Skocz do zawartości
stary_nowyTDI

Przybywa płynu chłodniczego.

Rekomendowane odpowiedzi

Moje kondolencje, przykro że tyle siana poszło a efekt mizerny. U mnie w poprzednim miałem też za duże ciśnienie, jak go pogoniłem to wywalał płyn korkiem i tracił ogrzewanie. Chwila normalnej jazdy i wracało ogrzewanie i płyn się uspokajał. Wiedziałem że to uszczelka, mały tuning korka żeby szybciej upuszczał i pojeździłem spokojnie jeszcze z pół roku. Nadszedł czas i zrobiłem uszczelkę, była zardzewiała, zgniła przez poprzednich właścicieli od braku wymian płynu lub dolewek samej wody. Po naprawie wszystko ok. cylindry były ładne, do głowicy też nikt się nie doczepił a była u kilku. Co ci teraz zostaje... skoro jest ogrzewanie to znaczy że pompa pompuje i obieg jest, może ktoś zasugeruje żeby obejść chłodnicę spalin, kto inny napisze że blok do sprawdzenia lub kiepska uszczelka co też może być. Mogła być mało fachowo przeprowadzona naprawa (też głowicy). Proste rady już były, żeby być na milion procent pewnym to zrób test na zawartość gazów tym urządzonkiem które kolega wyżej zaproponował, sprawdziłem już nim kilka aut i niestety to działa. Jak zmieni barwę to obejdź chłodniczkę spalin i powtórka, jak nowa porcja się zabarwi to.... :( AC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i nie jest dobrze! Po wymianie korka trasa 40 kilometrów ,prędkość 120-140 km/h i wywaliło płyn przez zbiornik wyrównawczy! Po przyjeździe stan MINIMUM...Masakra co za auto mi się trafiło...

 

Na 3 cylindrze przy wymianie UPG zauważyliśmy takie oto "ZJAWISKO" ale gość od głowic powiedział ,że jakby to było pęknięcie to auto nie przejechało by 15 kilometrów ( Ja zrobiłem trasę z tym nad morze ok 1500 km).

 

Szczerze to zaczynam się bardzo obawiać...

 

[ATTACH=CONFIG]154475[/ATTACH]

 

Proszę o pomoc.

 

Sorry że wykrakałem ze to jest uszczelka. Co z reklamacją? Ewidentnie zrobili fuszerę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W przyszłym tygodniu auto jedzie na Wrocław do innego mechanika.Nie sądzę ,że coś było źle zrobione ,tym bardziej , że codziennie spędzałem na warsztacie po 2 godziny .Ręce opadają bo byłem przygotowany na "przypadłości 2.0 TDI ale takich cudów się nie spodziewałem...

 

BociekCC

Napisałeś o chłodnicy spalin.W sumie to słychać podczas przyspieszania, od samego dołu , jak ciągle " syczy".Wiem co mówię , bo z TDI jestem 8 lat,wcześniej w AVG nie było takiego efektu akustycznego podczas przyspieszania...

Edytowane przez stary_nowyTDI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

BociekCC

Napisałeś o chłodnicy spalin.W sumie to słychać podczas przyspieszania, od samego dołu , jak ciągle " syczy".Wiem co mówię , bo z TDI jestem 8 lat,wcześniej w AVG nie było takiego efektu akustycznego podczas przyspieszania...

 

Może syczeć z jakiegoś nieszczelnego węża turbo ale mocy by brakowało a nie narzekasz na to, więc zapewne syczy gdzie indziej...

https://forum.vw-passat.pl/threads/123497-2-0TDI-140kM-BKP-CH%C5%82odnica-recyrkulacji-spalin poczytaj, wymieniałem ostatnio w 1.9 touranie, braliśmy regenerowaną i wyglądało solidnie, jedno auto jeździ już 1,5 roku na takiej i jest ok. U siebie planuję odłączyć podciśnienie póki ośka się jeszcze nie wytarła i nie puszcza, ustawię przepustnicę w którejś z pozycji na sztywno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Nie wygląda to dobrze...

 

Uszczelka lub mikro pękniecie na głowicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

forumowe.jpg

 

Nie podoba mi się to łączenie głowicy z blokiem... Na naprawę głowicy mam FAKTURĘ. 100% szczelna! Teraz już płynu nie przybywa a ubywa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[ATTACH=CONFIG]154488[/ATTACH]

 

Nie podoba mi się to łączenie głowicy z blokiem... Na naprawę głowicy mam FAKTURĘ. 100% szczelna! Teraz już płynu nie przybywa a ubywa...

 

Czemu nie jedziesz z reklamacją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Aktualnie czekam na tester zawartości CO2 w układzie.Autem poruszam się cały czas. Samochód stał od środy i dzisiaj po odpaleniu BUM :)

 

IMG_20170813_104044.jpg

 

Otwarcie maski a tam :) Do tego w zbiorniczku masa "jakby czarnych opiłków metalu"

 

IMG_20170813_104027.jpg

 

Po przejechaniu 10 km poziom MIN. Po odkręceniu korka poziom MIN-MAX.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.Aktualnie czekam na tester zawartości CO2 w układzie.Autem poruszam się cały czas. Samochód stał od środy i dzisiaj po odpaleniu BUM :)

 

[ATTACH=CONFIG]154585[/ATTACH]

 

Otwarcie maski a tam :) Do tego w zbiorniczku masa "jakby czarnych opiłków metalu"

 

[ATTACH=CONFIG]154586[/ATTACH]

 

Po przejechaniu 10 km poziom MIN. Po odkręceniu korka poziom MIN-MAX.

 

Uszczelka do wymiany. A opiłki to jak blok szlifowali przy wymianie uszczelki lub pompa wody poszła.

Edytowane przez DarkFace

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Uszczelka do wymiany.

 

Opinia gościa od głowic:

 

Mikropęknięcia głowicy-mało prawdopodobne.

Poszła nowa uszczelka...

Błąd mechanika przy montażu.

Krzywy blok silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i lipa w temacie.Po podłączeniu testera CO2 już po 30 sekundach płyn zabarwiło na zielono...Jestem zdruzgotany problemem...

Jak zmieni barwę to obejdź chłodniczkę spalin i powtórka,

 

Czy po obejściu Chłodniczki spalin trzeba wymienić płyn chłodniczy na świeży czy może pozostać na starym ?

 

Proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i lipa w temacie.Po podłączeniu testera CO2 już po 30 sekundach płyn zabarwiło na zielono...Jestem zdruzgotany problemem...

 

 

Czy po obejściu Chłodniczki spalin trzeba wymienić płyn chłodniczy na świeży czy może pozostać na starym ?

 

Proszę o pomoc.

 

A widzisz miałem racie i na początku ci pisałem żebyś se kupił tester spalin w układzie. Płynu nie musisz zmieniać. I wątpię ze to chłodniczka spalin puszcz spaliny, jest taka możliwość ale to bardzo zadka, obstawiam mikro pękniecie lub uszczelka. Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A widzisz miałem racie i na początku ci pisałem żebyś se kupił tester spalin w układzie. Płynu nie musisz zmieniać. I wątpię ze to chłodniczka spalin puszcz spaliny, jest taka możliwość ale to bardzo zadka, obstawiam mikro pękniecie lub uszczelka. Pozdro

 

Nowe obserwacje.Przy odpalonym silniku trzyma poziom,po wyłączeniu i postoju 60 min dosłownie wciąga cały płyn i już nie powraca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co już obserwować tylko poprawić tak żeby było ok. Skoro na postoju ucieka płyn to strach pomyśleć gdzie nacieka i co może nabroić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i ... bombki strzelił.Po ominięciu chłodnicy spalin dalej test CO2 wychodzi pozytywnie.Zastanawiam się czy od razu nie zrobić SWAP-a czy jeszcze raz spróbować zdjąć głowicę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i ... bombki strzelił.Po ominięciu chłodnicy spalin dalej test CO2 wychodzi pozytywnie.Zastanawiam się czy od razu nie zrobić SWAP-a czy jeszcze raz spróbować zdjąć głowicę...

 

A gwaranci nie masz? To 100% uszczelka lub pękniecie na głowicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A gwaranci nie masz? To 100% uszczelka lub pękniecie na głowicy.

 

Gościu będzie robił za FREE tylko obawiam się że ponownie problem wystąpi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gościu będzie robił za FREE tylko obawiam się że ponownie problem wystąpi.

 

Robiłeś na zwykłym warsztacie czy renomowanym? Myślę ze naprawi błędy co zrobił za pierwszym razem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Robiłeś na zwykłym warsztacie czy renomowanym? Myślę ze naprawi błędy co zrobił za pierwszym razem.

 

To już jest bez znaczenia. Okazało się że jednak jest pęknięty blok na tulei cylindra.Zdecydowałem się na wymianę silnika.Teraz moje pytanie jest takie.Czy na gratach BMP można wstawić np. silnik CBB,CBBA na CR,czy tylko BMP,BMM wchodzi w rachubę.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności