radekrp90 Zgłoś #21 Napisano 12 Marca 2018 Problemem jest pewnie koszt pompy - nowa w ASO bez rabatów to 9000 PLN. Zapewne ASO rozlicza się inaczej ale to nie jest naprawa gwarancyjna więc dealer musi wziąć to na klatę. Stara pompa na nic im się nie przyda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shoo Zgłoś #22 Napisano 12 Marca 2018 (edytowane) Moze głupie pytanie, ale wyjaśni mi ktoś co to jest pompa ABS i dlaczego kosztuje 9000zl? Ja rozumiem, ze niektóre rzeczy są droższe w dołożeniu po wyjechaniu z fabryki (strzelam, np. reflektory z poziomowaniem i spryskiwaczami, klima) ale to wynika czesto z nakładu pracy a nie z absurdalnej ceny pojedynczych elementow. Edytowane 12 Marca 2018 przez shoo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #23 Napisano 13 Marca 2018 Jak by nie było, to skomplikowane urządzenie - precyzyjnie wykonane i jako element bezpieczeństwa nie może być tam żadnego "fuck-upu" (choć jak wiadomo to tylko teoria). A sama cena części dla klienta, a do produkcji to inna para kaloszy Przykładowy numer części: 3Q0614517AB ASO: 9106,77 zł Po rabacie: 6834,45 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #24 Napisano 13 Marca 2018 No i wszystko jasne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #25 Napisano 14 Marca 2018 hmm w sumie 10x taniej można używkę ogarnąć na Allegro http://allegro.pl/pompa-abs-vw-audi-3q0907379ab-3q0614517ab-hurt-i7222080379.html Ten numer ETKA to jest dokładnie ten z wersji ACC 210? Tylko pytanie czy to działa plug&play... jest chętny na eksperyment? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #26 Napisano 14 Marca 2018 Pytaliście dlaczego ASO nie chcę się podjąć to odpowiadam Podana pompa obsługuje ACC+Follow to Stop (jest też wersja pompy bez zatrzymania oraz kompletnie bez ACC). Do tego dochodzi rozbicie na okres produkcji (zmiana co kilka miesięcy) i jeszcze kilka innych kodów wyposażenia. Kolejna sprawa to kodowanie - nie znam na tyle platformy MQB aby coś o tym powiedzieć Oczywiście można kupić używaną ale Dealer musi użyć części nowej. Dla niego więc "poprawienie" ACC 160 na ACC 210 to koszt około 10.000 zł. W takim wypadku rabat dla Klienta w kwocie około 2000 to wygodne dla niego rozwiązanie, a dla Klienta czysta kpina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #27 Napisano 16 Marca 2018 I to jest konkretne wyjaśnienie sprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RedBool Zgłoś #28 Napisano 20 Marca 2018 Radary 5Q0 moge przestawic z 160 na 210 narazie 3Q0 nie testowalem tak ze tu Ciezko. Kto ma Vas 5054 niech sie zglasza, bedziemy dzialac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dean Zgłoś #29 Napisano 29 Lipca 2018 Odkopuję temat. Jak to jest z tym ACC? Da się odblokować wymieniając tylko przyciski w kierownicy czy trzeba wymieniac wszystkie radary itp? Można kupić gotowy zestaw ACChttp://s.aliexpress.com/JRVbeeM3 Jak to więc jest z tym montażem i aktywowaniem. Z tego co widzę to brakuje mi tylko tych przycisków. Warto zainteresować się tematem. Za posty typu „odezwij się do mnie na priv” a następnie rzuceniu ceną 500euro podziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #30 Napisano 29 Lipca 2018 Przyciski muszą być - inaczej nie ustawisz dystansu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dean Zgłoś #31 Napisano 30 Lipca 2018 Można kupić też same przyciskihttp://s.aliexpress.com/Eb673yMj Czy to jednak wystarczy. Jak to zakodować? Fajnie jak by temat ożył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #32 Napisano 5 Sierpnia 2018 Wagen próbował i odpowiedź jest prosta - nie da rady na chwilę obecną. Temat w Glofach czy Octaviach jest opanowany. Natomiast u nas nie i nie zanosi się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dirve Zgłoś #33 Napisano 6 Sierpnia 2018 (edytowane) Dnia 20.03.2018 o 20:14, szuli88 napisał: Radary 5Q0 moge przestawic z 160 na 210 jak sprawdzić model radaru via VCDS ? Edytowane 6 Sierpnia 2018 przez dirve Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #34 Napisano 6 Sierpnia 2018 W B8 jest 3Q0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wagen Zgłoś #35 Napisano 7 Sierpnia 2018 Jest już plik wsadowy do Skody SuperB dla radaru ACC o nr. takim jak większość Passatów B8 - 3Q0907572B. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dean Zgłoś #36 Napisano 8 Sierpnia 2018 Czy to oznacza, że ACC w naszych passatach jest coraz bliżej? Jestem zainteresowany jbc :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadam1988 Zgłoś #37 Napisano 8 Sierpnia 2018 ciekawe czy przyciski na kierownicy trzeba też trzebabędzie wymieniać. Bo ich ilość jest taka sama, tylko różnica wizualna to grafika na środkowym - ustawianie odłegłości zamiast "Cancel" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dean Zgłoś #38 Napisano 8 Sierpnia 2018 Można kupić same przyciski http://s.aliexpress.com/Eb673yMj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wagen Zgłoś #39 Napisano 8 Sierpnia 2018 Dopiero po wymianie przycisków da się zrobić nowe kodowanie na ACC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadam1988 Zgłoś #40 Napisano 8 Sierpnia 2018 no to dajcie znać jak sie uda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach