mkpol Zgłoś #61 Napisano 2 Grudnia 2019 Byłeś u Aligatora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
budda25 Zgłoś #62 Napisano 2 Grudnia 2019 Tak ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplone Zgłoś #63 Napisano 3 Grudnia 2019 budda25 ile kosztowało i gdzie robiłeś ? też się zastanawiam mi by pasowało żeby mi zrobili takiego softa żeby na eco wycieli moc jak w 150km żeby można było robić dobre spalanie na spokojnej trasie a na sporcie pełny ogień. Podobno można tak zrobić. Tylko ciekawe ile by to kosztowało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
budda25 Zgłoś #64 Napisano 3 Grudnia 2019 Dynosoft w Katowicach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeBa_ Zgłoś #65 Napisano 3 Grudnia 2019 2 hours ago, xplone said: mi by pasowało żeby mi zrobili takiego softa żeby na eco wycieli moc jak w 150km żeby można było robić dobre spalanie na spokojnej trasie a na sporcie pełny ogień. Podobno można tak zrobić. Tylko ciekawe ile by to kosztowało. Hej, to nie za bardzo Ci się opłaca - w sensie nie przyniesie znaczącego spadku spalania. W przypadku Bi-TDI silnik musi uciągnąć napęd 4x4 co wymaga paliwa ze względu na opory i dodatkową masę. W tej wersji silnikowej jest też skrzynia DSG o z rodziny DQ500. To skrzynia która może znieść największy moment obrotowy spośród obecnych skrzyń DSG ale też jest najcięższą i o największych oporach wewnętrznych. Na sam koniec pozostają dwie turbosprężarki które cały czas muszą być napędzane. One stawiają opór spalinom, który jest większy niż przy jednej turbinie co znowu wpływa na spalanie. Reasumując - ten silnik musi spalić pewne minium i tego nie przeskoczysz. Spalanie na poziomie wersji 150/190 jest poza zasięgiem przy codziennej jeździe. Przejedź spokojnie jakąś trasę nie korzystając z osiągów, wtedy będziesz miał pogląd ile będzie palił przy sztucznym obniżeniu mocy przez tunera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarsxPL Zgłoś #66 Napisano 12 Marca 2020 Cześć Panowie, Po dłuższym namyśle i namowie dzieciaków w dniu wczorajszym samochód został poddany chipowi. Jak oceniacie wykres po chipie ? Zastanawiam się teraz co ile wymieniać olej w silniku? Zawsze wymieniałem co 30tys, raz przez moje niedopatrzenie (żona jeździ samochodem) przeciągnąłem wymianę na 38tys. Pytałem się mojego opiekuna w serwisie VW to stwierdził że jak delikatnie jeździmy to można co 30tys (bo są to oleje dodatkowo "wzmacniane" o dłuższej żywotności) Teraz po zwiększonej mocy co ile byście wymieniali olej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Deo Zgłoś #67 Napisano 12 Marca 2020 Ja w poprzednich samochodach (BXE@178KM i seryjnym CFFB) zmieniałem co 10-15kkm lub raz w roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek evo Zgłoś #68 Napisano 18 Marca 2020 W dniu 12.03.2020 o 15:29, MarsxPL napisał: Cześć Panowie, Po dłuższym namyśle i namowie dzieciaków w dniu wczorajszym samochód został poddany chipowi. Jak oceniacie wykres po chipie ? Zastanawiam się teraz co ile wymieniać olej w silniku? Zawsze wymieniałem co 30tys, raz przez moje niedopatrzenie (żona jeździ samochodem) przeciągnąłem wymianę na 38tys. Pytałem się mojego opiekuna w serwisie VW to stwierdził że jak delikatnie jeździmy to można co 30tys (bo są to oleje dodatkowo "wzmacniane" o dłuższej żywotności) Teraz po zwiększonej mocy co ile byście wymieniali olej ? Niech się może Twój Opiekun dokształci. 30 tys. to można i owszem ale jak się tylko w trasie auto użytkuje. Bezpieczna granica to 15 tys. Wymiana co 30 tys. jest w zdecydowanej większości niebezpieczna dla silnika na dłuższą metę (po programie tym bardziej). 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majkel2017 Zgłoś #69 Napisano 21 Marca 2020 Tak, ja celuję między 10 a 15k Wymiana co 30k tylko jak masz auto służbowe na gwarancji i planujesz po 2 latach albo 200k km sprzedać Olej po 30k jest gęsty jak woda i czarny jak smoła. Kto obserwuje temperaturę cieczy chłodzącej to zauważy, że silnik przy danych obrotach ma lekko wyższą temperaturę, to znak ze olej traci swoje właściwości. Nie mniej wkurza mnie dziura pod pedałem gazu, jak chcę wyskoczyć szybciutko to auto musi chwilę się namyślić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ura Zgłoś #70 Napisano 28 Marca 2020 W dniu 15.10.2019 o 12:07, Majkel2017 napisał: Czy znacie firmę Kreator Mocy z Wawy? Robił tam ktoś swoje BiTdi? Cześć wszystkim, to mój pierwszy post na tym forum. Odpowiadając na posta Majkel2017 - tak, ja znam. Zrobili remap w już w czterech autach z którymi miałem do czynienia. Passat (chyba) BKD 140 km na delikatne 160 przy okazji regeneracji turbiny, Octavia CFHF - piękny przyrost ze 120 na 184 km, zrobione bezawaryjnie 125 kkm. Passat B8 CRLB - 150 na 193 km , nawinięte 105 kkm bez awarii. Ostatnio odblokowali mi Skodę z CZPA (180 na 222 km), na razie za mały przebieg aby coś więcej powiedzieć. Polecam kreatora z czystym sumieniem. Z BiTDI (jeśli zagości na dłużej) pewnie też się u nich pojawię ? wykresy Passat 4M.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #71 Napisano 29 Marca 2020 moc spoko, wytrzegaj się serwisu tylko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dealer Zgłoś #72 Napisano 13 Czerwca 2020 Chłopaki więc jak to jest z tym tuningiem skrzyni Bi tdi? Trzeba coś ruszać czy nie?? Kogo w wawie lub okolicach polecacie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
budda25 Zgłoś #73 Napisano 18 Czerwca 2020 Ja mam zrobiony chip, a skrzynia nie była ruszana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dealer Zgłoś #74 Napisano 19 Lipca 2020 W dniu 25.08.2017 o 17:02, yasiek napisał: U mnie w BiTdi było tak: A jest tak: Przyspieszenie wg GPS: Zrobione u Pachury ABT bardzo polecam ? Ja kupiłem auto właśnie z Chipem od tego człowieka na ABT, ale mocy mało 270KM, a teraz widziałem mają tam swojego firmowego Tiguana bitdi na 310KM zrobionego, czemu oni robią te modyfikacje na ABT?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qba1986 Zgłoś #75 Napisano 27 Października 2020 Wczoraj i mój passat doczekał się chipa oraz dodatkowo zmiany softu w skrzyni biegów w Dynosofcie u Aligatora. Czuć dużą różnicę w stosunku do serii zwłaszcza przy wyższych obrotach (pow. 3000) oraz przy wyższych prędkościach. Poniżej wykres: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jopstons Zgłoś #76 Napisano 27 Października 2020 8 godzin temu, qba1986 napisał: Wczoraj i mój passat doczekał się chipa oraz dodatkowo zmiany softu w skrzyni biegów w Dynosofcie u Aligatora. Kuba jaki masz przebieg? DSG działa płynnie czy szarpie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qba1986 Zgłoś #77 Napisano 27 Października 2020 Godzinę temu, jopstons napisał: Kuba jaki masz przebieg? DSG działa płynnie czy szarpie? przebieg 167tys km, DSG działa płynnie 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siriuslee Zgłoś #78 Napisano 25 Listopada 2020 To i ja wrzucę. Dziś odebrany Passat B8, alltrack BiTDI z oryginalnych 240KM i 532 NM na 309KM i 579 NM, chip silnika i skrzyni. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grabol69 Zgłoś #79 Napisano 6 Grudnia 2020 Witam Pokaże co udało się osiągnąć w Poznaniu Tuner również dotknął DSG, ściągnięte limitery i takie tam. Ale skrzynia nadal szarpie , nie wiem czy coś z tym da się zrobić. Ale co ciekawe niedawno auto postanowiło nie dojechać do celu wróciłem na lawecie, uszkodzona listwa wtryskowa, pękła pomiędzy pierwszym i drugim wtryskiwaczem. I tutaj moje pytanie czy mieliście takie doświadczenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grus Zgłoś #80 Napisano 8 Grudnia 2020 Heja, B8 2.0TSI 280KM 4MOTION. Fabrycznie 280KM/350NM, pomiar na hamowni zresztą ładnie to potwierdził. Ponieważ mam auto na rozszerzonej gwarancji zdecydowałem się na zdejmowalny DTE PowerControl X. Dodatkowo PedalBox. No zupełnie inne auto, które fabrycznie też wiochy nie ma. Montaż ze strojeniem na hamowni, u mnie wyszło 315KM, 452Nm. 4.9 do setki. Pomiar w czasie upałów, więc w normalnych warunkach nawet lepiej. Jest ogień. Polecam rozwiązanie. Łatwo zdjąć przed wycieczką na przegląd. Jedyna niedogodność to konieczność odpięcia jednej złączki od spodu, więc trzeba wjechać na podnośnik. Niewielki kłopot w zamian za całkiem inną jazdę. PS. Jeśli ktoś jest zainteresowany, to właśnie wystawiłem go na OTOMOTO. Jest też specjalny bonus dla forumowiczów - ogłoszenie w sekcji Giełda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach