Skocz do zawartości
Gość rysiek24

Jakis ciekanacy elemencik w VR6 i instrukcja obslugi....

Rekomendowane odpowiedzi

Gość rysiek24

witam

 

W ukladzie chlodzenia - nagrzewnica kabiny jest zalozony jakis plastikowy , rozkrecany elemencik z elektromagnesem i owy elektromagnes nie dziala, z elemenciku tego ciekl plyn do chlodnic z powodu uszkodzonej obudowy na skreceniu 2 polowek , czy moze ktos mi powiedziec od czego to jest ?? dodam ze auto ma skrzynie automatyczna i klime.

 

dodaje pare fot - element o ktorym mowa zaznaczylem czerwonym kolkiem:

 

img3552ka1.th.jpg nowyobraz1op1.th.jpg

 

Szukam instrukcji obslugi silnika 2.8 VR6 , jako ze w zadnej ksiazce dotyczacej paska nie wspominaja nic o tym silniku , moze ktos cos ma ?

 

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam, że ma to naniesione cechy koncernu VAG.

Możesz je tu przytoczyć, szybciej dostaniesz odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fasola

owy cieknący elemencik to dodatkowa elektryczna pompa wody która wspomaga chłodzenie i zapobiega przegrzaniu silnika.wiecej na ten temat znajdziesz w wyszukiwarce pt. dodatkowa pompa wody

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rysiek24

chlera szukalem troszke , ale nie znalalzlem nic na ten temat , mozesz opisac jak to dziala ( kiedy jest wlaczane, bo narazie nie ma napiecia na wtyczce , ale ten silniczek tez nie ma przejscia na uzwojeniu ).

 

ale jeszcze mam pytanko , zauwazylem ze wiatrak chlodnicy , w cieple dni ( ale nie koniecznie gorace dni) wlacza sie po stalelej jezdzie bez stania w korku, czy to normalne ?? wskazowka temperatury na zegarach nie przekracza 90 stopni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym włączaniem wentylatora jest OK, mój silnik też nigdy nie ma więcej niż 90 st, a wentyl się włącza co jakiś czas. Pompa wspomagania obiegu płynu chłodzącego jest w tym silniku bardzo istotna ponieważ zapobiega ona przegrzaniu głowicy silnika, koszt nowej ok. 1500 PLN :) Tak jak piszesz składa się ona z dwóch części, a między nimi jest oring (niestety nie do dokupienia). Ale już gdzieś o tym pisałem na forum, poszukaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rysiek24

ok poszukam uzywki tego elementu , a ma ktos ksiazke do tego sinika czy sa one tak bezawaryjne ze nikt takiej nie napisal. :wpale:

 

edit : juz zamowione za 220 zl , ponoc w sklepie twierdza ze kosztuje to od 350 do 500 zl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisał ale po angielsku ;) no i po niemiecku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gacek

Jest jeszcze w jezyku rosyjskim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rysiek24

a kto ma po angielsku i po niemiecku ?? mozna gdzies sciagnac ?? :padam:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś ma instrukcje do vr6 po Angielsku? Ja mam tylko po Niemiecku a nie bardzo rozumiem. Naprawde nie ma nic po Polsku? Może z Golfa albo Corrado?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności