Jump to content
Sign in to follow this  
Adam - Gliwice

B4 brak mocy w pewnym zakresie obrotów

Recommended Posts

W dniu 1.11.2019 o 13:49, radekrp90 napisał:

Są tematy o wykonaniu logów. Wyszukiwarka w ruch.

A więc rozkładam ręce. Po długim czasie wkoncu z mechanikiem podpiąłem auto pod komputer. Zrobiliśmy logi statyczne i dynamiczne i wszystko jest idealnie. Przepływka bez zarzutu, turbina działa bardzo dobrze. Podczas sprawdzania logów gdy autem szarpło ( tak jak opisywałem wyżej ) to ku mojemu zdziwieniu przepływka nadal pokazywała właściwe wartości w momencie tego szarpnięcia. Mechanik tak samo nie wie w czym przyczyna ale powiedział że stawia na wiązke. Może coś gdzieś nie styka albo naderwane kable i może gdzieś odciąć dopływ prądu i autem tak szarpnie, tak z jego wypowiedzi zrozumiałem. Nic mi chyba nie pozostaje jak oddać auto do elektromechanika

Edited by bartolomelo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdyby tak było to miałbyś jakiś błąd lub zatrzymanie komunikacji i przerwanie logu. Zostaje jeszcze obserwacja dynamicznego kąta wtrysku podczas tego szarpania, może pompa traci ciśnienie albo się zwyczajnie zapowietrza.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, radekrp90 napisał:

Gdyby tak było to miałbyś jakiś błąd lub zatrzymanie komunikacji i przerwanie logu. Zostaje jeszcze obserwacja dynamicznego kąta wtrysku podczas tego szarpania, może pompa traci ciśnienie albo się zwyczajnie zapowietrza.

No w sumie to ma sens. Masz na myśli pompę wtryskową? 

Bo trochę w tym zielony jestem 😛

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mam na myśli pompę wtryskową i (pisze z pamięci) zaworek N108 albo N109 (to na dole pompy).

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minut temu, radekrp90 napisał:

Tak mam na myśli pompę wtryskową i (pisze z pamięci) zaworek N108 albo N109 (to na dole pompy).

Hymm okej. A co do wężyków od podcisnienia jeśli byłaby jakaś nie szczelność to jest możliwość że też będzie tak wariowac? Czy wtedy po prostu nie byłoby mocy cały czas. 

Mam też wrażenie że auto nie wchodzi na 100% tak samo na obroty jak wcześniej. Zastanawiam się czy przyczyną byłby filtr paliwa. Niby był zmieniany na początku roku ale zawsze jest jakieś ale.. 

Edited by bartolomelo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaki filtr jest założony i czy masz zmieniony zaworek zwrotny (podgrzewacza) i o-ringi na nim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy