Skocz do zawartości
lukasz

1.8T AWT prośba o analizę błąd 17536

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

proszę o analizę logów dla silnika 1.8T AWT 150KM

 

Błąd jaki pojawia się u mnie to:

17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean 35-00--

 

Logi wykonywane były po wykasowaniu check engine (kilka dni)

 

http://vaglog.pl/log-002_020_118_YxRfSv.html

http://vaglog.pl/log-002_020_118_cl27xn1.html

 

Czy powinienem przygotować się na wymianę przepływomierza? Co powiecie o doładowaniu turbiny?

 

Czytałem: 002; 020; 118;

3 osoby na pokładzie, włączona klima na 22 st o ile ma to jakiekolwiek znaczenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze dziś zrobiłem ale zaraz po wykasowaniu błędu 17536

Po wykasowaniu błędu zgasiłem i odpaliłem silnik ponownie, po czym oczytałem logi:

 

http://vaglog.pl/log-115_118_XuX9OYM.html

http://vaglog.pl/log-003_020_a84Y7.html

http://vaglog.pl/log-002_033_NcU5KM.html

http://vaglog.pl/log-002_033_V7oq8L.html

 

Gaz w desce 3-ci bieg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi niechlujne. Pierwsze logi to tryb awaryjny. Przepływka jest raczej sprawna, turbo też wydaje się ok, szukaj dziury.

Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po czym stwierdzasz że logi są "niechlujne" ?

 

Doszły mi jeszcze dwa błędy:

16795 - Secondary Air InjectionSystem: Incorrect Flow Detected

P0411 - 35-00 - -

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-10 - - - Intermittent

 

Po ich usunięciu auto nie miało mocy. Niestety nie mogłem wtedy zczytać logów.

Później już było ok i logi wychodziły takie same Dawka powietrza ok 120 g/s przy ok 5200rpm

 

Rozważam czyszczenie przepływki - czy słusznie?

Podejrzewam że nie mam nieszczelności ponieważ brak mocy występuje tylko od czasu do czasu.

Sądzę że przy nieszczelności występowałby bez przerwy - czy dobrze myślę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po czym stwierdzasz że logi są "niechlujne" ?

po tym że nie są od 1500RPM do odcinki (powiedzmy 6200). Przez to nie jestem pewien np. zachowania turbiny która wstała jak szalona.

 

Rozważam czyszczenie przepływki - czy słusznie?

pokazuje dobrą dawkę jak na 150KM,wykres przepływu wmiarę równo idzie, ja bym jej nie tykał.

 

Podejrzewam że nie mam nieszczelności ponieważ brak mocy występuje tylko od czasu do czasu.

Sądzę że przy nieszczelności występowałby bez przerwy - czy dobrze myślę?

teoretycznie tak, a w praktyce to kto wie. Może nie ma mocy dopiero gdy wpadnie w awaryjny jakiś, może niejako "odzyskiwać" trochę mocy po ustawieniu korekt... to takie gdybanie.

 

Wracając do problemu, dlaczego dziura? A no bo sonda pokazuje maks ubogo. Więc opcje są: nieszczelność, nie dochodzi paliwo, problem z sondą... Podałem pierwszą teoretycznie najtańszą i najłatwiejszą do sprawdzenia opcje. Kolejna to sprawdzenie dopływu paliwa. Mniemam, że autko Pb bez LPG?

W przypadku błędu z SAI problemów może być mnóstwo:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16795/P0411/001041

a wszystkie siedzą ładnie z pozostałymi błędami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności