Skocz do zawartości
kamil1993

Półosie i przeguby wewnętrzne.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Panowie mam taki problem. Wymieniałem u siebie przeguby wewnętrzne na jakąś badziewną firmę i po przejechaniu 5tys km znowu się odezwały. Teraz chciałem wymienić na jakąś porządna firmę lecz niestety nic nie mogę znaleźć do mojego auta bo podobno te przeguby nie są wymienialne same tylko razem z półosiami ( tyle ze u siebie wymieniłem więc nie wiem jakim cudem są niewymienialne) . Czy ktoś z was na podstawie numerów półosi mógłby mi dobrać jakiś przegub oraz czy można wsadzić inne numery półosi ? Pacjent to :

Passat CC 2.0 TDI 170 CBBB DSG

numer krótkiej półosi: 3C0 407 271 T

numer długiej półosi : 3C0 407 272 AK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli zamienne mam z tego wychodzi :) fajnie, dzięki wielkie za pomoc. Na all..... znalazłem jedną oryginalna i już zamówiłem, drugi przegub bedę musiał szukac jako lepszy zamiennik lecz niestety póki co nie ma...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukaj czegoś pod marką LOBRO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lobro 304640 to jest przegub do twoich i moich półosi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lobro 304640 to jest przegub do twoich i moich półosi

 

Ale ja tutaj pisze o przegubach wewnętrznych a wpisujac ten numer wyskakuja mi zewnetrzne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to zmienia postać rzeczy. nie do dostania chyba ze jesteś w rosji

tu masz nr 3C0498103N ewentualnie NX końcówka, to jest jedno i to samo, nie ma zamienników. jedynie serwis , cena od 1100 w góre

do 140km czyli cbab idzie 1K0498103QX, ewentualnie EX. spidan to 25177 lobro 305400. bez obaw możesz to zakładac i cieszyc sie z jazdy, no chyba ze non stop dajesz w palnik, ale 140 a 170km to chyba nie taka wielka różnica, bo reszta tzn półoś i przegub zewnetrzny jest ten sam i w obu przypadkach o tym samym nr, wiec te 30koni na przeniesienie napedu, na przegubie lobro nic sie nie stanie i nie tak szybko je ********zieli

Edytowane przez wiesiok81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30koni na przeniesienie napedu, na przegubie lobro nic sie nie stanie i nie tak szybko je ********zieli
Konie nie mają znaczenia tylko moment obrotowy. Ja mam teraz 400Nm i przeguby seryjne i wszystko jedzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak tak, tylko że my posługujemy sie nie niutonami tylko, ja mam 140'to konnego a ja 170'cio konnego dlatego tak napisałem. wszystko to jest jeden .... tylko w innym opakowaniu na którym vw chce zarabiać. wiele czersci jest dokładnie jednakowych tylko poroducęt pozmienia jakieś literki i jeden kosztuje 10zeta a o innym numerku 100 a w rzeczywistosci jest to jedno i to samo

myślisz że na przeguby do cba a do cbb idzie inny materiał- nie sądze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozumiem ze do swojego 170 konnego moge smialo zakladac od wersji 140 konnej ? No i czy musi byc do skrzynii DSG ? na all.... widzialem ze sa np z firmy Lobro ale tylko do wersji 140 konnej lecz nie jest napisane czy do DSG czy nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podałem ci numery lobro i spidana i tylko takich szukaj chociaż to jest ta sama firma

do manuala są zupełnie inne i innej budowy przeguby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No więc wymieniłem oba przeguby, jeden na oryginalny vw ,drugi na firmy lobro no i niestety ale podczas dodawaniu gazu w trakcie jazdy słychac jedno stukniecie , slychac i czuc to pod nogami kierowcy.. a wiec przeguby wewnętrzne wymienione , poduszki silnika oraz skrzynii biegów zmienione, cale zawieszenie sprawdzone i niestety brak juz pomysłów... chyba trzeba nauczyc sie z tym jeździć... moze ktos ma jeszcze jakies pomysły co moze byc przyczyna takiego stukniecia ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A sama skrzynia (dyferencjał m.in.) nie ma luzów? Może masz duży luz międzyzębny i to powoduje stuknięcie przy zmianie obciążenia. Przeguby zwykle dudnią nieustannie podczas hamowania silnikiem/przyspieszania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale dzieje sie to tylko jak jade na D lub S. W trakcie jazdy jak na chwile wlacze N i daje gazu to nic sie nie dzieje... ręce opadaja...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności