Skocz do zawartości
Adam - Gliwice

B4 brak mocy w pewnym zakresie obrotów

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 1.11.2019 o 13:49, radekrp90 napisał:

Są tematy o wykonaniu logów. Wyszukiwarka w ruch.

A więc rozkładam ręce. Po długim czasie wkoncu z mechanikiem podpiąłem auto pod komputer. Zrobiliśmy logi statyczne i dynamiczne i wszystko jest idealnie. Przepływka bez zarzutu, turbina działa bardzo dobrze. Podczas sprawdzania logów gdy autem szarpło ( tak jak opisywałem wyżej ) to ku mojemu zdziwieniu przepływka nadal pokazywała właściwe wartości w momencie tego szarpnięcia. Mechanik tak samo nie wie w czym przyczyna ale powiedział że stawia na wiązke. Może coś gdzieś nie styka albo naderwane kable i może gdzieś odciąć dopływ prądu i autem tak szarpnie, tak z jego wypowiedzi zrozumiałem. Nic mi chyba nie pozostaje jak oddać auto do elektromechanika

Edytowane przez bartolomelo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby tak było to miałbyś jakiś błąd lub zatrzymanie komunikacji i przerwanie logu. Zostaje jeszcze obserwacja dynamicznego kąta wtrysku podczas tego szarpania, może pompa traci ciśnienie albo się zwyczajnie zapowietrza.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, radekrp90 napisał:

Gdyby tak było to miałbyś jakiś błąd lub zatrzymanie komunikacji i przerwanie logu. Zostaje jeszcze obserwacja dynamicznego kąta wtrysku podczas tego szarpania, może pompa traci ciśnienie albo się zwyczajnie zapowietrza.

No w sumie to ma sens. Masz na myśli pompę wtryskową? 

Bo trochę w tym zielony jestem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak mam na myśli pompę wtryskową i (pisze z pamięci) zaworek N108 albo N109 (to na dole pompy).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, radekrp90 napisał:

Tak mam na myśli pompę wtryskową i (pisze z pamięci) zaworek N108 albo N109 (to na dole pompy).

Hymm okej. A co do wężyków od podcisnienia jeśli byłaby jakaś nie szczelność to jest możliwość że też będzie tak wariowac? Czy wtedy po prostu nie byłoby mocy cały czas. 

Mam też wrażenie że auto nie wchodzi na 100% tak samo na obroty jak wcześniej. Zastanawiam się czy przyczyną byłby filtr paliwa. Niby był zmieniany na początku roku ale zawsze jest jakieś ale.. 

Edytowane przez bartolomelo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki filtr jest założony i czy masz zmieniony zaworek zwrotny (podgrzewacza) i o-ringi na nim?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności