Radar Zgłoś #1 Napisano 5 Grudnia 2016 (edytowane) Witam, Panowie mam nietypowy problem, mianowicie passat jak w temacie, teraz przy niższych temperaturach jak odpalę auto rano to zanim się chwilkę nie zagrzeje (ok 2-3km) mam efekt poszarpywania/dławienia się tak jakby brakowało mu paliwa. Potem już wszystko gra i auto jezdzi bdb, odpala normalnie na wolnych obrotach chodzi normlanie nic nie szarpie nie buja. VAG nie wykazuje żadnych błędów, logów jeszcze nie robiłem bo nie miałem kiedy ale może ktoś miał podobny problem i mnie nakieruje na co zwrócić uwagę? Jeszcze dodam że auto ma webasto i jak zagrzeję silnik webastem to nie ma szarpania w ogóle. Pozdro Edytowane 5 Grudnia 2016 przez Radar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #2 Napisano 5 Grudnia 2016 Mialem to samo. Po wgraniu nowego oprogramowania zwiazanego z akcja na silniki EA189 nie ma teraz takich objawow. Chodzi jak zegarek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radar Zgłoś #3 Napisano 6 Grudnia 2016 Hmmm no to u mnie moze jest cos innego powodem, bo moje auto juz jest po tej akcji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hrabia Zgłoś #4 Napisano 6 Grudnia 2016 Witam! Widać,że u Ciebie problem może być związany z temperaturą! Tylko należy "wyczaić" z którą?-paliwa,płynu chłodzącego. Musisz poswięcić trochę czasu z kompem i posprawdzać jak rano zachowują się czujniki odpowiedzialne za te wartości! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #5 Napisano 6 Grudnia 2016 Ale u mnie było to samo co u kolegi. Nic nie było wymieniane, wgrane tylko oprogramowanie o koniec. Teraz śmiga aż miło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radar Zgłoś #6 Napisano 7 Grudnia 2016 Robert ale pisalem wczesniej ze ja juz mam auto po akcji... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #7 Napisano 7 Grudnia 2016 Tak tak, ja wiem. Dlatego musisz szukać gdzie indziej. Chyba że wygrali co innego niż u mnie hehehe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gawron Zgłoś #8 Napisano 8 Grudnia 2016 Witam od 2tygodni walczę z szarpaniem na zimnym, po podgrzaniu do końca dnia jest ok pali ok, powtórne odpalenie nawet po kilku godzinach nie powoduje szarpaniem . Wystarczy zagrzac do 70 stopni, nawet na postoju. Jak nie podgrzeje na postoju to po ruszeniu szarpie do osiągnięcia 70 st . Dzisiaj mechanik robił testy na zimnym i niespodzianka na 2 wtryskiwaczach mam korekty na poziomie 3jak jest zimny, po podgrzaniu jest ok.... Szukam niestety wtryskiwaczy. Błędów na kompie nie ma. Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radar Zgłoś #9 Napisano 9 Grudnia 2016 No ja aktualnie nie mam kabla, ale mysle w przyszłym tygodniu już odzyskam swój, to sprawdzę u siebie. Daj znać czy u Ciebie wymiana wtrysków załatwiła temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregga Zgłoś #10 Napisano 9 Grudnia 2016 Panowie, Pozwolę sobie podłączyć się pod temat. U mnie (CFFB MY2011) poszarpuje na zimnym od momentu kupna (obecnie 181 tyś, kupiłem jak miał 167). Na początku wystarczyło chwilę pojechać ze stałą prędkością i problem ustawał. Potem była przerwa na kilka tyś km i znowu to samo. Do wczoraj. Teraz auto szarpie na zimnym do momentu rozgrzania do 90 stopni, potem jeździ bez problemu. Nie podłączałem go jeszcze pod kompa, mam jednak pytanie, czy powodem może być spocony przewód paliwowy (na zdjęciu)? dzięki za pomoc Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #11 Napisano 10 Grudnia 2016 Nie, to z nadmiaru. Ale możesz zmienić, żeby było sucho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gawron Zgłoś #12 Napisano 10 Grudnia 2016 Gregga jak czytam twój opis to lustro tego co ja mam teraz. Podepnij auto do kompa i sprawdź korekty na wtryskach. Jak patrzę na to co jest u ciebie to jak bym lustro swojego widział i auta i kłopotów. Silnik rocznik przebieg mamy taki sam, objawy również. Wtryski niedługo do mnie wyruszą (dziękuję Mlody_Tm), bankowo dam znać czy to rozwiązało problem. Bardzo na to liczę bo ani ja ani mechanik nie mamy innego pomysłu a i auto nic innego nie podpowiada..... Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #13 Napisano 10 Grudnia 2016 (edytowane) To szarpanie ja obstawiam u Was zawór dawki paliwa na listwie rail. Wysle Wam prawie nowke do testow. Problem mysle ze bedzie rozwiazany. Wątpie zeby to byl zawór ktory siedzi na pompie wysokiego cisnienia. Ale tez warto go podmienic. Krzysztofie nie ma sprawy, oby wtryski posluzyly dlugo. Edytowane 10 Grudnia 2016 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gawron Zgłoś #14 Napisano 14 Grudnia 2016 Czołem. Trafiłem na 4 wtryski z rozbitego auta z małym przebiegiem, wczoraj wymienione, dzisiaj odpalenie na zimnym i...... Nie szarpie!!!! Winne 2 lejace wtryski na zimnym silniku. W związku z tym że na zimnym szarpal zawsze, problem traktuje jako rozwiązany. Dziękuję wszystkim za porady i chęć pomocy. Mam nadzieję że to koniec kłopotów na długo. Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregga Zgłoś #15 Napisano 21 Grudnia 2016 W moim przypadku przyczyną szarpania na zimno był uszkodzony pierwszy wtryskiwacz. Po wymianie szarpanie ustało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radar Zgłoś #16 Napisano 27 Grudnia 2016 wymieniłem u siebie wtrysk na drugim cylindrze i po pierwszej jeździe na zimnym jest spokój także jednak winny był wtryskiwacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gawron Zgłoś #17 Napisano 28 Grudnia 2016 Ale numer, to jakaś seria. Ja znam jeszcze jednego kierownika paska z 2011, też z szarpiacym silnikiem na zimno. On jest mało przejmujący i jeździ z tym już rok, obstawiam że to też wtrysk. Nie za dużo tego??? Nazwałbym takie coś cechą modelu.... Wysłane z redmi note 3 pro Tapatalk 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol-udekorujemy Zgłoś #18 Napisano 26 Września 2017 (edytowane) Hej, mam taki problem w b6 2.0 TDI CR CDBC ok 230tkm. Mianowicie, szarpie lekko silnikiem jak jest zimny tak jak by na jednym cylindrze wypadał zapłon. Obroty nie falują odpala natychmiast bez żadnego problemu, szarpanie trwa ( bez dodawania gazu do podniesienia się temp na pierwsza kreskę) a np jak rusze i przejade 30-50m lub przytrzymam przez 10-20 sec gaz na ok 2tys obr to też już nie szarpie. Jak cieply to nie ma żadnego problemu, podłączany komp - zero błędów, robione logi - wszystko ok ( chyba bez sensu bo jak cieply to problemu nie ma ) dpf ma połowe pojemności. Miał ktoś kiedyś podobny przypadek? Nie chce kupować od razu wtrysków za 4000zł komplet, bo jak sie okaże ze dalej to samo to chyba sie podpale i rzuce z mostu . Edytowane 26 Września 2017 przez karol-udekorujemy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #19 Napisano 26 Września 2017 Nie wiem jak w dieslu mogłyby wypadać zapłony. Spróbuj przed odpaleniem kilka razy zagrzać świece. Może któraś nie domaga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol-udekorujemy Zgłoś #20 Napisano 26 Września 2017 Tak to ująłem z tym wypadaniem zapłonu bo kiedys w benzyniaku miałem niedomagającą cewke i podobny efekt był tylko na cieplym lub jak było wilgotno. Probowałem tak z kilkukrotnym grzaniem świec. Niestety bez rezultatu, może trzeba było by wyjąć wtryski i dać do czyszczenia /sprawdzenia? Zrobiłbym to sam? Wymontowanie i wmontowanie? Jest do tego jakaś specialna procedura? Nowe oringi i podkladki to na pewno. Jestem elektrykiem/automatykiem na linii produkcyjnej wiec prace manualne mam opanowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach