Jump to content
Sign in to follow this  
Mundek84

B6 Tył auta pływa

    Recommended Posts

    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) 4x4
    Rok prod: 2006

    hej, Passat b6 variant 4motion 06r 2.0 TDI 136KM zrobione na 170KM, pływa tył auta, wymienione tuleje wahacza wzdłużnego i poprzedniego, łączniki z tyłu i dalej "pływa". Byłem na ścieżce diagnostycznej + szarpaki, diagnosta stwierdził ze wszystko jest ok, amorki trzymają. Przy 120km/h zaczyna pływać przód. Ciśnienie zrobione 2,4 Bar na każde koło.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: CC 2.0 TDI 177KM DSG
    Rok prod: 2012

    Napisz jaki masz rozmiar kół, jaką szerokość opon, jakiej marki opony. Passat jest ciężkim autem i nie każde opony się do niego nadają.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
    Rok prod: 2010
    Dnia 24.09.2017 o 23:04, Mundek84 napisał:

    hej, Passat b6 variant 4motion 06r 2.0 TDI 136KM zrobione na 170KM, pływa tył auta, wymienione tuleje wahacza wzdłużnego i poprzedniego, łączniki z tyłu i dalej "pływa". Byłem na ścieżce diagnostycznej + szarpaki, diagnosta stwierdził ze wszystko jest ok, amorki trzymają. Przy 120km/h zaczyna pływać przód. Ciśnienie zrobione 2,4 Bar na każde koło.

    Kolega ma to samo w Octavii 2 . Wymienił cały wielowahacz i problem był nadal. Okazało się, że opony nadają się do wymiany. Spróbuj zamienić stronami, albo założyć zimówki na spróbowanie. 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TSI 200KM
    Rok prod: 2008

    Na pewno kwestia opon. Sprawdź ciśnienie, jak będzie za duże to **** zaczyna latać.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) 4x4
    Rok prod: 2006
    Dnia 8.10.2017 o 11:43, Jankus napisał:

    Na pewno kwestia opon. Sprawdź ciśnienie, jak będzie za duże to **** zaczyna latać.

    2,5 Bar to za dużo?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TSI 200KM
    Rok prod: 2008
    Godzinę temu, Mundek84 napisał:

    2,5 Bar to za dużo?

    2,5 to normalne ciśnienie. A zamień koła przednie z tylnymi aby wykluczyć opony.

    • Like 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) 4x4
    Rok prod: 2006

    okazuje się, że do wymiany mam tuleje na wahaczach poprzecznych przy śrubach do regulacji zbieżności. Dodatkowo wyszło iż mam delikatnie cofniętą zwrotnice na lewym przednim kole. 

    auto nigdy nie miało "dzwona". Passat krajowy. Co może być przyczyną cofniętej zwrotnicy??

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) 4x4
    Rok prod: 2006
    Dnia 18.10.2017 o 22:11, Jankus napisał:

    2,5 to normalne ciśnienie. A zamień koła przednie z tylnymi aby wykluczyć opony.

    opony tez były do śmietnika, 17" teraz odpoczywa w garażu na zimę są założone opony NOKIAN WR D4 205/55R16 91 H. Cisz jak makiem zasiał(porównywalne do Fulda Kristal Montero 3), które mam założone na A3 1.9 tdi  66kW

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now
    Sign in to follow this  

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy