Skocz do zawartości
karlik

falujący wskaźnik temperatury/

Rekomendowane odpowiedzi

 

"Major" nie mam swojego kompa, nie robię tego oryginalnym programem a forum chyba jest po to aby się chwalić i żalić!!!!!!

 

czy to powód do chwalenia ze się nie ma własnego kompa.... nie wiem

Skoro nie masz, to korzystasz z warsztatu który robi od A o Z

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy to powód do chwalenia ze się nie ma własnego kompa.... nie wiem

Skoro nie masz, to korzystasz z warsztatu który robi od A o Z

 

Ty mosz jakieś kompleksy koleś.

Korzystam z takiego sprzętu jaki mam w danej chwili pod ręką i gówno ci do tego, nic nie wnosisz do tematu a ino szczekasz.

 

Dlaczego wentylatory chodzą cały czas, nawet jak jest silnik zimny.

Major liczę na twoją pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ty mosz jakieś kompleksy koleś.

Korzystam z takiego sprzętu jaki mam w danej chwili pod ręką i gówno ci do tego, nic nie wnosisz do tematu a ino szczekasz.

 

Dlaczego wentylatory chodzą cały czas, nawet jak jest silnik zimny.

Major liczę na twoją pomoc.

 

Przez błąd sensora temperatury silnik startuje wentylatory, wymień ten sensor co jest pod pompą tandemową a potem podyskutujemy!

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Przez błąd sensora temperatury silnik startuje wentylatory, wymień ten sensor co jest pod pompą tandemową a potem podyskutujemy!

 

Tu masz sensor3fa76f352310fa7baf4ae59be1f2bc10.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za konkretną odpowiedz. Dzisiaj będąc w ASO dowiedziałem się ze czujnik od stopu możne mieć coś wspólnego z moim przypadkiem. Wyśmiałem gościa ,a ten mówi że miał kilka przypadków gdzie wymiana czujnika stopu pomogła. o co kaman????

 

Ale przygotuję sie do wymiany sensora. Dzięki DarkFace

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzięki za konkretną odpowiedz. Dzisiaj będąc w ASO dowiedziałem się ze czujnik od stopu możne mieć coś wspólnego z moim przypadkiem. Wyśmiałem gościa ,a ten mówi że miał kilka przypadków gdzie wymiana czujnika stopu pomogła. o co kaman????

 

Ale przygotuję sie do wymiany sensora. Dzięki DarkFace

 

Ale tu jest mętlik, Karol.... przecież wymieniłeś już w 20 poście czujnik temperatury (czyli ten sensor o którym wspomina DarkFace) i temperatura już jest ok, wykasowane było wszystko po tej operacji czy błędów nadal bez liku w różnych sterownikach? Chcesz jeszcze raz wymieniać ten czujnik z nowego na nowy? Najprościej usiąść do auta z kompem i obserwować co się dzieje, to że wentylatory chodzą jak silnik zimny to norma.... wystarczy mieć klimę włączoną... wyłącz klimę i wtedy testuj. Czujnik stopu? rozumiem brak mocy, kontrolka silnika lub esp itp. ale żeby wentylatory chodziły... Wiesz jak to jest...? Jak masz kompa to z autem i pomocą forum w 80%-100% ogarniesz auto, jak kompa nie masz i jeden mówi to inny tamto to w 80% nie trafisz. Nawet telefonem z jakimś tam ELM za kilka zł mógłbyś sprawdzić podstawowe parametry i błędy, to już była by podpowiedź. Przecież do VAGa są najtańsze programy i kable, z VAGiem możesz robić wszystko jak wiesz co i gdzie, a na forum dużo o tym jest. Karol, wiem że czasu w tych czasach nie ma lub jest na minusie ale tu na forum jest wiele ciekawych tematów odnośnie kabli do kompa, mając VW musowo trzeba mieć lub mieć w pobliżu (sąsiad, kolega) "kabel" bo bez tego na dziesiątki odpowiedzi może tylko kilka będzie trafnych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak czujnik wymieniony błąd pozostał (diagnostyka jest robiona programem Delphi nie mam dojścia do VAG-a, ale będę musiał się zaopatrzyć). Klima jest wyłączona a wentylatory chodzą non stop. Ten czujnik lub sensor jak go nazywa DarkFace to chyba coś innego bo na jego foto znajduje się w innym miejscu. Ja wymieniłem czujnik na wężu ten z lewej strony. Więc czy sensor a czujnik temperatury to coś innego.20170727_141724.jpg to ten czujnik ktory wymieniłem.

Edytowane przez karlik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak czujnik wymieniony błąd pozostał (diagnostyka jest robiona programem Delphi nie mam dojścia do VAG-a, ale będę musiał się zaopatrzyć). Klima jest wyłączona a wentylatory chodzą non stop. Ten czujnik lub sensor jak go nazywa DarkFace to chyba coś innego bo na jego foto znajduje się w innym miejscu. Ja wymieniłem czujnik na wężu ten z lewej strony. Więc czy sensor a czujnik temperatury to coś innego.[ATTACH=CONFIG]154391[/ATTACH] to ten czujnik ktory wymieniłem.

 

Tak ty wymieniłeś czujnik odpowiedzialny za załączanie wentylatora jak się woda za bardzo nagrzeje w chłodnicy, bo to jest powrót wody z chłodnicy. A ty masz wymienić czujnik co ci pokazywałem bo on jest w obiegu silnika i z niego idzie sygnał do sterownika o stanie temperatury wody i jego uszkodzenie czasami powoduje skoki na wskaźniku temperatury. Po prostu go wymień bo warto, może go masz od nowości auta nie jest to majątek. Pamiętaj każdy błąd w sterowniku silnika związany z temperaturą wody będzie skutkował włączaniem wentylatora bo tak się silnik broni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a więc nazywa się to sensor temperatury silnika . o co mam pytać w serwisie/sklepie.

Edytowane przez karlik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a więc nazywa się to sensor temperatury silnika . o co mam pytać w serwisie/sklepie.

 

420121760.jpg rysunek 11 to jest twój plastykowy łącznik i tam jest sensor nr. 13 nr. katalogowy to 06A919501A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Qur.....wa wpisuję po numerze w wyszukiwarce i to jest ten czujnik co już jest wymieniony. Wiec o czy my piszemy.....

np. to : http://www.iparts.pl/wyszukaj/artMDZBOTE5NTAxQXwxfDA=.html

Edytowane przez karlik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzięki jutro będę działał.

 

Obydwa są te same ten z przodu i z boku mają te same numery 06A919501A

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Obydwa są te same ten z przodu i z boku mają te same numery 06A919501A

 

Proponuje iść do tego mechanika co byleś i powiedz mu ze wymienił nie ten sensor, prawdopodobnie ten co wymienił był dobry a ten drugi do wymiany na 100%.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Qur.....wa wpisuję po numerze w wyszukiwarce i to jest ten czujnik co już jest wymieniony. Wiec o czy my piszemy.....

np. to : http://www.iparts.pl/wyszukaj/artMDZBOTE5NTAxQXwxfDA=.html

 

ile razy mam pisać, są dwa sensory takie same z przodu koło alternatora co już wymieniłeś i drugi z prawej strony silnika pod pompą tandemową.

Edytowane przez DarkFace

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyskoczył błąd G62.W serwisie potwierdzili że to ten z przodu.

Zaufam ci i wymienię jeszcze ten z boku. czy trzeba baterię wyciągnąć do wymiany lub obudowę filtra powietrza???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wyskoczył błąd G62.W serwisie potwierdzili że to ten z przodu.

Zaufam ci i wymienię jeszcze ten z boku. czy trzeba baterię wyciągnąć do wymiany lub obudowę filtra powietrza???

 

tylko obudowę filtra. ten co ci wymienili to nie G62

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok jutro podziałam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

$_1.JPG

ok jutro podziałam.

 

w tym jest sensor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli ja mam wymienić to co jest na zdjęciu czy tylko ten czujnik taki jak juz wymieniłem z przodu to teraz jest do wymiany z boku.widac tam ten czujnik więc chyba o to chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli ja mam wymienić to co jest na zdjęciu czy tylko ten czujnik taki jak juz wymieniłem z przodu to teraz jest do wymiany z boku.widac tam ten czujnik więc chyba o to chodzi.

 

tak ten szary co na zdjęciu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem czujnik (ten pod pompą tandemową) i działa. Ale była tam już jakaś ingerencja i robił to jakiś daremny mechanik. Z racji garażowych warunków u mnie , poradziłem sobie, ale jak znajdę chwilkę to muszę jeszcze raz tam zerknąć.

 

Dzięki DarkFace.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szczególnie do DarkFace. czy ten cały sensor co pokazałeś na foto to przed montażem trzeba zastosować jakiś klej. bo dzisiaj mi ubyło płynu (wyskoczył komunikat) i po nocnych oględzinach w okolicy tego sensora jest mokro. ta śruba dłuższa czyli ta po prawo nie dociagneła się na Maxa a chyba była kolejna. Jak to u ciebie/u Was wyglądało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szczególnie do DarkFace. czy ten cały sensor co pokazałeś na foto to przed montażem trzeba zastosować jakiś klej. bo dzisiaj mi ubyło płynu (wyskoczył komunikat) i po nocnych oględzinach w okolicy tego sensora jest mokro. ta śruba dłuższa czyli ta po prawo nie dociagneła się na Maxa a chyba była kolejna. Jak to u ciebie/u Was wyglądało.

 

Nie stosuje się żadnych klejów tam są o-ringi a te dwie śruby przykręcasz na 10Nm. Sprawdź czy gwint nie jest przekręcony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności