Dean Zgłoś #1 Napisano 4 Września 2017 Były wątki, które nic nie wniosły. Może tutaj się uda i tym razem osoby szukające pomocy znajdą rzetelne informacje. Jak odblokować aktywny tempomat, gdy posiada się radar od Front Assist oraz kamerę nad lusterkiem? Co potrzeba by to zadziałało? Wszyscy będziemy wdzięczni za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RedBool Zgłoś #2 Napisano 5 Września 2017 (edytowane) Potrzebny jest kod SWaP ktorego raczej nie zdobedziesz w EU, podobno mozna to zamiwic u ruskich. Np CarPlay rowniez odblokowoje sie kodem SWaP ktory kupisz w ASO ale do Radaru nie kupisz , podejzewam ze tu chodzi o bezpueczenstwo i nie udostepniaja tego typu kodow bo jakby nie bylo Niefabryczne dokladanie ACC moze niesc za soba niebezpieczenstwo w postaci np niezadzialania tego systemu prawidlowo i spowodowania wypadku. Podejrzewam ze vw wlasnie tak by to zinterpretowal. Edytowane 5 Września 2017 przez szuli88 uzypelnienie info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RedBool Zgłoś #3 Napisano 5 Września 2017 (edytowane) [ATTACH=CONFIG]154942[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]154941[/ATTACH] Edytowane 5 Września 2017 przez szuli88 Uzupelnienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multisync Zgłoś #4 Napisano 5 Września 2017 Coś nie czytelne te załączniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RedBool Zgłoś #5 Napisano 5 Września 2017 Sprostowanie mojej wcześniejszej wypowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dean Zgłoś #6 Napisano 5 Września 2017 Załącznik 154942Załącznik 154941 Linki nie działają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RedBool Zgłoś #7 Napisano 6 Września 2017 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadam1988 Zgłoś #8 Napisano 28 Grudnia 2017 Witam, mam passata B8 z 2015r. Wtedy, w wersji comfortline aktywny tempomat był opcją dodatkową, a już od 2016 ACC jest w standardzie. Za to samochód posiada: -Front Assist z awaryjnym hamowaniem -zwykly tempomat ze sterowaniem z kierownicy Dlatego mam pytanie: czy da się odblowkować/aktywować ACC? Bo wydaje się że wszystkie fizyczne elementy są (radar, przyciski, hamowanie awaryjne...) i być może funkcja jest tylko blokowana programowo. tym bardziej że rok później było to już w standardzie. Jeżeli ktoś ma na ten temat więdzie proszę o informację i ewentualny koszt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eldar Zgłoś #9 Napisano 28 Grudnia 2017 (edytowane) Może wystarczy przestawić w kodowaniu silnika bajt 5 bit 6-7 na to co jest na screenie? Jak jesteś z okolicy Krakowa/ Wadowic mogę zobaczyć na to. Edit. Pewnie jeszcze będzie coś do zmiany w kodowaniu kamery. Edytowane 28 Grudnia 2017 przez Eldar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kolon2 Zgłoś #10 Napisano 19 Lutego 2018 tutaj jest informacja, że da się aktywować ACC w platformie MQB. niestety z bardzo skromnego opisu dowiemy się, że trzeba wymienić Gateway i moduł radaru/kamery żeby obejść SWaP/FEC http://forums.ross-tech.com/showthread.php?13013-ACC-retrofit-in-MQB-Tiguan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RedBool Zgłoś #11 Napisano 22 Lutego 2018 Moge odblokowac ACC. Zapraszam na pw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dirve Zgłoś #12 Napisano 22 Lutego 2018 8 godzin temu, szuli88 napisał: Moge odblokowac ACC. Zapraszam na pw A ze 160 na 210 umiesz przestawic ? ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarek37 Zgłoś #13 Napisano 1 Marca 2018 Dobre pytanie - o to zdjęcie blokady ze 160 na 210, też bym chętnie to poprawił u siebie, ale z tego co czytałem w innych wątkach to ograniczenie sprzętowe a nie kodowanie (mogę się mylić) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #14 Napisano 1 Marca 2018 Gdzieś czytałem na forum, że zmiana ze 160 na 210 jest bardzo trudna. Były takie reklamacje klientów, którzy dostali acc do 160, pomimo że zamówili do 210 i diler/serwis tego nie mógł im zmienić, tylko zwracał jakieś pieniądze (ok. 2000,-) lub dawał kupony na akcesoria. Więc to chyba dość problematyczna sprawa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thomsoon Zgłoś #15 Napisano 2 Marca 2018 Ja jestem takim przykładem a dokładnie to moje B8. Co nie zmienia sprawy, że interesuje mnie ten wątek i zastanawia mnie czy faktycznie tak jest. Według ASO to kwestia radaru i kolejnych zmian za tym idących. Czy tak jest Może się okazać, że jest z tym trochę zabawy i z tego to wynika. Może być też tak, że nie ma na to jakiegoś atestu i jest z tym tak jak z oglądaniem YT na wyświetlaczu DP/DM- wpływa to na bezpieczeństwo. Jak nie wiemy jak to będzie działać to lepiej tego nie ruszać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hrabia Michał Zgłoś #16 Napisano 2 Marca 2018 Witam potrzebuję kodowania pompy ABS lub całego skanu w celu adoptować ACC dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #17 Napisano 2 Marca 2018 Jaja sobie robisz czy serio pytasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hrabia Michał Zgłoś #18 Napisano 4 Marca 2018 nie robię sobie jaj skąd taki pomysł pytam serio dziękuję za odpowiedz pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #19 Napisano 12 Marca 2018 Dnia 1.03.2018 o 19:30, [email protected] napisał: Gdzieś czytałem na forum, że zmiana ze 160 na 210 jest bardzo trudna. Były takie reklamacje klientów, którzy dostali acc do 160, pomimo że zamówili do 210 i diler/serwis tego nie mógł im zmienić, tylko zwracał jakieś pieniądze (ok. 2000,-) lub dawał kupony na akcesoria. Więc to chyba dość problematyczna sprawa... Dnia 2.03.2018 o 11:14, Thomsoon napisał: Ja jestem takim przykładem a dokładnie to moje B8. Co nie zmienia sprawy, że interesuje mnie ten wątek i zastanawia mnie czy faktycznie tak jest. Według ASO to kwestia radaru i kolejnych zmian za tym idących. Czy tak jest Może się okazać, że jest z tym trochę zabawy i z tego to wynika. Może być też tak, że nie ma na to jakiegoś atestu i jest z tym tak jak z oglądaniem YT na wyświetlaczu DP/DM- wpływa to na bezpieczeństwo. Jak nie wiemy jak to będzie działać to lepiej tego nie ruszać. Po szybkim spojrzeniu w ETKA - inna jest tylko pompa ABS/ESP. Radar, wiązka i cała reszta elektryki dla ACC Low (160 km/h) i ACC High (210 km/h) jest identyczna. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #20 Napisano 12 Marca 2018 A mimo tego serwisy, bo błędnie zabudowanym (lub zamówionym) Acc, nie chcieli wymieniać na gwarancji tylko szukali innych "środków polubownych"... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach