lukaszpiast Zgłoś #1 Napisano 22 Sierpnia 2017 Witam co powiecie na temat halogenow w passacie b5 FL soczewkowe chce wsadzić tam żarówkę H3 LED bo nominalnie chyba siedzą tam właśnie H3 , i przerobić na światła do jazdy dziennej?? Może ktoś juz tak robił jak się prezentuje ? i jaka żarówka LED zastosować by była w miarę dobra i jasna ... Pozdrawiam.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAMA Zgłoś #2 Napisano 22 Sierpnia 2017 Nie jest problemem przerobić halogeny czy też światła drogowe żeby zachowywały się jak dzienne. Problemem jest homologacja żeby w razie godziny Zero nie było kłopotów. Niektórzy przecież jeżdżą na halogenach bez przeróbek. Byle były podobne do dziennych. Wysłane przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszpiast Zgłoś #3 Napisano 23 Sierpnia 2017 A jaka żarówkę mogę wsadzić w te soczewkowe halogeny chodzi o H3 LED by miała mały pobór i dobrze świeciła ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAMA Zgłoś #4 Napisano 23 Sierpnia 2017 Nie znam opłacalnej cenowo żarówki led h3 żeby też miała homologację. Jednak skoro swiayla jako dzienne jej nie mają to żarówka jest jak mały pikuś Wysłane przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszpiast Zgłoś #5 Napisano 23 Sierpnia 2017 Chce po prostu zrobić z halogenków dzienne na LEDach by nie pobierały prądu dużo nie muszą mieć homologacji dla mnie oczywiście;) jak się przyczepia to wtedy będę kombinowac widziałem w paru passatach halogeny właśnie fabryczne z zarowkami H3 LED fajnie to wygląda malo pobiera prądu i o to chodzi i dlatego zastanawiam się jakie tu do soczewkowych przeciwmgielne żarówki led zastosować może cos wiecie? Podpowiecie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #6 Napisano 30 Sierpnia 2017 Witam co powiecie na temat halogenow w passacie b5 FL soczewkowe chce wsadzić tam żarówkę H3 LED bo nominalnie chyba siedzą tam właśnie H3 , i przerobić na światła do jazdy dziennej?? Może ktoś juz tak robił jak się prezentuje ? i jaka żarówka LED zastosować by była w miarę dobra i jasna ... Pozdrawiam.. :sciana Chce po prostu zrobić z halogenków dzienne na LEDach by nie pobierały prądu dużo nie muszą mieć homologacji dla mnie oczywiście jak się przyczepia to wtedy będę kombinowac :mur widziałem w paru passatach halogeny właśnie fabryczne z zarowkami H3 LED fajnie to wygląda malo pobiera prądu i o to chodzi a co boisz się wysokich rachunków za prąd...... gwarantuje Ci że więcej wydasz na mandat, jak Cię zatrzymają, niż wyniosą Twoje oszczędności przez rok lub 2 , przy mniejszym "zużyciu" prądu (bo o to zapewne Ci chodzi tak strasznie się dopytujesz które mało go zużywają) a co za tym idzie mniejszym spalaniu. ktoś kiedyś liczył na tym lub innym forum, nie pamiętam już wychodzi 0,1 l/100 km różnicy więc nawet nie wiadomo czy to nie błąd statystyczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzalke Zgłoś #7 Napisano 31 Sierpnia 2017 Przy jeździe dłużej wiele to nie zmienia ale lataj po małym mieście i co chwilę odpalaj, gaś. Tutaj największe obciążenie, do tego dołóż odpalanie żarówek co chwilę. A do tego jeszcze zimą. Stare samochody nie są przystosowane pod jazdę 24h na światłach. Więc sens ledów jest tylko na króciutkie trasy, bo prąd płynie mniejszy i ledami można migać, bo to półprzewodnik. Ale kłaść to w halogeny jako dzienne to bzdura. Zwłaszcza te normalne żarówki, które też mają swój pobór. Najlepiej było by tam wrzucić takie jak w pozycyjnych ale żeby było więcej diód SMD, efekt ten sam bo za wiele przed sobą nie oświetlisz, a widoczny na drodze jesteś. PS. Szwagier ostatnio nie postawił flaszki, bo jeździł audi na zwykłych i przeciwmgłowych bo fajnie wyglądało w nocy. Dostał za używanie przy widoczności która tego nie wymagała. Więc jak wrzucisz mega jasne lampki w to miejsce to możesz dostać mandat. Raczej nie będą się bawić w zabranie dowodu bo wszystko co ma świecić świeci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niger_psq Zgłoś #8 Napisano 31 Sierpnia 2017 U mnie wygląda to tak, że dołożyłem przekaźnik przy bezpiecznikach za włącznikiem świateł (wszystkie potrzebne kable pod ręką) i działa to tak, że po włączeniu zapłonu zapalają się halogeny, po włączeniu postojów/mijania halogeny gasną i działają jak zwykłe przeciwmgielne (można je normalnie włączyć podczas złych warunków). LEDy testowałem i stwierdzam, że przy soczewkach się nie sprawdzają. W dzień prawie ich nie widać. Chyba że ktoś chce ryzykować inwestycję w jakieś po 50zł sztuka LEDy. Ja nie chciałem wstawiłem zwykłe H3, tylko barwy białej. Efekt zadowalający i widoczność w normie. Prawnie wygląda to tak, że na przeglądzie nikt nie zwraca na to uwagi, a w razie gdyby ktoś się upierał to odpinam jedną nóżkę z dodatkowego bezpiecznika i "dzienne" nie działają. Co do kontroli policji, to powiedziałem, że w takiej wersji kupiłem i przeszło (na plus tej wersji przemawia to, że funkcjonalność halogenów nie ginie ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #9 Napisano 31 Sierpnia 2017 Normalna H3 ciągnie 55w więc sens jest tylko jak ktoś ma ksenon . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niger_psq Zgłoś #10 Napisano 1 Września 2017 Mam ksenon i LED na tyle i nie chcę żeby świecił także w dzień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #11 Napisano 1 Września 2017 a plus tej wersji przemawia to, że funkcjonalność halogenów nie ginie da się tak zrobić bez przekaźnika dodając jeden pin w kostce włącznika świateł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach