mkpol Zgłoś #21 Napisano 26 Września 2017 Rozebrać i wymienić pół auta zawsze zdążysz. Najpierw porządnie musisz to zdiagnozować. Nie chcę namieszać, ale coś mi świta, że wtrysków CR się nie regeneruje. A wyczyszczenie zacznij od płukanki LM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #22 Napisano 26 Września 2017 Wtrysków CR piezoelektrycznych się (raczej*) nie regeneruje, bo nie ma do nich części zamiennych. Elektromagnetyczne to inna para kaloszy. *dla niektórych firm, regeneracja to czyszczenie w myjce ultradźwiękowej i poskładanie tego po japońsku - jako-tako. Nie ma to ani kalibracji, ani nic wspólnego z regeneracją. Ja bym zalał to jakimś środkiem LM jak podano wyżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol-udekorujemy Zgłoś #23 Napisano 26 Września 2017 No właśnie z ta regeneracją też się tego obawiam, niby maja jakaś gwarancję ale zbytnio w to nie wierze... Jesli by się okazało ze 1 wtrysk padniety to można wymienić 1? Czy od razu komplet? A polecacie LM Diesel Spulung wlać do zbiornika czy ominąć filtr paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #24 Napisano 26 Września 2017 Oczywiście że jeden, ale daj se powiedzieć, że jak wtrysk pada, to pada w każdej temperaturze i dosyć łatwo to zdiagnozować. A jeśli faktycznie zaczyna padać i dzieje się to tylko przy niższych temperaturach to masz jeszcze jakieś 80kkm czasu spokoju +-20kkm Lej do zbiornika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol-udekorujemy Zgłoś #25 Napisano 26 Września 2017 8 minut temu, mkpol napisał: ale daj se powiedzieć, że jak wtrysk pada, to pada w każdej temperaturze Spoko po prostu mentalnie przygotowuje się do wymiany wtryskiwacza/y i tak głośno myśle, nie ukrywam ze irytuje mnie to szarpanie bo jestem raczej wyczulony na wszystkie niepokojące dzwieki i zachowania. 1 puszka LM na 70L ON czy wiecej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #26 Napisano 27 Września 2017 nic więcej powtórz płukanie co kilka tankowań - tak mniej więcej po 5kkm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #27 Napisano 28 Września 2017 Miałem ostatnio podobny przypadek. Zrobiło się chłodniej i pojawiły się pojedyncze szarpnięcia na zimnym silniku w momencie dodawania gazu tak przy 1200-1400 obr/min. Pierwsze co zrobiłem to zmieniłem paliwo i póki co szarpnięcia zniknęły. Może trafiłem na jakąś trefną dostawę, a tankuję zwykle na tej samej stacji z orłem. Gdybym dolał preparat (a miałem taki zamiar) też by pomogło, ale nie wiedziałbym co: paliwo czy "LM". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedrek_masta Zgłoś #28 Napisano 28 Września 2017 Sprawdź EGR, u mnie tez poszarpuje na zimnym, odpiąłem wtyczke od EGR, wywala co prawda błąd na desce ale auto chodzi dobrze. Czekam na chwile wolnego żeby go wyczyścić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol-udekorujemy Zgłoś #29 Napisano 28 Września 2017 (edytowane) U mnie dzieje się to na jałowym biegu bez dodawania gazu jakies 5-10 sec po odpaleniu. Przytrzymam gaz ok 20 sec na 2000obr i nie szarpie. Podczas przyspieszania nic nie wyczuwam. Nie wiem ocb może jedna świeca padnięta i nie dogrzewa komory ? Kupiłem LM i wlałem paliwo Shell V-Power zobaczymy czy się coś zmieni. A tak poza tematem z diesla z DPF spaliny smierdzą? Mam jeszcze Renault Trafic 2.5 dCi bez DPF z 2007r i tam spaliny mają taki słodkawy zapach a z passata taki kwaśny. Edytowane 28 Września 2017 przez karol-udekorujemy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zip_77 Zgłoś #30 Napisano 30 Listopada 2017 Podpinam się pod temat identyczne objawy na zimnym silniku poszarpuje i puka temp. dojdzie 90st. wszystko ustaje jest ok. Dodam że u mnie wystepuje problem gdy auto kilka dni stoi jak uzywam codziennie to problemu z szarpaniem nie mam jedynie delikatne cykanie na zimnym. B7 2.0 140KM (przebieg 125kkm) r.2012 nasz salonowy teoretycznie wg książki serwisowej przebieg 100% autentik potwierdzony przez ASO - ale 100% to wiadomo Czytając powyższe to prawdopodobnie wtrysk padł, a czy proóbowaliście oczyszczać układ https://aparts.pl/partscatalogue/2666-lqm-liqui-moly,11-2666~2LQM-FLQM-0-0-2666~2LQM.aspx# w innym poście mi podpowiedziano że pomogło ... więc może warto spróbować nim się zabiorę za wymianę ? Wymiana wtrysków (możecie podpowiedzieć jaki koszt i jak zdiagnozować który leje ?) z góry dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gawron Zgłoś #31 Napisano 3 Grudnia 2017 Czołem przed wymiana czyściłem 2 różnymi środkami , nic to nie dało . Aby zdiagnozować podłącz na zimnym kabla i sprawdź korekty na wtryskiwaczach . U mnie na 2 były straszne różnice 3do 4. Jak sie rozgrzał to wszystko ustawało i korekty były podobne na wszystkich 4 wtryskiwaczach . ja założyłem używki koszt 1000 za 4 szt widziałem auto dające i jego przebieg ......do dziś jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zip_77 Zgłoś #32 Napisano 4 Grudnia 2017 Czyli sprawdzić podłączając pod kompa (VAG/VCDS) ? Czyli każdy elektryk powinien sprawdzić bez potrzeby wymontowywania ? Trudno trafić tak z rozbitego gdzie silnik jeszcze igła, a kupować z allegro używki bym się nie odważył ... a nowe ile i gdzie polecacie ? https://aparts.pl/partscatalogue/vw-passat-362-2-0-tdi-2010-08-2014-12,3-00121-09003-00294-0002.aspx# (???) No i gdzie to mi dobrze zrobią w okolicy Poznania? bo do ASO jak pojadę to sie obawiam że 4 od razu wymienią a kwota nawet nie chcę myślę - a sam tego nie ogarnę na bank. PS. Przy jakim przebiegu Ci padły te wtryski? i ile zrobiłeś od wymiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zip_77 Zgłoś #33 Napisano 4 Grudnia 2017 Dnia 10.12.2016 o 19:22, Mlody_tm napisał: To szarpanie ja obstawiam u Was zawór dawki paliwa na listwie rail. Wysle Wam prawie nowke do testow. Problem mysle ze bedzie rozwiazany. Wątpie zeby to byl zawór ktory siedzi na pompie wysokiego cisnienia. Ale tez warto go podmienic. Krzysztofie nie ma sprawy, oby wtryski posluzyly dlugo. To jak jednak nie wtryski??? żebym nie zabrał się za wymiany czegoś nie koniecznie do wymiany? PS. kolega ma jakieś dojścia do klamotów w dobrych cenach ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toczarn Zgłoś #34 Napisano 31 Grudnia 2017 Dnia 28.09.2017 o 23:00, karol-udekorujemy napisał: U mnie dzieje się to na jałowym biegu bez dodawania gazu jakies 5-10 sec po odpaleniu. Przytrzymam gaz ok 20 sec na 2000obr i nie szarpie. Podczas przyspieszania nic nie wyczuwam. Nie wiem ocb może jedna świeca padnięta i nie dogrzewa komory ? Kupiłem LM i wlałem paliwo Shell V-Power zobaczymy czy się coś zmieni. A tak poza tematem z diesla z DPF spaliny smierdzą? Mam jeszcze Renault Trafic 2.5 dCi bez DPF z 2007r i tam spaliny mają taki słodkawy zapach a z passata taki kwaśny. U mnie są podobne objawy rano dosłownie szarpie silnikiem przez kilka sekund. I już wiesz co było przyczyna w twoim przypadku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafja Zgłoś #35 Napisano 16 Stycznia 2018 mam to samo. odpala od strzała. na luzie lekko nie równo chodzi. pierwszy 1km przy dodawaniu gazu poszarpuje. w pt wymieniam świece. wg wszelkich opisów to ich wina. pewnie któraś padła.. a że temp. -4.5 st i mniej to wyszła usterka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafja Zgłoś #36 Napisano 16 Stycznia 2018 (edytowane) Dnia 4.12.2017 o 13:08, zip_77 napisał: To jak jednak nie wtryski??? żebym nie zabrał się za wymiany czegoś nie koniecznie do wymiany? PS. kolega ma jakieś dojścia do klamotów w dobrych cenach ? ja obstawiam świece. w nowoczesnych CR taki objaw daje uszkodzona swieca. odpala normalnie a podczas pierwszych minut jej rola to dogrzewanie komory. niesprawność to poszarpywanie podczas przyspieszenia oraz na luzie. Update 1: dzis po całej nocy na zewnątrz w temp ok -1 po odpaleniu chodził dobrze, bez wahnięć obrotów i szarpnięć zaraz po ruszeniu... Wczesniej przy +1 już potrafił szarpać podczas ruszania... moze będzie dobrze... update 2: -5 na zewnątrz i nie szarpie po ruszeniu ani nie skacza obroty po odpaleniu. U mnie wymiana świec pomogła pomimo braku błędu/ kontrolki. Edytowane 23 Stycznia 2018 przez rafja aktulizacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol-udekorujemy Zgłoś #37 Napisano 16 Stycznia 2018 8 godzin temu, rafja napisał: mam to samo. odpala od strzała. na luzie lekko nie równo chodzi. pierwszy 1km przy dodawaniu gazu poszarpuje. w pt wymieniam świece. wg wszelkich opisów to ich wina. pewnie któraś padła.. a że temp. -4.5 st i mniej to wyszła usterka Ja narazie jeżdzę, szarpie dalej raz bardziej raz mniej. Wczoraj mróz -16 i zapalił normalnie, ok1100 obrotów przez chwile. Jak zmienisz świece to napisz czy coś się poprawiło czy nie. Jak będzie poprawa to i ja u siebie podmienię. Jak narazie czeka na mnie nagrzewnica i ogranicznik nastawnika klap wirowych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafja Zgłoś #38 Napisano 16 Stycznia 2018 sypie się? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toczarn Zgłoś #39 Napisano 16 Stycznia 2018 Co sie dzieje rafja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toczarn Zgłoś #40 Napisano 16 Stycznia 2018 To w b 7 niema kontrolki od świec ? Bo w b 6 palił sie check jak padła swieca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach