vipereeek Zgłoś #1 Napisano 23 Sierpnia 2017 Jak w tytule, od jakiegoś czasu przestała działać możliwość ręcznego wyłączenia ESP. W związku z tym postanowiłem na nowo przeprowadzić adaptację sterownika ABS/ESP. Potem dla pewności skalibrowałem ponownie czujnik skrętu. Wszystko zakończyło się powodzeniem. :ok Na liczniku nie świecą się żadne kontrolki, w sterowniku brak jakichkolwiek błędów. Dodam że ABS na 100% działa, ESP raczej ciężko mi przetestować czy działa. Uprzedzę też pytanie o włącznik z konsoli, oczywiście jest sprawny z resztą podmieniałem na próbę ze trzy inne. :ok Czyżby coś było nie halo ze sterownikiem ? Miał ktoś podobny przypadek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lation Zgłoś #2 Napisano 23 Sierpnia 2017 Uprzedzę też pytanie o włącznik z konsoli, oczywiście jest sprawny z resztą podmieniałem na próbę ze trzy inne. Może okablowanie do wyłącznika ? ESP można sprawdzić próbując chodzić na ręcznym Oczywiście na drodze o słabej przyczepności. Jakieś błędy rejestruje? ASR działa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #3 Napisano 23 Sierpnia 2017 Może okablowanie do wyłącznika ? ESP można sprawdzić próbując chodzić na ręcznym Oczywiście na drodze o słabej przyczepności. Jakieś błędy rejestruje? ASR działa ? Okablowanie w ori izolacji nigdy nie grzebane. :ok Sprawdzałem też wstępnie wiązkę przy pompie łącznie z wypięciem wtyczki od sterownika. Wszystko jak z fabryki a w sterowniku kompletnie żadnego błędu. ASR szczerze też nie sprawdzałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sensor Zgłoś #4 Napisano 23 Sierpnia 2017 Mam to samo od jakiegoś czasu,ale tematu nie zgłębiałem z braku czasu Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach