Skocz do zawartości
ochab

Modyfikacje silnika w B8 Chip 240km->295 BiTdi 566 NM

Rekomendowane odpowiedzi

Zachęcam do wrzucania swoich modyfikacji silników w B8, Chipy, Boxy, tuning mechaniczny itp. :)

 

Na początek pochwalę się moim wynikiem strojenia :dobrze

 

2.0 BiTDI 240 KM 500 NM --> 295 KM 566 NM

Są to lightowe nastawy bezpieczne dla silnika, temperatury spalin w normie więc jest git :)

Niesamowicie odczuwalna różnica przy wysokich RPM.

Można spokojnie więcej wyciągnąć z tej jednostki, lecz nie chciałem wyciągać maxa tylko optymalne nastawy.

Modyfikacje wykonał gregor10.pl którego bardzo polecam !

Poniżej filmik 0-180Km/h

 

[video=youtube;R6UvkAn-pZs]

oraz wykres z hamowni:

wykres.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spadły maksymalne obroty silnika ?

Z ~4.950 obr/min do 4.750 obr/min ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A powiedz Paweł jak u Ciebie z gwarancją? Czy już po?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gwarancja gwarancja.... Ja mam założonego boxa chyba juz ponad rok, byłem 2 czy 3 razy w serwisie, raz wgrywali nowe oprogramowanie silnika i nic, w zeszlym tygodniu wyskoczyl mi bląd ukladu S-S co sie okazalo ze to nie uklad S-S tylko cos z układem wtryskowym, no nic , czekam w serwisie na ostaeczna diagnoze w koncu ponad 2h okazalo sie ze do wymiany jakis czujnik zwiazany z ukladem wtryskowym. Ani slowa o boxie wiec....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gwarancja gwarancja.... Ja mam założonego boxa chyba juz ponad rok, byłem 2 czy 3 razy w serwisie, raz wgrywali nowe oprogramowanie silnika i nic, w zeszlym tygodniu wyskoczyl mi bląd ukladu S-S co sie okazalo ze to nie uklad S-S tylko cos z układem wtryskowym, no nic , czekam w serwisie na ostaeczna diagnoze w koncu ponad 2h okazalo sie ze do wymiany jakis czujnik zwiazany z ukladem wtryskowym. Ani slowa o boxie wiec....

 

Więc jest to rzecz spokojnie nie wykrywalna? Wiesz ostrożności nigdy za wiele ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiadomo czy jest niewykrywalne, nawet box. To, że teraz nikt nic nie mówi nie znaczy że w razie problemów gwarancyjnych z układem napędowym nie będą szukać dokładnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiadomo czy jest niewykrywalne, nawet box. To, że teraz nikt nic nie mówi nie znaczy że w razie problemów gwarancyjnych z układem napędowym nie będą szukać dokładnie.

No przecież były problemy z układem wtryskowych, który jest dość delikatny a zarazem szalenie precyzyjny. Była prowadzona szczegółowa diagnoza układu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spadły maksymalne obroty silnika ?

Z ~4.950 obr/min do 4.750 obr/min ?

 

Powiem szczerze, że nie zwróciłem uwagi jak wysoko się kręcił przed modyfikacją

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

A powiedz Paweł jak u Ciebie z gwarancją? Czy już po?

 

No ja już po gwarancji :( dlatego się teraz zdecydowałem.

Gdyby jeszcze była, na pewno straciłbym gwarancje na sam silnik silnik .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie w BiTdi było tak:

 

1dc033db0649d08c05a4d0cfa9e37c79.jpg

 

A jest tak:

9244b950f9a171e21f77b9fd409a8d59.jpg

 

Przyspieszenie wg GPS:

a65ffef1a27cf56fdf13c8bdde299e95.jpg

 

Zrobione u Pachury ABT bardzo polecam ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ma ktoś modyfikację 2.0 TDi 150 HP ?

 

Widzę że Bi-Tdi ładnie się kręci , pytanie jak z trwałością jego .. z 2.0 litrów 300 kuuców .. wow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idzie lepiej ni A4 2,0 TFSI 252KM Quattro (dane fabryczne)

0-60 - 2,8s

0-100 - 5,8s

0-200 - 25,1s

80-120 - 3,9s

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seria ma 5,5s do setki wg pomiarów Zachara:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłeś na hamowni ? Pewnie go podkręcili coś wiesz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Byłeś na hamowni ? Pewnie go podkręcili coś wiesz ?

 

Przed wgraniem nowego softu u mnie był robiony pomiar. Wyszło dokładnie 241HP , więc raczej nic nie zmieniali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seria 240 jest zdecydowanie stłumiona, nie idzie. Teraz, po chipie u kolegi Yasiek idzie jak szatan, potwierdzam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a czy jest sens inwestowania w boxa dla podniesienia mocy w tym silniku o jakies 30-35km i ok 40 nm? Czy lepiej kupić używany komputer od tego silnika i go zchipować a jak się coś popsuje w aucie to założyć oryginalny komputer i oddać na gwarancję tak aby nie było śladów modyfikacji :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy a czy jest sens inwestowania w boxa dla podniesienia mocy w tym silniku o jakies 30-35km i ok 40 nm? Czy lepiej kupić używany komputer od tego silnika i go zchipować a jak się coś popsuje w aucie to założyć oryginalny komputer i oddać na gwarancję tak aby nie było śladów modyfikacji :)

 

Pomysł kolegi powiem, że całkiem całkiem, ale...

W zeszłym tygodniu byłem na wymianie oleju i pan przyjmujący auto do serwisu poprosił o kluczyk i książkę. Jakie było moje ździwienie jak owy pan położył kluczyk na czytniku i odczytał przebieg pojazdu i kilka innych potrzebnych mu informacji.

Zapytałem go co może z tego kluczyka wyciągnąć, odpowiedział, że praktycznie wszystko.

A parametry pracy zapisują się nie tylko w komputerze np. ABS/ESP.

 

Panowie którzy mają zrobionego moda mogą sprawdzić w DP/DM w menu CAR/wskaźnik mocy ile pokazuje na pełnym gazie kW czy tylko nominał czy faktyczną po modyfikacji?

Jeżeli tą po wirusie to wg mnie musi gdzieś ślad zostać.

Edytowane przez KrakAn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2.0 TSI 220 Speed Buster Box -> Ok. 3xx koni nie mierzone jeszcze, ale z Golfem R7,5 idzie równo z rolki ;)

100-200 13.4s zmierzone RLem

0-100 w zależności od opon niskie 6, do 3 biegu brak trakcji :/

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według pomiarów u kolegi yasiek, 300-konne BiTDI od 100-200km/h ma 16.8s, a ww. TSI 13.4s - z czego może wynikać ta strata BiTDI? Moc chyba podobna, ale BiTDI ma większy moment NM... Czy to przez 4Motion i przełożenia w DSG?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności