Skocz do zawartości
ochab

Modyfikacje silnika w B8 Chip 240km->295 BiTdi 566 NM

Rekomendowane odpowiedzi

Według pomiarów u kolegi yasiek, 300-konne BiTDI od 100-200km/h ma 16.8s, a ww. TSI 13.4s - z czego może wynikać ta strata BiTDI? Moc chyba podobna, ale BiTDI ma większy moment NM... Czy to przez 4Motion i przełożenia w DSG?
Tdi jest cięższy. Więc pewnie częściowo o to chodzi. Jeśli tsi jest bez 4motion to też na plus przy przyspieszeniu od 100 w górę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego z rolki oska objeżdżam wszystkie 4buty o podobnej mocy ;) Dużym atutem w 220 jest tez skrzynia która jest zupełnie inaczej zestopniowana w stosunku do 280ki...4e94014954f67509bc36f6bb6392441b.jpg

e43bd0133be7ebce7c48542f5f0daf20.jpg

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idzie ładnie... :kciuczki

 

Ad. skrzyni - dla porównania sporo większe obroty przy 260 km/h z wersji 280KM po modach na 480KM, wygrzebane z filmiku:

Passat 260 kmh 6 bieg DSG 2.0 TSI 280 4M.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Predkosc po boxie ;) przed modem tez zamykał szafę, ale znacznie wolniej [emoji16]

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Predkosc po boxie ;) przed modem tez zamykał szafę, ale znacznie wolniej [emoji16]

 

Masz wersję z aplikacją na smartfona? Montaż samodzielny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi się nigdy nie udało przekroczyć 250kmh choć raz było blisko ale to żółwie tempo i nie było sensu jechać dłużej z taką prędkością ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masz wersję z aplikacją na smartfona? Montaż samodzielny?

 

Wersja z aplikacja, montaż 30 minut trzeba odkręcić dolna osłonę silnika ;)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do chipujących bo już jestem zielony .. napisałem do kilku zakładów .. specjalizujących się w vagach i nie tylko i jedni mówią że chip tuning musisz mieć też tuning skrzyni biegów.. a drugi mówią że nie trzeba programować skrzyni .. bo za mała moc .. i przy zwykłym chipie nie warto ... 

Ogólnie jestem zielony :D 

Edytowane przez dirve

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie o tym boxie?

http://www.drakebox.co.uk/chip-tuning-volkswagen-passat/chip-tuning-volkswagen-passat-20-bitdi-cr-240-hp-2642.html

Jakoś nie chce mi się wierzyć w takie możliwości 240 ->  320 hp  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jestem po wizycie na hamowni i montażu boxa. Niestety w silnikach BiTdi MY2017 Volkswagen wprowadził jakieś ograniczenia w sterowniku silnika i ponoć nie można za pomocą boxa znacząco podnieść mocy. U mnie osiągnięto: z 237KM do 260KM i 517Nm do 535Nm. Mozna podnieść moc powyżej 300KM ale tylko programowo (chip).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.09.2017 o 18:40, dirve napisał:

Mam pytanie do chipujących bo już jestem zielony .. napisałem do kilku zakładów .. specjalizujących się w vagach i nie tylko i jedni mówią że chip tuning musisz mieć też tuning skrzyni biegów.. a drugi mówią że nie trzeba programować skrzyni .. bo za mała moc .. i przy zwykłym chipie nie warto ... 

Ogólnie jestem zielony :D 

W BiTdi jest montowana skrzynia DQ500 która nie potrzebuje zmiany limiterów, ogólnie chodzi o to, że niektóre skrzynie mają blokadę na za duży moment obrotowy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam DSG 6 .. więc raczej nie będzie tego problemu .. 

 @ochab dziękuję . 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

Zakupiłem właśnie box do 2.0TSI 220, porządny, trójkanałowy ze sterowaniem aplikacją i właśnie wymaga wpięcia do jednego z wejść pod osłoną silnika (chyba czujnik doładowania powietrza).

Nie mam gdzie i jak się z tym bawić (szczególnie dostęp pod silnik i osłonę).

Obdzwoniłem parę warsztatów tuningowych w Warszawie i nikt nie chce tego zamontować i zhamować (dziwne, bo nie chcę przecież za darmo).

Czy ktoś może podać na PW namiary na warsztat w Warszawie, lub okolicach, który może wykonać taką czynność (na kanale, dla mechanika to z 10-15 minut zabawy góra).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jest tutaj ktoś kto zakładał box do 2.0 TDI 190KM? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, Pol280 napisał:

Panowie,

Zakupiłem właśnie box do 2.0TSI 220, porządny, trójkanałowy ze sterowaniem aplikacją i właśnie wymaga wpięcia do jednego z wejść pod osłoną silnika (chyba czujnik doładowania powietrza).

Nie mam gdzie i jak się z tym bawić (szczególnie dostęp pod silnik i osłonę).

Obdzwoniłem parę warsztatów tuningowych w Warszawie i nikt nie chce tego zamontować i zhamować (dziwne, bo nie chcę przecież za darmo).

Czy ktoś może podać na PW namiary na warsztat w Warszawie, lub okolicach, który może wykonać taką czynność (na kanale, dla mechanika to z 10-15 minut zabawy góra).

Zapytaj w V-Tech , oni montują boxy. Może akurat się podejmą 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.09.2017 o 18:40, dirve napisał:

Mam pytanie do chipujących bo już jestem zielony .. napisałem do kilku zakładów .. specjalizujących się w vagach i nie tylko i jedni mówią że chip tuning musisz mieć też tuning skrzyni biegów.. a drugi mówią że nie trzeba programować skrzyni .. bo za mała moc .. i przy zwykłym chipie nie warto ... 

Ogólnie jestem zielony :D 

W moim przypadku (220KM TSI + DSG) program skrzyni miał dwa zadania:

1. Zwiększenie ciśnienia oleju na sprzęgłach

2. Likwidacja zjawiska jazdy z obrotami poniżej 1500 - teraz jadąc 60km/h mam bieg 4 a nie 6 jak wcześniej.

Jeździ się teraz przyjemniej.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.10.2017 o 15:51, enriquez napisał:

 

2. Likwidacja zjawiska jazdy z obrotami poniżej 1500 - teraz jadąc 60km/h mam bieg 4 a nie 6 jak wcześniej.

 

Gdzie robiłeś to strojenie DSG ? Też bym chciał to zrobić, faktycznie za wcześnie zmienia na wyższy bieg. Auto wpada w delikatny "rezonans" i nie jest to za przyjemne uczucie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robiłem w compsport.pl

Trochę drogo, bo 1000 zł, no ale przy chipie to trzeba było wziąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 4.10.2017 o 15:12, Pol280 napisał:

Panowie,

Zakupiłem właśnie box do 2.0TSI 220, porządny, trójkanałowy ze sterowaniem aplikacją i właśnie wymaga wpięcia do jednego z wejść pod osłoną silnika (chyba czujnik doładowania powietrza).

Nie mam gdzie i jak się z tym bawić (szczególnie dostęp pod silnik i osłonę).

Obdzwoniłem parę warsztatów tuningowych w Warszawie i nikt nie chce tego zamontować i zhamować (dziwne, bo nie chcę przecież za darmo).

Czy ktoś może podać na PW namiary na warsztat w Warszawie, lub okolicach, który może wykonać taką czynność (na kanale, dla mechanika to z 10-15 minut zabawy góra).

Podjedz do byle jakiego elektryka sochodowego i Ci podepnie. Instrukcji w necie jest masa, trzy wtyczki plus ew zasilanie, zalezy od boxa. Potem pojedz na hamownie zeby shamowali. Nie chca tego robic bo nie znaja boksa i sie boja ze rozwali sie cos w samochodzie. 

Pamietaj tylko ze jak zalozysz boksa to wbrew zapewnieniom tunerow masz po gwarancji jak sie cos stanie z silnikiem skrzynia albo ukladem przeniesienia napedu. Zalozony i zdentowany box tez jest do wykrycia, jak chip

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak trochę z innej beczki.

Zastanawiam się co wybrać 2,0 Bi-TDI 240 KM czy 2,0 TSI 280KM???

Za i przeciw??

Trwałość??

Spalanie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności