Suytan Zgłoś #21 Napisano 1 Stycznia 2020 W dniu 19.04.2019 o 14:45, Makuus napisał: Koledzy, czy potraficie mi jakoś prosto wytłumaczyć co zmieniają poszczególne ustawienia w trybie individual? O ile uklad kierowniczy, napęd czy klimatyzacja jest dość logiczna, o tyle jakoś nie zauważyłem zmian przy ACC lub przy światłach kierowanych? W trybie "Sport" ACC działa o wiele agresywniej a w "Eco" mułowato. W trybie "Eco" nie działają dynamiczne światła długie (system przełącza się w tryb asystenta świateł długich czyli po prostu je wyłącza i włącza) oraz dynamiczne doświetlanie zakrętów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brono Zgłoś #22 Napisano 1 Stycznia 2020 ACC w trybie sport działa irytująco. Od wyjazdu z salonu miałem ustawiony tryb sport i cały czas się wkurzyłem dlaczego ten ACC tak beznadziejnie działa ostro hamował i przyspieszał. Po zmianie na normal okazało się ze jest spoko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jelon Zgłoś #23 Napisano 26 Stycznia 2020 Koledzy , Mam passata w hihlainie gdzie mogę zmieniać tryby jazdy , nie mam przycisku mode Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #24 Napisano 26 Stycznia 2020 Jak auto krajowe, to nie możliwe. Zrób zdjęcie, jeśli nie masz nic przeciwko, auta z zewnątrz i wewnątrz, to zweyfikukemy o co chodzi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jelon Zgłoś #25 Napisano 26 Stycznia 2020 Kupiłem Go w niemczech, latał w jakieś firmie . W highline to podstawa czy opcja za dopłatą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Suytan Zgłoś #26 Napisano 26 Stycznia 2020 Jeśli mnie pamięć nie myli, jak ja kupowałem (2016) było tak: Trend - niedostępne, Comfort - opcja, High - standard. Na rynku niemieckim mogło być inaczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #27 Napisano 26 Stycznia 2020 Jak nie ma przycisku to nic nie zdziałasz. Koszty dokładki nie opłacalne, bo nie robią tego nawet znani fachowcy, którzy potrafią dużo rzeczy dołożyć, ale nie to. Nie wiem jakie wersje to miały, ale jest to raczej rzadkość w roczniku 2016 właśnie na rynku Niemieckim. Ze znajomych co mają to nikt tego nie ma. Nawet w oryginalnym Rlainie brak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #28 Napisano 27 Stycznia 2020 Ja to mam już w 2014 roku w DE, ale nie pamiętam czy była to opcja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeBa_ Zgłoś #29 Napisano 27 Stycznia 2020 Nie przejmuj się, tego się w zasadzie nie używa. Tryb ECO nie ma sensu, bo w DSG tak nisko trzyma obroty że to co zaoszczędzisz na benzynie to Ci dwumasę rozwali. Na Sporcie też bez sensu dłużej jeździć po mieście - bo tylko silnik wyje. Tak to stare ciotki jeżdzą. Fajny bajer (ma się kolejny przycisk zapełniony ? ) ale da się żyć bez tego. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Suytan Zgłoś #30 Napisano 27 Stycznia 2020 Generalnie też nie robiłbym z tego kluczowej sprawy, ale co do czystej "bajerowatości" tej opcji zgodzę się tylko pod warunkiem, że jeździsz 99% czasu w mieście. W trasie bywa przydatne. Przy okazji: w trybie sport można przełączyć skrzynię z S na D i wtedy nie jeździsz 60 km/h na dwójce a masz sztywniejsze wspomaganie, moc silnika też rozwija się w jakby bardziej liniowy sposób. Bardzo często jeżdżę w takim ustawieniu przy silnym wietrze. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #31 Napisano 27 Stycznia 2020 Ja myślałem o dołożeniu, ale jak zagłębiłem się w temat to mi przeszło. Za mało przydatna funkcja, aby ponosić koszty montażu w serwisie. Lubię niekiedy pojeździć eco. Szczególnie jak gdzieś jadę bez sensu i się nie spieszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeBa_ Zgłoś #32 Napisano 28 Stycznia 2020 21 hours ago, Suytan said: Przy okazji: w trybie sport można przełączyć skrzynię z S na D i wtedy nie jeździsz 60 km/h na dwójce a masz sztywniejsze wspomaganie, moc silnika też rozwija się w jakby bardziej liniowy sposób. Z tego co mi wiadomo, mapa silnika nie zmienia się pomiędzy trybami D i S w 1.8TSi. Czytaj: jeśli zrobisz sprint od 0 do 100 to rezultat będzie ten sam. O ile wiem, to zmieniają się punkty zmiany biegów skrzyni raz prawdopodobnie reakcja na gaz. Z tym, że ja tego ostatniego ja nie wyczuwam, wręcz bym powiedział, że to się nie zmienia. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Suytan Zgłoś #33 Napisano 28 Stycznia 2020 20 godzin temu, ktry napisał: Ja myślałem o dołożeniu, ale jak zagłębiłem się w temat to mi przeszło. Za mało przydatna funkcja, aby ponosić koszty montażu w serwisie. Lubię niekiedy pojeździć eco. Szczególnie jak gdzieś jadę bez sensu i się nie spieszę. Nie no, dokładanie tego specjalnie to sensu nie ma. Chodziło mi raczej o sytuację wyboru: mogę kupić auto z tą opcją i bez niej w porównywalnej cenie. Tryb ECO nie zawsze jest oszczędny, do tego jak słusznie pisał SeBa_ nadużywany może dojechać dwumas i silnik. Godzinę temu, SeBa_ napisał: Z tego co mi wiadomo, mapa silnika nie zmienia się pomiędzy trybami D i S w 1.8TSi. Czytaj: jeśli zrobisz sprint od 0 do 100 to rezultat będzie ten sam. O ile wiem, to zmieniają się punkty zmiany biegów skrzyni raz prawdopodobnie reakcja na gaz. Z tym, że ja tego ostatniego ja nie wyczuwam, wręcz bym powiedział, że to się nie zmienia. Też mi się wydaje, że mapa się nie zmienia, tym bardziej, że spalanie jakoś szczególnie nie rośnie. W moim subiektywnym odczuciu zmienia się pedał gazu - jest trochę "cięższy", przyspiesza się trochę inaczej. Głównie jednak chodzi mi o wspomaganie kierownicy, które daje mi poczucie pewniejszego prowadzenia na krętej drodze, jak mam dużo wyprzedzania, na śniegu, wietrze itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #34 Napisano 28 Stycznia 2020 Do tych zmian które podaliście jeszcze dochodzi rozłączanie skrzyni w momencie odpuszczenia gazu. Po prostu auto nie hamuje silnikiem tylko toczy się jak na luzie w manualu, lub po wbiciu na N w dsg. Jak jest większa górka to może się toczyć kilometry oszczędzając paliwo. Praktycznie bez naszej ingerencji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeBa_ Zgłoś #35 Napisano 28 Stycznia 2020 Tak, z tym że tryb żeglowania jest dostępny tylko w ustawieniu Eco a my mówiliśmy o D i S. Żeglowanie nawet nie jest dostępne w trybie Indywidual. W Eco rónież jest zmodyfikowana mapa silnika (obcięty moment i moc). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #36 Napisano 29 Stycznia 2020 14 godzin temu, SeBa_ napisał: Czytaj: jeśli zrobisz sprint od 0 do 100 to rezultat będzie ten sam. O ile wiem, to zmieniają się punkty zmiany biegów skrzyni No to jak zmieniasz biegi przy 3 tyś a jak zmieniasz przy 7 tyś to nic się w przyśpieszeniu nie zmienia? Proszę cię... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeBa_ Zgłoś #37 Napisano 29 Stycznia 2020 Nie zrozumiałeś. Wyraźnie napisałem, że przy sprincie czyli maksymalnym wciśnięciu pedału gazu. Wtedy niezależnie czy w trybie D czy w S automat zmienia biegi w momentach dających najlepsze przyspieszenie. Mało tego - o ile dobrze pamiętam - to nawet w trybie Eco przy maksymalnym wciśnięciu pedało gazu silnik generuje maksymalną moc (jak w trybie D i S), biegi rónież są zmieniane tak aby uzyskać maksymalne przyspieszenie . Czyli jak powyżej.` Nie wiem skąd Ci się wzieło to 3tys obrotów, chyba z manualem pomieszałeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #38 Napisano 29 Stycznia 2020 4 godziny temu, SeBa_ napisał: Wyraźnie napisałem, że przy sprincie czyli maksymalnym wciśnięciu pedału gazu Wyraźnie napisałeś że przy sprincie nic nie było o maksymalnie wciśniętym pedale gazu a to dwie różne rzeczy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarod84 Zgłoś #39 Napisano 30 Stycznia 2020 7 godzin temu, Dreyfus napisał: Wyraźnie napisałeś że przy sprincie nic nie było o maksymalnie wciśniętym pedale gazu a to dwie różne rzeczy... A jak robisz sprint, gaz do połowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #40 Napisano 30 Stycznia 2020 5 minut temu, Jarod84 napisał: A jak robisz sprint, gaz do połowy? Nosz kurna mając pod nogą 240 koni wciskam gaz do połowy i mam sprint wyobraź sobie... samochody obok zostają w tyle?? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach