Skocz do zawartości
Dean

ACC - Aktywny tempomat - odblokowanie

Rekomendowane odpowiedzi

Problemem jest pewnie koszt pompy - nowa w ASO bez rabatów to 9000 PLN. Zapewne ASO rozlicza się inaczej ale to nie jest naprawa gwarancyjna więc dealer musi wziąć to na klatę. Stara pompa na nic im się nie przyda ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze głupie pytanie, ale wyjaśni mi ktoś co to jest pompa ABS i dlaczego kosztuje 9000zl? Ja rozumiem, ze niektóre rzeczy są droższe w dołożeniu po wyjechaniu z fabryki (strzelam, np. reflektory z poziomowaniem i spryskiwaczami, klima) ale to wynika czesto z nakładu pracy a nie z absurdalnej ceny pojedynczych elementow.

Edytowane przez shoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak by nie było, to skomplikowane urządzenie - precyzyjnie wykonane i jako element bezpieczeństwa nie może być tam żadnego "fuck-upu" (choć jak wiadomo to tylko teoria). A sama cena części dla klienta, a do produkcji to inna para kaloszy :)

Przykładowy numer części: 3Q0614517AB
ASO: 9106,77 zł
Po rabacie: 6834,45 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm w sumie 10x taniej można używkę ogarnąć na Allegro

http://allegro.pl/pompa-abs-vw-audi-3q0907379ab-3q0614517ab-hurt-i7222080379.html

Ten numer ETKA to jest dokładnie ten z wersji ACC 210?

Tylko pytanie czy to działa plug&play... jest chętny na eksperyment? :D:P 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytaliście dlaczego ASO nie chcę się podjąć to odpowiadam ;)

Podana pompa obsługuje  ACC+Follow to Stop (jest też wersja pompy bez zatrzymania oraz kompletnie bez ACC). Do tego dochodzi rozbicie na okres produkcji (zmiana co kilka miesięcy) i jeszcze kilka innych kodów wyposażenia. Kolejna sprawa to kodowanie - nie znam na tyle platformy MQB aby coś o tym powiedzieć ;)

Oczywiście można kupić używaną ale Dealer musi użyć części nowej. Dla niego więc "poprawienie" ACC 160 na ACC 210 to koszt około 10.000 zł. W takim wypadku rabat dla Klienta w kwocie około 2000 to wygodne dla niego rozwiązanie, a dla Klienta czysta kpina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Radary 5Q0 moge przestawic z 160 na 210 narazie 3Q0 nie testowalem tak ze tu Ciezko. Kto ma Vas 5054 niech sie zglasza, bedziemy dzialac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkopuję temat. Jak to jest z tym ACC? Da się odblokować wymieniając tylko przyciski w kierownicy czy trzeba wymieniac wszystkie radary itp? 

Można kupić gotowy zestaw ACC
http://s.aliexpress.com/JRVbeeM3

Jak to więc jest z tym montażem i aktywowaniem. Z tego co widzę to brakuje mi tylko tych przycisków. Warto zainteresować się tematem. 

Za posty typu „odezwij się do mnie na priv” a następnie rzuceniu ceną 500euro podziękuję. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyciski muszą być - inaczej nie ustawisz dystansu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można kupić też same przyciski
http://s.aliexpress.com/Eb673yMj

Czy to jednak wystarczy. Jak to zakodować? Fajnie jak by temat ożył :) 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wagen próbował i odpowiedź jest prosta - nie da rady na chwilę obecną. Temat w Glofach czy Octaviach jest opanowany. Natomiast u nas nie i nie zanosi się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.03.2018 o 20:14, szuli88 napisał:

Radary 5Q0 moge przestawic z 160 na 210

jak sprawdzić model radaru via VCDS ?

Edytowane przez dirve

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W B8 jest 3Q0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest już plik wsadowy do Skody SuperB dla radaru ACC o nr. takim jak większość  Passatów B8 - 3Q0907572B.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy to oznacza, że ACC w naszych passatach jest coraz bliżej? Jestem zainteresowany jbc :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawe czy przyciski na kierownicy trzeba też trzebabędzie wymieniać. Bo ich ilość jest taka sama, tylko różnica wizualna to grafika na środkowym - ustawianie odłegłości zamiast "Cancel" 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopiero po wymianie przycisków da się zrobić nowe kodowanie na ACC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności