Skocz do zawartości
ochab

Modyfikacje silnika w B8 Chip 240km->295 BiTdi 566 NM

Rekomendowane odpowiedzi

20220511_104029.thumb.jpg.d45d94f5806d8cacb817bed570472e2d.jpgMuszę powiedzieć że całkiem inny samochód. ??

20220511_120303.jpg

Edytowane przez slav1982
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po roku zycia z syndromem dziewicy (chcialabym ale sie boje), w koncu zdecydowalem sie na chipa. Przebieg przed chipem: ~180 tysiecy km

Okazalo sie ze seria w bdb stanie (jak sie dba tak sie ma ;)) i wyszlo na standardowych, bezpiecznych nastawach calkiem ladnie ;) Niech wykres mowi za siebie.

 

S-Performance Wrocław

 

2022-05-24 12_23_03-Window.png

Edytowane przez krmkpl
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, krmkpl napisał:

Niech wykres mowi za siebie.

Wykres mówi, że ktoś strasznie niechlujnie chipuje auta. Ja bym tego nie odebrał. 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co dokladnie masz do zarzucenia? Zawsze moge wrocic z uwagami. Jak przegladam inne posty, podejrzewam ze chodzi pewnie o nierownosci w wykresie mocy? 

Patrzac na przykladowy wykres z vtecha (s-performance z nimi wspolpracuje), wydaje sie ze moze 'TTTM'? https://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Volkswagen-Passat-B8-2.0-TDI-176KW-240KM - tez widac ten skok okolo 2300, ale moze mniejszy. Warto z tym wracac? 

Edytowane przez mkpol
nie cytuj w całości posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie chodzi o ten pik przy 2200 obr i nierówny przebieg momentu. Po to się stroi soft, żeby takich rzeczy nie było

Co do dołka od 2800 do 3400 to powinni Ci przynajmniej wyjaśnić czym to jest spowodowane. Czy DPF zdycha, czy po prostu nie chciało im się poprawiać. Powiem szczerze wygląda to na wgranie zachowawczego gotowca. Ile razy hamowali auto? Ile było jazd próbnych?

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyznaje, widziałem ładniejsze kreski, aczkolwiek przed modem i po modzie, są takie same więc obstawiam że to nie dziwny soft, tylko niedomaganie silnika. 

W logu pewnie widać czy się termika broniła czy co mu. Ogólnie, jeździc. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Panowie za wskazowki, zadzwonie, podpytam, zobaczymy. Przy odbiorze mowili ze w logu czysto :)  

  

Jak mam OBDEleven moge to samemu sprawdzic? Jesli tak, gdzie? 

Edytowane przez krmkpl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, krmkpl napisał:

Dzieki Panowie za wskazowki, zadzwonie, podpytam, zobaczymy. Przy odbiorze mowili ze w logu czysto :)  

w logu....w logu to zawsze jest czysto , bo to tylko zbiór liczb

nie wiem jakie log wg Ciebie jest "brundy"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem kolego, podejrzewam ze 'brudny' oznacza jakies zauwazalne problemy. Powtarzam to, co uslyszalem od zakladu - osobiscie nie specjalizuje sie w strojeniu samochodow, ani nie jestem zbyt zaawansowany mechanicznie ;) Jak pisal @WooojaS - w logu moze byc cos widac, jesli ktos jest w stanie podpowiedziec czy jest to do sprawdzenia OBDEleven - moge poszukac. 

Edytowane przez mkpol
nie cytuj w całości posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie znając się nie dostrzeżesz o co chodzi, co jest dobre a co już nie. Tak jak kolega pisze, log to zbiór cyferek, tylko różni się tym jak się go czyta. Dla niektórych pewne wartości już będą złe, a dla innych (zły dzień, żona nie dała itp), olaja bo przecież silnik działa. Różnie to bywa. Weź pod uwagę przebieg i historie pojazdu... To że ty o niego dbałeś przez pół roku, nie wyleczy tego, że wcześniej dostał po dupie parę batów.. 

 

Jak przyjrzysz się kreskom, są takie same przed i po modyfikacji - dołki górki. 

Oni zwiększyli doładowanie, dawki itp i ma jeździć. Nie odpowiadają za stan silnika przecież. 

Jeździć i będzie dobrze. Jedynie to sprawdź sobie dpf i tyle. I lej lepsze Paliwo niż gorsze. Dodatek czyszczący też pomoże niż popsuje. To jest dość pancerna jednostka, więc jeździć i ciszyć się. 

 

P. S. Zmienili Ci w mib, w sporcie wartości doładowania? 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, WooojaS napisał:

P. S. Zmienili Ci w mib, w sporcie wartości doładowania? 

Rozumiem ze musza zmienic zeby wartosci wyswietlane byly wyzsze niz seryjnie? Nie do konca pamietam co tam bylo, bo nie jezdze normalnie z tym widokiem. Sprawdze i dam znac co sie tam pojawia;)

Co do paliwka to tankuje od ponad roku tylko i wylacznie shell v-power z dodatkami czyszczacymi aby w miare ograniczyc ilosc zbierajacego sie nagaru :) Samodzielne dodatki czyszczace (rozumiem do wtryskow) - nie stosowalem, dzieki za wskazowke, kupie i uzyje. 

DPF w miare regularnie widze kiedy sie wypala, zwykle jest to co ~200-250 km przy jezdzie typu miasto/krotkie przejazdy do 20km (parametr 'przebieg od ostatniego wypalenia' w OBDEleven), albo 500-600km w faktycznej trasie (odpala sie przy ok. 22 g obliczonej sadzy).

Edytowane przez krmkpl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 24.05.2022 o 12:07, mkpol napisał:

Wykres mówi, że ktoś strasznie niechlujnie chipuje auta. Ja bym tego nie odebrał. 

Hej dlaczego byś tego nie odebrał ? Hmmmm coś nie tak jest ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poczytaj kolejne posty to będziesz wiedział

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak tak widziałem czytałem ... To że wgrywane to mało ważne najważniejsze żeby się nie psuło. Wydaje mi się że takie wgrywanie jest na pewno lepsze dla silnika niż te boksy co wkładają dzisiaj na potęgę. Tak jak wcześniej jeszcze raz napisałem oby się nie psuło pozdrawiam ?✌️.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

kogo polecacie do modyfikacji 2.0 bitdi arteon 2019 55 k km, soft silnika plus skrzyni? Najlepiej centralna Polska, ale jeśli warto to mogę dojechać gdzie trzeba, zależy mi na sprawdzonym miejscu, gdzie również potrafią doradzić np stage 2.

 

z góry dzieki za odp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 2.08.2022 o 21:58, Bkry napisał:

Cześć,

kogo polecacie do modyfikacji 2.0 bitdi arteon 2019 55 k km, soft silnika plus skrzyni? Najlepiej centralna Polska, ale jeśli warto to mogę dojechać gdzie trzeba, zależy mi na sprawdzonym miejscu, gdzie również potrafią doradzić np stage 2.

 

z góry dzieki za odp

Masters Tuning Piaseczno

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 2.08.2022 o 21:58, Bkry napisał:

Cześć,

kogo polecacie do modyfikacji 2.0 bitdi arteon 2019 55 k km, soft silnika plus skrzyni? Najlepiej centralna Polska, ale jeśli warto to mogę dojechać gdzie trzeba, zależy mi na sprawdzonym miejscu, gdzie również potrafią doradzić np stage 2.

 

z góry dzieki za odp

albo Kivi Racing w stolicy. Lub jak okolice Łodzi to podpytaj użytkownika WooojaS, on chyba gdzieś pod Łęczycą robił..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 2.08.2022 o 21:58, Bkry napisał:

Cześć,

kogo polecacie do modyfikacji 2.0 bitdi arteon 2019 55 k km, soft silnika plus skrzyni? Najlepiej centralna Polska, ale jeśli warto to mogę dojechać gdzie trzeba, zależy mi na sprawdzonym miejscu, gdzie również potrafią doradzić np stage 2.

 

z góry dzieki za odp

Hej. Ja soft robiłem u pewnego specyficznego gościa pod łodzią, natomiast soft skrzyni robiłem pod Łęczyca, tylko jak się on nazywał... Musi być gdzieś w historii postów bo go chwaliłem.

Co do stage 2 to każdy milczy. Mało miejsca na większe turbo i na cokolwiek. Chętnie sam bym się dowiedział.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytanie czy 1 turbo tylko czy 2 trzeba by wymieniać

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie da się jednego. Widziałeś to kiedyś chociaż jak one wyglądają?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności