Daku Zgłoś #1 Napisano 4 Września 2017 Witam, Zamierzam się zabrać za wymianę sterownika EPB z 3C0 907 801 B na 3C8 907 801 E. Czy poza zmianą pinów dla AutoHold ( Pin 9 Pin 4 ) coś jeszcze mnie czeka ? Obiło mi się coś o uszy, że jeszcze trzeba będzie zmienić czujnik halla na sprzęgle 3C0927810C. Dodatkowo prawdopodobnie czujniki od ABS na tylnych kołach tylko tego już nie wiem na jakie. Pacjent B6 05/06 Gateway : 530 E Moduł EPB : 3C0 907 801 B Pompa ABS : 3C0 614 095 P Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #2 Napisano 4 Września 2017 Czujniki tył ABS do wymiany, jeżeli zmieniasz pompę ABS na 3AA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rudimax Zgłoś #3 Napisano 31 Października 2017 Witam I jak poszła wymiana bo się przymierzam do wymiany na 3c8..... Czy sama wymiana sterownika plus zamiana pinów w auto-hold i przepisanie kodowania ? czy coś jeszcze będzie do zrobienia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daku Zgłoś #4 Napisano 31 Października 2017 Operacja się powiodła jednak wymiana pompy ABS była konieczna w moim przypadku, nie mogłem przeprowadzić adaptacji dla sterownika w żaden sposób. Masa błędów itp gdzieś mam logi po samym sterowniku i po pompie + finał jak wszystko gada. Przygotowuję Tutka ale chcę zrobić to tak jak powinno być. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rudimax Zgłoś #5 Napisano 31 Października 2017 Czyli po wymianie na C38... trzeba będzie zrobić jeszcze adaptacje sterownika EPB hmm...dla lekko zaawansowanego temat adaptacji do ogarnięcia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daku Zgłoś #6 Napisano 1 Listopada 2017 Poczekaj troche, kompletuje zdjęcia i @jedrus powiedział że będzie można temat do warsztatu wrzucić. W EPB robisz jedynie test silniczków, wtedy nauczą się swoich pozycji ( 1 błąd znika ). Reszta w ABS + dobre kodowanie i jest git malina. Wymiana pompy jest kapkę ciężka bo idzie zepsuć gwint, złamać węże lub co gorsza sie pomylić ale wszystko będzie ładnie ze schematem i rysunkami co gdzie i jak. Nawet błędy dodam żebyście mogli ogarnąć temat. Dodatkowym plusem modulu + ABS jest to że obsługuje PLA 1.5 oraz TMPS (prosty w oparciu o ABS ) a jak kupisz pompę V3 to nawet ACC ( Aktywny tempomat ). Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rudimax Zgłoś #7 Napisano 1 Listopada 2017 (edytowane) Ok dzięki czekam na tutka Przy okazji widzę na filmiku masz automatyczny auto-hold i w menu też Ja ostatnio dokladalem auto-hold i na moich zegarach z cc 2014 brak Myślisz ze wymiana właśnie na EPB z C38.. coś da ? Edytowane 1 Listopada 2017 przez rudimax Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daku Zgłoś #8 Napisano 10 Lutego 2018 Spróbuj zrobic adaptacje w EPB blok 12 ustaw 1 i zobacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byniu61 Zgłoś #9 Napisano 16 Grudnia 2018 Potrzebuje opisu a najlepiej filmiku jak ściągnąć tunel środkowy aby wymienić moduł hamulca ręcznego Passat B6 2005r. Dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daku Zgłoś #10 Napisano 16 Grudnia 2018 Poszukaj na forum jest osobny temat do tego z tego co pamiętam szukają nie gryzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byniu61 Zgłoś #11 Napisano 17 Grudnia 2018 Gdybym umiał znaleźć i znalazł nie prosiłbym o pomoc. Mimo to dziękuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #12 Napisano 17 Grudnia 2018 Poczytaj temat [Instrukcja] AUTO HOLD - POPRAWIONA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach