Skocz do zawartości
Dean

ACC - Aktywny tempomat - odblokowanie

Rekomendowane odpowiedzi

Były wątki, które nic nie wniosły. Może tutaj się uda i tym razem osoby szukające pomocy znajdą rzetelne informacje.

Jak odblokować aktywny tempomat, gdy posiada się radar od Front Assist oraz kamerę nad lusterkiem?

Co potrzeba by to zadziałało?

Wszyscy będziemy wdzięczni za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potrzebny jest kod SWaP ktorego raczej nie zdobedziesz w EU, podobno mozna to zamiwic u ruskich.

 

Np CarPlay rowniez odblokowoje sie kodem SWaP ktory kupisz w ASO ale do Radaru nie kupisz , podejzewam ze tu chodzi o bezpueczenstwo i nie udostepniaja tego typu kodow bo jakby nie bylo Niefabryczne dokladanie ACC moze niesc za soba niebezpieczenstwo w postaci np niezadzialania tego systemu prawidlowo i spowodowania wypadku. Podejrzewam ze vw wlasnie tak by to zinterpretowal.

Edytowane przez szuli88
uzypelnienie info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[ATTACH=CONFIG]154942[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]154941[/ATTACH]

Edytowane przez szuli88
Uzupelnienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś nie czytelne te załączniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprostowanie mojej wcześniejszej wypowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Załącznik 154942Załącznik 154941

 

Linki nie działają :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam passata B8 z 2015r. Wtedy, w wersji comfortline aktywny tempomat był opcją dodatkową, a już od 2016 ACC jest w standardzie. 

Za to samochód posiada:

-Front Assist z awaryjnym hamowaniem

-zwykly tempomat ze sterowaniem z kierownicy

 

Dlatego mam pytanie: czy da się odblowkować/aktywować ACC? Bo wydaje się że wszystkie fizyczne elementy są (radar, przyciski, hamowanie awaryjne...) i być może funkcja jest tylko blokowana programowo. tym bardziej że rok później było to już w standardzie. 

Jeżeli ktoś ma na ten temat więdzie proszę o informację i ewentualny koszt. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może wystarczy przestawić w kodowaniu silnika  bajt 5 bit 6-7 na to co jest na screenie?

Jak jesteś z okolicy Krakowa/ Wadowic mogę zobaczyć na to.

Edit. Pewnie jeszcze będzie coś do zmiany w kodowaniu kamery.

acc.JPG

Edytowane przez Eldar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tutaj jest informacja, że da się aktywować ACC w platformie MQB.

niestety z bardzo skromnego opisu dowiemy się, że trzeba wymienić Gateway i moduł radaru/kamery żeby obejść SWaP/FEC

http://forums.ross-tech.com/showthread.php?13013-ACC-retrofit-in-MQB-Tiguan

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moge odblokowac ACC. Zapraszam na pw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, szuli88 napisał:

Moge odblokowac ACC. Zapraszam na pw

A ze 160 na 210 umiesz przestawic ? ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobre pytanie - o to zdjęcie blokady ze 160 na 210, też bym chętnie to poprawił u siebie, ale z tego co czytałem w innych wątkach to ograniczenie sprzętowe a nie kodowanie (mogę się mylić)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś czytałem na forum, że zmiana ze 160 na 210 jest bardzo trudna. Były takie reklamacje klientów, którzy dostali acc do 160, pomimo że zamówili do 210 i diler/serwis tego nie mógł im zmienić, tylko zwracał jakieś pieniądze (ok. 2000,-) lub dawał kupony na akcesoria. Więc to chyba dość problematyczna sprawa... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem takim przykładem a dokładnie to moje B8. Co nie zmienia sprawy, że interesuje mnie ten wątek i zastanawia mnie czy faktycznie tak jest. Według ASO to kwestia radaru i kolejnych zmian za tym idących. Czy tak jest :confused: Może się okazać, że jest z tym trochę zabawy i z tego to wynika. Może być też tak, że nie ma na to jakiegoś atestu i jest z tym tak jak z oglądaniem YT na wyświetlaczu DP/DM- wpływa to na bezpieczeństwo. Jak nie wiemy jak to będzie działać to lepiej tego nie ruszać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam potrzebuję kodowania pompy ABS lub całego skanu w celu adoptować ACC dziękuję 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaja sobie robisz czy serio pytasz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie robię sobie jaj skąd taki pomysł pytam serio dziękuję za odpowiedz pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 1.03.2018 o 19:30, [email protected] napisał:

Gdzieś czytałem na forum, że zmiana ze 160 na 210 jest bardzo trudna. Były takie reklamacje klientów, którzy dostali acc do 160, pomimo że zamówili do 210 i diler/serwis tego nie mógł im zmienić, tylko zwracał jakieś pieniądze (ok. 2000,-) lub dawał kupony na akcesoria. Więc to chyba dość problematyczna sprawa... 

 

Dnia 2.03.2018 o 11:14, Thomsoon napisał:

Ja jestem takim przykładem a dokładnie to moje B8. Co nie zmienia sprawy, że interesuje mnie ten wątek i zastanawia mnie czy faktycznie tak jest. Według ASO to kwestia radaru i kolejnych zmian za tym idących. Czy tak jest :confused: Może się okazać, że jest z tym trochę zabawy i z tego to wynika. Może być też tak, że nie ma na to jakiegoś atestu i jest z tym tak jak z oglądaniem YT na wyświetlaczu DP/DM- wpływa to na bezpieczeństwo. Jak nie wiemy jak to będzie działać to lepiej tego nie ruszać.

Po szybkim spojrzeniu w ETKA - inna jest tylko pompa ABS/ESP. Radar, wiązka i cała reszta elektryki dla ACC Low (160 km/h) i ACC High (210 km/h) jest identyczna.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mimo tego serwisy,  bo błędnie zabudowanym (lub zamówionym)  Acc,  nie chcieli wymieniać na gwarancji tylko szukali innych "środków polubownych"... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności