Krawcol82 Zgłoś #61 Napisano 28 Lutego 2018 Kiedyś tankowałem na Shellu tylko... skończyło się uszkodzoną pompą wtryskową. Nie wierzcie w tego "magicznego" Shella. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol-udekorujemy Zgłoś #62 Napisano 31 Lipca 2018 (edytowane) Dnia 21.01.2018 o 22:36, rafja napisał: błędu nie było. koszt na boscha 260 zł z wymianą. dziś noc stoi na zewnątrz a jest 0. jutro będę wiedział czy grzebać dalej a wymiana świec nie zaszkodzi i cenowo jest ok I jak poprawiło się ? U mnie padły wtryski, zaczęło strasznie śmierdzieć spalinami, dpf wypalał się co 70km i na koniec zaczęło wyświetlać błąd zbyt bogatej mieszanki. Dałem do sprawdzenia, 3 maja rozregulowane dawki 1 nie przeszedł nawet próby szczelności ? Wymienilem wtryski, ale problem szarpania pozostał. Jak ciepły pracuje idealnie nawet przestał chodzić jak pompowtrysk. Dojrzalem również na VCDS ze faluje mi ciśnienie paliwa na wolnych obrotach. Od 190-300bar wymagane 260 przy 780obr/min. Podmienilem zawór na pompie na nowy boscha, opiłków nie było, założyłem tez nowy filtr jak wskoczyły wtryski. Mimo tego ciśnienie dalej faluje przy niskich obrotach, przy 1500-4500rpm pokrywa się z wymaganym. Pozostal również problem zbyt bogatej mieszanki.. Wyświetla się co ok 100-300km Zaczyna mnie to lekko irytować ? macie jakieś pomysły? Edytowane 31 Lipca 2018 przez karol-udekorujemy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol-udekorujemy Zgłoś #63 Napisano 5 Sierpnia 2018 Dorzucam logi na zimnym silniku, i proszę o analize chart.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafja Zgłoś #64 Napisano 5 Sierpnia 2018 nie zapomnij o wymianie świeczek, ich rola, powtarzam z uporem maniaka, jest inna jak w starych autach. Koszt niewielki ale konieczny. W tych modelach podobno potrafi łuszczyć się i padać pompa CR, tak mnie zapewnia 2 mechaników ode mnie. Niby już parę wymienili, koszt ok 1,5k zł, osobiście nie sprawdzałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol-udekorujemy Zgłoś #65 Napisano 5 Sierpnia 2018 40 minut temu, rafja napisał: nie zapomnij o wymianie świeczek, ich rola, powtarzam z uporem maniaka, jest inna jak w starych autach. Koszt niewielki ale konieczny. W tych modelach podobno potrafi łuszczyć się i padać pompa CR, tak mnie zapewnia 2 mechaników ode mnie. Niby już parę wymienili, koszt ok 1,5k zł, osobiście nie sprawdzałem Opiłków niby nie było w na sitku zaworu, podmieniłem tez zawór na szynie, niby trochę bardziej stoją te ciśnienia. A u Ciebie świece pomogły? Martwi mnie jeszcze ta mieszanka i śmierdzące spaliny dopóki się nie zagrzeje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafja Zgłoś #66 Napisano 6 Sierpnia 2018 świece pomogły, ale dla świętego spokoju sprawdziłbym gdzieś w wawie wtryski - wolę dmuchać na zimne. Może ktoś zna sprawdzone miejsce, gdzie można podjechać i zdiagnozują po umówieniu się, na miejscu. Bez potrzeby wyjmowania wtrysków w jednym i wożeniu do innego zakładu. Im bliżej Bemowa tym lepiej, no i cena aby nie była z kosmosu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol-udekorujemy Zgłoś #67 Napisano 7 Sierpnia 2018 (edytowane) Dnia 6.08.2018 o 09:16, rafja napisał: świece pomogły, ale dla świętego spokoju sprawdziłbym gdzieś w wawie wtryski - wolę dmuchać na zimne. Możesz podać numer świec? Myślę że do mnie będą pasować. Edytowane 7 Sierpnia 2018 przez karol-udekorujemy błąd w pisowni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol-udekorujemy Zgłoś #68 Napisano 7 Sierpnia 2018 (edytowane) Juz posłużyłem się etką - Jak by komuś trzeba było, to pasuje wielu silników 2.0 TDI CR Bosch 03L963319 Dzisiaj wymieniam, okaże się jutro rano czy szarpie, jak szarpie to usłyszycie w telewizji że ktoś wysadził w powietrze białego passata Edytowane 7 Sierpnia 2018 przez karol-udekorujemy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #69 Napisano 7 Sierpnia 2018 No tak, biały... to pewnie dlatego szarpie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafja Zgłoś #70 Napisano 7 Sierpnia 2018 mi szarpało zimą, a wam teraz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol-udekorujemy Zgłoś #71 Napisano 7 Sierpnia 2018 3 godziny temu, rafja napisał: mi szarpało zimą, a wam teraz ? Mi w zimie nie szarpało, bo obroty powyżej 1000 a teraz mi szarpie. Świece zmienione zobaczymy rano... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol-udekorujemy Zgłoś #72 Napisano 8 Sierpnia 2018 16 godzin temu, rafja napisał: mi szarpało zimą, a wam teraz ? Mi w zimie nie szarpało, bo obroty powyżej 1000 a teraz mi szarpie. Świece zmienione zobaczymy rano... edit: po wymianie świec szarpie dalej, śmierdzi z wydechu strasznie... sprawdziłem tez różnice ciśnień na dpf na biegu jałowym 15mbar przy 2000 obr ok 70mbar. Czytałem gdzieś ze powinno być maxymalnie 10 na jałowym i 50 na obrotach ok 2000. Juz nie mam cierpliwości do tego szajsu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafja Zgłoś #73 Napisano 9 Sierpnia 2018 stary, no nie dziwię się, ze świece nie pomogły, Myślałem, że odgrzewasz kotleta z zimy, ale jak szarpie latem przy takich temp to inna bajka... na pewno nie świece... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #74 Napisano 9 Sierpnia 2018 Daj dokładny kod błędu, bo pisałeś, że jakiś tam wyświetliło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol-udekorujemy Zgłoś #75 Napisano 9 Sierpnia 2018 Prawdopodobnie odnalazłem problem szarpania na zimnym silniku. Odpialem kostkę od EGR i chyba sie uspokoilo. Nie wyświetla się również błąd sondy lambda o zbyt bogatej mieszance. Pojezdze tak kilka dni to się okaże czy to jednak to. Czy ktoś ma może namiar na magika co wyprogamuje EGR z ecu? Kod błędu: dziwi mnie również data 2101.14.19, czy to przez chiński vcds czy już sterownik ktoś tuningowal? Mam dylemat, chce wymienić zawór EGR ten co mam w samochodzie ma numer: VASV 29007935 ETKA zaś wskazuje numer 03L131501G lub 03L131501E ten co mam i ten z ETKI są Valeo. Beda one zamienne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekgtx Zgłoś #76 Napisano 24 Grudnia 2018 Passat 2.0 16V TDI PD. W samochodzie borykam się z problemem szarpania, falowania. Początkowo stwierdzona usterka jednego wtrysku, natomiast zmienione zostały wszystkie 4 (Continental) - dawki wszystkie książkowe. Wcześniej na zimnym silniku chodzil jakby na 3 cylindry, na ciepłym było wszystko w porządku. Po wymianie wtrysków na ciepłym silniku pracuje dobrze, natomiast gdy jest zimny, cięzko odpala, a po odpaleniu kopci na biało, ciężko wkręca się na obroty (ale pracuje na wszystkich cylindrach), a po chwili zaczyna szarpać, przerywać jak od 2.00 minuty filmu. Po dodaniu gazu praca sie stabilizuje i zadne objawy nie wystepuja. Objaw małej mocy znika po przejechaniu 800 metrów, jak również i dymienie. Pompa w baku wymieniona 2 tygodnie temu, turbo zregenerowane w styczniu tego roku. Poniżej zamieszczam film z pracy silnika. https://www.youtube.com/watch?v=la1CSuBuGAY&t=56s Ma ktoś pomysł co może być przyczyną takiej pracy silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neos97 Zgłoś #77 Napisano 24 Lutego 2019 witam was posiadam passata cc 2011r 2.0tdi cr 170km dsg. Problem polega na tym ze auto od pewnego czasu ma problem z odpaleniem rano silnik szarpie głośniej pracuje tak jakby się dusił cały czas w czasie jazdy występują dławienia szarpania rzucanie silnikiem. Koło dwumasowe jest nowe zero poprawy. Wtryskiwacze zostały zregenerowane były wczoraj na maszynie podobno z nimi jest wszystko ok. Ciśnienie paliwa na biegu jałowym skacze od 210 do 260 gdzie zadane jest 240. Auto stało się mułowate ospale Przedewszystkim w aucie nie ma wogole błędów jak w silniku tak jak w sterowniku. Proszę o pomoc czy ktoś miał podobny przypadek autem nie da się jeździć tak poszarpuje podczasprzyspieszania. W aucie zakładałem nowe zaworu 3szt na listwie paliwa aby sprawdzić lecz bez rezultatów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlody2212 Zgłoś #78 Napisano 5 Marca 2019 Witam , posiadam passata b7 2.0 tdi cr rok 2012 kod silnika CFFB przepieg 161 tys , od pewnego czasu zauwazyłem ze na imnym silniku przerywa przewanie z drugiego na trzeci bieg problem znika jak silnik sie minimalnie zagrzeje , komputer nie pokazuje zadnych błędów , temat byl juz kilka razy ale nie ma konkretnej odpowiedzi i rozwiązania (swiece ?? mam zamiennik denso ). prosze o pomoc . jestem nowym uzytkownikiem prosze nie usuwac posta . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #79 Napisano 6 Marca 2019 Co to za połączenie przyczynowo-skutkowe aby przy ciężkim odpalaniu wymieniać DKZ... Wtryski sprawdzane w tym samym warsztacie, który przeprowadzał regenerację? Ja bym oddał je do innego do sprawdzenia, a poza tym tych wtrysków się nie regeneruje (chyba, że mycie w myjce i wygenerowanie nowych kodów dla zużytych wtrysków to "regeneracja"). Głośna praca to zapewne rozjechane dawki lub kąty wtrysku co może mieć wiele przyczyn ale najczęściej to problem z samymi wtryskami. Poza tym nazwa tematu - poprawiłem ale na przyszłość radzę lepiej opisywać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xSenseix Zgłoś #80 Napisano 6 Marca 2019 U mnie poszarpywał w momencie, gdy EGR był zawalony syfem. Po czyszczeniu na rok spokój, później wymiana. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach