Skocz do zawartości
Daku

[B6] Wymiana sterownika hamulca ręcznego 3C0 -> 3C8

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Zamierzam się zabrać za wymianę sterownika EPB z 3C0 907 801 B na 3C8 907 801 E.

 

Czy poza zmianą pinów dla AutoHold ( Pin 9 -> Pin 4 ) coś jeszcze mnie czeka ?

 

Obiło mi się coś o uszy, że jeszcze trzeba będzie zmienić czujnik halla na sprzęgle 3C0927810C.

 

Dodatkowo prawdopodobnie czujniki od ABS na tylnych kołach tylko tego już nie wiem na jakie.

 

Pacjent B6 05/06

Gateway : 530 E
Moduł EPB : 3C0 907 801 B
Pompa ABS : 3C0 614 095 P

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujniki tył ABS do wymiany, jeżeli zmieniasz pompę ABS na 3AA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

I jak poszła wymiana bo się przymierzam do wymiany na 3c8.....

Czy  sama wymiana sterownika plus zamiana pinów w auto-hold i przepisanie kodowania ? czy coś jeszcze będzie do zrobienia ?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Operacja się powiodła jednak wymiana pompy ABS była konieczna w moim przypadku, nie mogłem przeprowadzić adaptacji dla sterownika w żaden sposób.  Masa błędów itp gdzieś mam logi po samym sterowniku i po pompie + finał jak wszystko gada.

 

 

 

 

 

Przygotowuję Tutka ale chcę zrobić to tak jak powinno być.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli po wymianie na C38... trzeba będzie zrobić jeszcze adaptacje sterownika EPB 

hmm...dla lekko zaawansowanego temat adaptacji do ogarnięcia? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj troche, kompletuje zdjęcia i @jedrus powiedział że będzie można temat do warsztatu wrzucić.

W EPB robisz jedynie test silniczków, wtedy nauczą się swoich pozycji ( 1 błąd znika ). 

Reszta w ABS + dobre kodowanie i jest git malina.

Wymiana pompy jest kapkę ciężka bo idzie zepsuć gwint, złamać węże lub co gorsza sie pomylić xD ale wszystko będzie ładnie ze schematem i rysunkami co gdzie i jak. Nawet błędy dodam żebyście mogli ogarnąć temat.

 

Dodatkowym plusem modulu + ABS jest to że obsługuje PLA 1.5 oraz TMPS (prosty w oparciu o ABS ) a jak kupisz pompę V3 to nawet ACC ( Aktywny tempomat ).

 

Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki czekam na tutka

Przy okazji widzę na filmiku masz automatyczny auto-hold i w menu też

Ja ostatnio dokladalem auto-hold i na moich zegarach z cc 2014 brak

Myślisz ze wymiana właśnie na EPB  z C38.. coś da ? 

Edytowane przez rudimax

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj zrobic adaptacje w EPB blok 12 ustaw 1 i zobacz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje opisu a najlepiej filmiku jak ściągnąć  tunel środkowy aby wymienić moduł hamulca ręcznego Passat B6 2005r. Dziękuje 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj na forum jest osobny temat do tego z tego co pamiętam szukają nie gryzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdybym umiał znaleźć i znalazł nie prosiłbym o pomoc. Mimo to dziękuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności