ze pochodzi z 5 minut Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kozac Zgłoś #14 Napisano 13 Października 2017 Kompresja jest Ok była sprawdzana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kozac Zgłoś #15 Napisano 16 Listopada 2017 Nie wiem czy ktoś jeszcze odpisze ale kolejne pytanie, zna ktoś firma która regeneruje pompki siemensa? Wywaliło mi błąd 004705 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) P1261 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #16 Napisano 16 Listopada 2017 24 minuty temu, Kozac napisał: Nie wiem czy ktoś jeszcze odpisze ale kolejne pytanie, zna ktoś firma która regeneruje pompki siemensa? Wywaliło mi błąd 004705 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) P1261 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent musisz sprawdzić oporność na wtryskach i wiązkę kabli do tego wtryskiwacza. Bo prawdopodobnie wtryskiwacz jest OK. Mam ten sam błąd na 3 garze i nie wiem co to, jeżdżę 2 lata na nim i jest OK. błąd mi wywala co 200km czasami co 1000km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #17 Napisano 16 Listopada 2017 To raczej błąd osiągnięcia przez zaworek limitu swojej pracy. Słowem, coś się "kończy". Albo pompka, albo wiązka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #18 Napisano 16 Listopada 2017 (edytowane) 17669 / P1261 / 004705 - Wtryskiwacz jednostki PD: Cylinder 1 (N240): Przekroczenie zakresu regulacji Możliwe objawy: Problemy z napędem Zredukowana moc Szorstki silnik pracuje Zwiększone wartości emisji Możliwe przyczyny: Przekroczono czasy regulacji Oporność na kontakt Możliwe rozwiązania: Sprawdź wtryskiwacze i okablowanie wtryskiwaczy Zobacz Pomiar. Blok wartości 018 Sprawdź rezystancję wtryskiwaczy / okablowania jeśli masz tą samą rezystancje na wszystkich wtryskach to sprawdź rezystancje z ecu do wtrysków. wyreguluj śrubę dociskową od wtrysku może jest źle ustawiona. oporność od 0.2 do 0.6 i sprawdź cewkę od wtryskiwacza czy niema spięcia z masą. Test najlepiej zrób na zimnym i na rozgrzanym silniku. Dnia 27.09.2017 o 12:40, Kozac napisał: Witam wszystkich, na wstępie zaznaczę że przeczytałem całe to forum i odpowiedzi konkretniej nie znalazłem. Mam B6 z silnikiem BMR jest to ostatnia generacja i pracuje na pompkach Siemensa, auto kupiłem w Niemczech i była wymieniana jedna pompa i założona z starych uszczelnienich, aktualnie auto cieżko odpala jak jest zimne i tez na początku bardzo śmierdząco kopci na biało, jak sie zagrzeje jest Ok z odpalaniem i z dymem. Kupiłem nowe oryginalne uszczelnienia i śruby, mam odpowiednie klucze ale nie wiem jak ustawić później te pompowtryskiwacze, czy przy dokręcania trzeba zachować jakoś kąt? Jeśli tak to w jaki sposób skoro je sie poprostu przykręca na dwóch śrubach, ile stopni później trzeba popuścić te krzywki czy popychacze? I też w zestawie oringów są grube śruby które wkręca sie od góry pompowtryskiwacza podobno regulacyjne i jak to się robi? Wiem że tych śrub nie ma w Bosch-u. Jestem w stanie zapłacić za jakieś oryginalne schematy, szukam juz tego od 3 miesięcy, kontaktowałem sie z VW ale nie przekażą takiej informacji, ogolnie powoli sie poddaje a nie chce go dawać do mechanika, wole zrobić sam. Bardzo proszę o pomoc. ustawiasz krzywkę na wtryskiwaczu u samej góry i dokręcasz do oporu śrubę na wtryskiwaczu i odkręcasz 180° i kontrujesz śrubą. Edytowane 16 Listopada 2017 przez DarkFace Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kozac Zgłoś #19 Napisano 18 Listopada 2017 Dzięki za odpowiedzi, wiązka była wymieniana na nową ok. 3 tygodni temu więc może błąd wywaliło po zmianie ale dziwne bo "check" się nie świeci tylko podpiołem VCDS-a bo przy jeździe na zegarach mi wywaliło "Engine fault...." i 3 razy spirala migneła, wczoraj miałem to drugi raz jak przycisłem. Co ciekawe widzę że błąd tego wtrysku jest z 2017.11.09 a wtedy ta spirala nie migała to mam od kilku dni ale jest jeszcze jeden błąd "001350 - Sensor 1 for Exhaust Temp 1 (G235) Short to Plus" i "chech" przez ten błąd też nie świeci pytanie czy do czasu wymiany moge jezdzic na uszkodzonym? Ide skasować błędy bo jeszcze tego nie robiłem i zobacze co się stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #20 Napisano 19 Listopada 2017 (edytowane) 17 godzin temu, Kozac napisał: Dzięki za odpowiedzi, wiązka była wymieniana na nową ok. 3 tygodni temu więc może błąd wywaliło po zmianie ale dziwne bo "check" się nie świeci tylko podpiołem VCDS-a bo przy jeździe na zegarach mi wywaliło "Engine fault...." i 3 razy spirala migneła, wczoraj miałem to drugi raz jak przycisłem. Co ciekawe widzę że błąd tego wtrysku jest z 2017.11.09 a wtedy ta spirala nie migała to mam od kilku dni ale jest jeszcze jeden błąd "001350 - Sensor 1 for Exhaust Temp 1 (G235) Short to Plus" i "chech" przez ten błąd też nie świeci pytanie czy do czasu wymiany moge jezdzic na uszkodzonym? Ide skasować błędy bo jeszcze tego nie robiłem i zobacze co się stanie. 17669 / P1261 / 004705 - Wtryskiwacz jednostki PD: Cylinder 1 (N240): Przekroczenie zakresu regulacji To jest błąd sporadyczny nie poważny i nie powinna się świecić kontrolka silnika. Ja na tym błędzie jeżdżę zuj 2 lata. i wszystko jest OK. Ale to możne być odosobniony przypadek. W następnym tygodniu pociągnę osobny kabel od ecu do wtrysku i zobaczę czy jest poprawa. Ja sądzę ze w 50% to nie jest wtrysk. Najlepiej i najdokładniej sprawdzisz jak zamienisz wtryski np. 1 z 2 to już będziesz wiedział na 100% Edytowane 19 Listopada 2017 przez DarkFace Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach