Stachuu87 Zgłoś #661 Napisano 3 Czerwca 2021 (edytowane) Tak, ja próbowałem. U mnie nie działa i z tego co wiem, to działać nie ma prawa. Zakodowanie TJA wymaga parametryzacji. Też mam ACC i LA a w adaptacjach sterownika 5F u mnie w ogóle brakuje opcji Front_traffic_assist_0x41 i Front_traffic_assist_0x41_msg_bus. B8, MY 2017, DSG, ACC, LA, FA, SA Edytowane 15 Czerwca 2021 przez mkpol nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #662 Napisano 15 Czerwca 2021 W dniu 15.10.2020 o 20:52, kubek197878 napisał: możesz zamknąć kamerkę naciskając przycisk koło awaryjnych chyba też z P ,czyli wyłączasz czujniki i kamerkę. przycisk wylacza obraz i czujniki, ale nie chowa kamerki. Kamerka schowa sie sama po parunastu sekundach bezczynnosci. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Deo Zgłoś #663 Napisano 15 Czerwca 2021 (edytowane) @Stachuu87, jak będziesz kiedyś w okolicy 29 listopada w Krk to podjedź to wgram Ci kontener do TJA Edytowane 15 Czerwca 2021 przez Deo 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #664 Napisano 15 Czerwca 2021 W dniu 19.04.2021 o 10:18, Frankowicz napisał: tryb prosty LA od linii do linii ale z wibracjami na kierownicy przy wyjechaniu poza pas. Moj z 2015, ma LA, ale wibracji ani razu nie doswiadczylem. W menu tez nie kojarze aby bylo. W dniu 29.04.2021 o 23:05, Pompon napisał: Dobra, zaskoczyło. Faktycznie jest tak, że trzeba nacisnąć sam przycisk ale musi być u mnie spełnione kilka warunków: 1. palec ani klamka nie mogą być mokre 2. trzeba zasłonić cały przycisk, na pół nie reaguje 3. muszę odczekać tak trzymając ok 2 sekundy, nie reaguje to tak szybko jak przy otwieraniu Generalnie jest to strasznie niewygodne, bo muszę wygiąć rękę, żeby kciukiem zasłonić cały. Ja dotykam jednym palcem symbol kreski na klamce i blokuje momentalnie. Jak przytrzymam to domknie szyby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
twinsen Zgłoś #665 Napisano 28 Czerwca 2021 W dniu 29.04.2021 o 23:05, Pompon napisał: Dobra, zaskoczyło. Faktycznie jest tak, że trzeba nacisnąć sam przycisk ale musi być u mnie spełnione kilka warunków: 1. palec ani klamka nie mogą być mokre 2. trzeba zasłonić cały przycisk, na pół nie reaguje 3. muszę odczekać tak trzymając ok 2 sekundy, nie reaguje to tak szybko jak przy otwieraniu Generalnie jest to strasznie niewygodne, bo muszę wygiąć rękę, żeby kciukiem zasłonić cały. Nie wiem dlaczego to tak u Ciebie działa, może kwestia czujników i roku produkcji auta. Ja zwyczajnie zakrywam wierzchem dłoni często i działa natychmiast. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamillo890 Zgłoś #666 Napisano 28 Czerwca 2021 Godzinę temu, twinsen napisał: Nie wiem dlaczego to tak u Ciebie działa, może kwestia czujników i roku produkcji auta. Ja zwyczajnie zakrywam wierzchem dłoni często i działa natychmiast. Ja mam dokładnej tak samo. Dotykam nie ważne jak, byle by smyrnąć miejsce dotyku i już. Nawet strumień wody z lancy na myjni potrafi zamknąć mi auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sajmons123 Zgłoś #667 Napisano 9 Sierpnia 2021 Słuchajcie czy jest możliwe w passacie kodowane na aktywację hamulca ręcznego po wyłączeniu zapłonu. Wiem że to działa jak mam włączony Auto Hold. Nie podoba mi się praca Auto Hold z DSG. Do jego pracy w manualu nic nie mam ale z automatem to porażka. Też tak macie, że przy ruszaniu trzeba gaz musnąć by ruszył i dopiero gaz w podłogę? Jak wcisnę od razu to szarpie. Jak wyłączę Autohold jest lepiej. Nie mówiąc o czasie reakcji ruszania naszych DSG ;). Z innych marek jestem przyzwyczajony do samozaciągania ręcznego po wyłączeniu zapłonu. W Pasaacie o tym zapominam. Jest na to kodowanie? Ktoś to przerabiał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WooojaS Zgłoś #668 Napisano 9 Sierpnia 2021 (edytowane) Zmień siłę autoholda. Na minimum. Edytowane 9 Sierpnia 2021 przez WooojaS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #669 Napisano 10 Sierpnia 2021 Mnie autohold nie denerwuje, bo czesto go wylaczam w miescie. Bardziej drazni mnie to, że po odpaleniu silnika i od razu wrzuceniu na D musze czekać ok 3s zanim zapnie bieg. Dzieje sie tak tylko, gdy silnik wylacze manualnie na dłużej niz pare minut. Wrzucam D i daje gaz, obroty rosna, auto stoi i wyskakuje komunikat wcisnik hamulec, wiec go tylko muskam i moge ruszac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WooojaS Zgłoś #670 Napisano 10 Sierpnia 2021 I bardzo dobrze. Daj pompie olejowej wepchnąć olej tam gdzie ma być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
twinsen Zgłoś #671 Napisano 10 Sierpnia 2021 (edytowane) Ale jak to włączasz D i muskasz hamulec? Najpierw noga na hamulec, potem zmieniamy bieg i możemy jechać puszczając hamulec. To chyba podstawa obsługi skrzyni automatycznej. Pomijam już fakt, że bez nogi na hamulcu, nie ruszę lewarka, jest blokada Edytowane 10 Sierpnia 2021 przez twinsen 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #672 Napisano 11 Sierpnia 2021 (edytowane) Wiem jak sie obsluguje dzwignie w automacie. To juz moj 3i ;>) Po odpaleniu silnika wlaczam od razu D z hamulcem. Puszczam hamulec, wciskam gaz i rosna tylko obroty. Musne hamulec, znowu gaz i dopiero jedzie. Jesli od wlaczenia silnika odczekam 3s czy to na luzie czy na D z wcisnietym hamulcem, to bieg sie zapnie. Gdy silnik chodzi dłużej to przełaczając obojetnie czy R czy D to bieg zapina sie od razu. Ostatnio mialem akcje, że musialem kogos gonic, a zanim po odpaleniu silnika (wyłączony ok 30s wcześniej) zapielo bieg to juz bylo po ptokach. Edytowane 11 Sierpnia 2021 przez mkpol ostatni raz proszę, nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #673 Napisano 11 Sierpnia 2021 8 minut temu, Jericho napisał: musialem kogos gonic 8 minut temu, Jericho napisał: juz bylo po ptokach słuchaj się auta A czy to przypadkiem nie jest tak, że przed zapięciem biegu komputer odpytuje wszystkich asystentów kierowcy czy można rozpocząć jazdę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
twinsen Zgłoś #674 Napisano 11 Sierpnia 2021 22 minuty temu, Jericho napisał: Po odpaleniu silnika wlaczam od razu D z hamulcem. Puszczam hamulec, wciskam gaz i rosna tylko obroty. Musne hamulec, znowu gaz i dopiero jedzie. Jesli od wlaczenia silnika odczekam 3s czy to na luzie czy na D z wcisnietym hamulcem, to bieg sie zapnie. Gdy silnik chodzi dłużej to przełaczając obojetnie czy R czy D to bieg zapina sie od razu. Nie wiem, masz coś zrąbane, albo inny model skrzyni (ja mam DQ500). Puszczam hamulec auto od razu jedzie, pełzna jak to się fachowo mówi. Naciśnięcie gazu i reakcja jest natychmiastowa (no, ale ja mam PedalBox) ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WooojaS Zgłoś #675 Napisano 11 Sierpnia 2021 Też mam dq500 i specjalnie sprawdziłem - odpalenie, wrzucam D i ogień. Żadnego ale co do ruszenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stachuu87 Zgłoś #676 Napisano 11 Sierpnia 2021 (edytowane) 38 minut temu, twinsen napisał: Nie wiem, masz coś zrąbane, albo inny model skrzyni (ja mam DQ500). Puszczam hamulec auto od razu jedzie, pełzna jak to się fachowo mówi. Naciśnięcie gazu i reakcja jest natychmiastowa (no, ale ja mam PedalBox) ;] Też jestem zdania, że tam coś jest nie tak. U mnie DSG z autoholdem działa tak samo. Wrzucam D, puszczam hamulec, muskam gaz i auto jedzie. Ja mam DQ250 6F Edytowane 11 Sierpnia 2021 przez Stachuu87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pompon Zgłoś #677 Napisano 11 Sierpnia 2021 Cześć, potrzebuję zakodować czujnik temperatury oleju. Nie mam możliwości wybrania go w komputerze pokładowym a w radiu pokazuje wartości "-- C". Ktoś kiedyś dłubał w tym temacie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adr01 Zgłoś #678 Napisano 12 Sierpnia 2021 9 hours ago, Pompon said: Cześć, potrzebuję zakodować czujnik temperatury oleju. Nie mam możliwości wybrania go w komputerze pokładowym a w radiu pokazuje wartości "-- C". Ktoś kiedyś dłubał w tym temacie? Trzeba sprawdzić VCDS-em co pokazuje czujnik w trakcie pracy i nagrzewania silnika. Jeśli nic, to będzie czujnik do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #679 Napisano 12 Sierpnia 2021 Mam suche dsg dq200. Rozumiem ze u was rusza od razu po odpaleniu silnika. Bo jeśli silniki u mnie był uruchomiony wiecej niz 3sek temu to bieg tez sie zapina od razu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeBa_ Zgłoś #680 Napisano 19 Sierpnia 2021 Również mam 1.8TSI DSG. Jeśli silnik jest ciepły to mogę ruszyć natychmiast. Natomiast jeśli dłużej nie jeździłem samochodem, uruchomiłem silnik i natychmiast wyrzucę D, to muszę odczekać sekundę-dwie zanim pojazd zacznie toczyć się. Jeśli włączenie D nie nastąpiło natychmiast - to już nie ma tej zwłoki. W żadnym przypadku nie muszę dotykać pedału hamulca. Ja sobie tą zwłokę tłumacze tym, że skrzynia musi zbudować ciśnienie oleju wymagane do sterowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach