ochab Zgłoś #1 Napisano 22 Sierpnia 2017 Zachęcam do wrzucania swoich modyfikacji silników w B8, Chipy, Boxy, tuning mechaniczny itp. Na początek pochwalę się moim wynikiem strojenia :dobrze 2.0 BiTDI 240 KM 500 NM - 295 KM 566 NM Są to lightowe nastawy bezpieczne dla silnika, temperatury spalin w normie więc jest git Niesamowicie odczuwalna różnica przy wysokich RPM. Można spokojnie więcej wyciągnąć z tej jednostki, lecz nie chciałem wyciągać maxa tylko optymalne nastawy. Modyfikacje wykonał gregor10.pl którego bardzo polecam ! Poniżej filmik 0-180Km/h [video=youtube;R6UvkAn-pZs] oraz wykres z hamowni: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #2 Napisano 22 Sierpnia 2017 Spadły maksymalne obroty silnika ? Z ~4.950 obr/min do 4.750 obr/min ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
R-line Zgłoś #3 Napisano 22 Sierpnia 2017 A powiedz Paweł jak u Ciebie z gwarancją? Czy już po? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lachu.lachu Zgłoś #4 Napisano 23 Sierpnia 2017 Gwarancja gwarancja.... Ja mam założonego boxa chyba juz ponad rok, byłem 2 czy 3 razy w serwisie, raz wgrywali nowe oprogramowanie silnika i nic, w zeszlym tygodniu wyskoczyl mi bląd ukladu S-S co sie okazalo ze to nie uklad S-S tylko cos z układem wtryskowym, no nic , czekam w serwisie na ostaeczna diagnoze w koncu ponad 2h okazalo sie ze do wymiany jakis czujnik zwiazany z ukladem wtryskowym. Ani slowa o boxie wiec.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
R-line Zgłoś #5 Napisano 23 Sierpnia 2017 Gwarancja gwarancja.... Ja mam założonego boxa chyba juz ponad rok, byłem 2 czy 3 razy w serwisie, raz wgrywali nowe oprogramowanie silnika i nic, w zeszlym tygodniu wyskoczyl mi bląd ukladu S-S co sie okazalo ze to nie uklad S-S tylko cos z układem wtryskowym, no nic , czekam w serwisie na ostaeczna diagnoze w koncu ponad 2h okazalo sie ze do wymiany jakis czujnik zwiazany z ukladem wtryskowym. Ani slowa o boxie wiec.... Więc jest to rzecz spokojnie nie wykrywalna? Wiesz ostrożności nigdy za wiele Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #6 Napisano 23 Sierpnia 2017 Nie wiadomo czy jest niewykrywalne, nawet box. To, że teraz nikt nic nie mówi nie znaczy że w razie problemów gwarancyjnych z układem napędowym nie będą szukać dokładnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lachu.lachu Zgłoś #7 Napisano 23 Sierpnia 2017 Nie wiadomo czy jest niewykrywalne, nawet box. To, że teraz nikt nic nie mówi nie znaczy że w razie problemów gwarancyjnych z układem napędowym nie będą szukać dokładnie. No przecież były problemy z układem wtryskowych, który jest dość delikatny a zarazem szalenie precyzyjny. Była prowadzona szczegółowa diagnoza układu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ochab Zgłoś #8 Napisano 23 Sierpnia 2017 Spadły maksymalne obroty silnika ?Z ~4.950 obr/min do 4.750 obr/min ? Powiem szczerze, że nie zwróciłem uwagi jak wysoko się kręcił przed modyfikacją - - - - - aktualizacja - - - - - A powiedz Paweł jak u Ciebie z gwarancją? Czy już po? No ja już po gwarancji dlatego się teraz zdecydowałem. Gdyby jeszcze była, na pewno straciłbym gwarancje na sam silnik silnik . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yasiek Zgłoś #9 Napisano 25 Sierpnia 2017 U mnie w BiTdi było tak: A jest tak: Przyspieszenie wg GPS: Zrobione u Pachury ABT bardzo polecam ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dirve Zgłoś #10 Napisano 25 Sierpnia 2017 a ma ktoś modyfikację 2.0 TDi 150 HP ? Widzę że Bi-Tdi ładnie się kręci , pytanie jak z trwałością jego .. z 2.0 litrów 300 kuuców .. wow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #11 Napisano 25 Sierpnia 2017 Idzie lepiej ni A4 2,0 TFSI 252KM Quattro (dane fabryczne) 0-60 - 2,8s 0-100 - 5,8s 0-200 - 25,1s 80-120 - 3,9s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lachu.lachu Zgłoś #12 Napisano 26 Sierpnia 2017 190 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flankie Zgłoś #13 Napisano 26 Sierpnia 2017 Seria ma 5,5s do setki wg pomiarów Zachara: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #14 Napisano 26 Sierpnia 2017 Byłeś na hamowni ? Pewnie go podkręcili coś wiesz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ochab Zgłoś #15 Napisano 27 Sierpnia 2017 Byłeś na hamowni ? Pewnie go podkręcili coś wiesz ? Przed wgraniem nowego softu u mnie był robiony pomiar. Wyszło dokładnie 241HP , więc raczej nic nie zmieniali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel_ Zgłoś #16 Napisano 29 Sierpnia 2017 Seria 240 jest zdecydowanie stłumiona, nie idzie. Teraz, po chipie u kolegi Yasiek idzie jak szatan, potwierdzam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drzewko2017 Zgłoś #17 Napisano 31 Sierpnia 2017 Koledzy a czy jest sens inwestowania w boxa dla podniesienia mocy w tym silniku o jakies 30-35km i ok 40 nm? Czy lepiej kupić używany komputer od tego silnika i go zchipować a jak się coś popsuje w aucie to założyć oryginalny komputer i oddać na gwarancję tak aby nie było śladów modyfikacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrakAn Zgłoś #18 Napisano 31 Sierpnia 2017 (edytowane) Koledzy a czy jest sens inwestowania w boxa dla podniesienia mocy w tym silniku o jakies 30-35km i ok 40 nm? Czy lepiej kupić używany komputer od tego silnika i go zchipować a jak się coś popsuje w aucie to założyć oryginalny komputer i oddać na gwarancję tak aby nie było śladów modyfikacji Pomysł kolegi powiem, że całkiem całkiem, ale... W zeszłym tygodniu byłem na wymianie oleju i pan przyjmujący auto do serwisu poprosił o kluczyk i książkę. Jakie było moje ździwienie jak owy pan położył kluczyk na czytniku i odczytał przebieg pojazdu i kilka innych potrzebnych mu informacji. Zapytałem go co może z tego kluczyka wyciągnąć, odpowiedział, że praktycznie wszystko. A parametry pracy zapisują się nie tylko w komputerze np. ABS/ESP. Panowie którzy mają zrobionego moda mogą sprawdzić w DP/DM w menu CAR/wskaźnik mocy ile pokazuje na pełnym gazie kW czy tylko nominał czy faktyczną po modyfikacji? Jeżeli tą po wirusie to wg mnie musi gdzieś ślad zostać. Edytowane 31 Sierpnia 2017 przez KrakAn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #19 Napisano 2 Września 2017 2.0 TSI 220 Speed Buster Box Ok. 3xx koni nie mierzone jeszcze, ale z Golfem R7,5 idzie równo z rolki 100-200 13.4s zmierzone RLem 0-100 w zależności od opon niskie 6, do 3 biegu brak trakcji Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
europetravel Zgłoś #20 Napisano 3 Września 2017 Według pomiarów u kolegi yasiek, 300-konne BiTDI od 100-200km/h ma 16.8s, a ww. TSI 13.4s - z czego może wynikać ta strata BiTDI? Moc chyba podobna, ale BiTDI ma większy moment NM... Czy to przez 4Motion i przełożenia w DSG? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach