SzymonGrz Zgłoś #41 Napisano 7 Lipca 2020 Nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #42 Napisano 7 Lipca 2020 Ok. Pytałem o to, bo w wersji z dodatkowym wzmacniaczem, poszczególne głośniki zasilane są z osobnych wyjść. Zmierz zatem opór tego głośnika wysokotonowego i spróbuj ustalić czy jego kable łączą się z zaciskami dużego głośnika. Zdjęcie piszczałki z numerem może być pomocne. Może kondensator jest tuż przy nim? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SzymonGrz Zgłoś #43 Napisano 9 Lipca 2020 Raczej nie łączy się z dużym głośnikiem. Opór to 0,9 Ohma. Zastanawiam się czy nie odpiąć go od wiązki i połączyć z dużym stosując kondensator. Bo nie zauważyłem takowego przy syczku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #44 Napisano 9 Lipca 2020 0.9 to prawie zwarcie, czyli pewnie głośnik uszkodzony. Powinno być, jak na nim napisane, około 5ohm. Jeśli ohmomierz nie wykazuje połączenia między kablami tego głośnika i zaciskami dużego to albo tam faktycznie go nie ma, albo jest gdzieś po drodze kondensator. Oba kable (+ i -) nie mają "przejścia"? Możesz podłączyć w miejsce piszczałki jakiś inny (nie duży) głośnik i sprawdzić czy coś tam słychać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SzymonGrz Zgłoś #45 Napisano 10 Sierpnia 2020 Głośnik jest jednak sprawny, źle wskazywał mi miernik. Alee, dla pewności podłączyłem działający głośniczek z prawych drzwi i nie zagrał ?, czyli chyba jednak nie dochodzi sygnał po kablu. Na zdjęciu widać że kabelek wychodzi z wiązki. Jeszcze raz proszę o poradę, bo już skłonny jestem wyprowadzić kabelek bezpośrednio od dużego głośnika, ale nie wiem pod które piny (są 4). No i wtedy muszę wstawić kondensator? Mam tylko 100mikroF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #46 Napisano 10 Sierpnia 2020 21 minut temu, SzymonGrz napisał: Mam tylko 100mikroF To za duży. Musi być w okolicach 10mikro. 22 minuty temu, SzymonGrz napisał: Na zdjęciu widać że kabelek wychodzi z wiązki Możesz sprawdzić stan kabli pod gumową harmonijką przy słupku - tam jest nawet złączka pozwalająca odłączyć całą wiązkę od reszty samochodu. Zaglądnij tam, poszukaj miernikiem czy kable od piszczałki dochodzą do tego miejsca. Jeśli będziesz chciał zrobić wersję z kondensatorem to w głośniku niskotonowym skrajne przewody to zasilanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SzymonGrz Zgłoś #47 Napisano 10 Sierpnia 2020 Rozumiem. Dziękuję. Sprawdzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #48 Napisano 28 Sierpnia 2020 Przewody we wtyczce pod gł.niskotonowym to: pin 1 i 3 sygnałowe a pozostałe dwa? Czy 1 i3 to tylko niskotonowy, a pozostałe to do średnio i wysokotonowego? Czy to CAN? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #49 Napisano 30 Sierpnia 2020 CAN do głośnika? Jeszcze nie ten czas... To głośnik średniotonowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #50 Napisano 30 Sierpnia 2020 Miałem błędy w VCDS. Nie działał wysoko i średniotonowy, takie podawał komunikaty.Ale powodem była nie taka wiązka drzwi, które przeszczepiłem z uboższej wersji auta. Po dowolnych kombinacjach, grały wszystkie ale podle.Musiałem zakombinować z wiązką. I wysokotonowy jest na skrajnych pinach a nisko i średniotonowy na wewnętrznych.Bez kondensatorów.Błędy zniknęły, jakość dźwięku w normie.System z 1 głośnikiem zasilany jest z pinu 2 i 3 via kondensator elektrolityczny 15uF. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach