Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Kilka miesięcy temu podsumowywałem moje 4 lata wynajmu i jak na razie nikt mnie nie przekona, że to ma ekonomiczny sens

 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4.0

190ps w a6 nie ma

Podktecili do 2o4 ps

Spokojnie starczy.

To i tak sie dotoczy do celu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ceny w audi są obecnie b.zblizone do vw

I40 raczej   ludzie chwalą sobie

Ja audi bralem a6  zwykly naped  2 tdi 150 kw z matrixami

Passat bylby tanszy 10 tys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 15.11.2019 o 12:14, galux20 napisał:

Ceny w audi są obecnie b.zblizone do vw

I40 raczej   ludzie chwalą sobie

Ja audi bralem a6  zwykly naped  2 tdi 150 kw z matrixami

Passat bylby tanszy 10 tys

Brałeś w audi perfect lease? 2 lub 3 lat, limit kilometrów i zwrot auta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A u nas bliźniaki w drodze, więc potrzeba auta na 3 foteliki, więc również będzie zmiana. Na szczęście okazuje się, że jest na rynku duży samochód dla rodziny 2+3, który wygląda trochę lepiej niż van dziecioroba ;) = > Peugeot 5008. W VW miałem 1.8 TSI 180, ale tu już chyba pójdę w HDI 2.0 180, bo przy większym obciążeniu rodziny/bagaży benzyna THP 1.6 180 może chłeptać więcej.

PS. Będę robił cesję Passata, więc jak ktoś byłby zainteresowany, to zapraszam :)

Edytowane przez sfra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, sfra napisał:

A u nas bliźniaki w drodze, więc potrzeba auta na 3 foteliki, więc również będzie zmiana. Na szczęście okazuje się, że jest na rynku duży samochód dla rodziny 2+3, który wygląda trochę lepiej niż van dziecioroba ;) = > Peugeot 5008. W VW miałem 1.8 TSI 180, ale tu już chyba pójdę w HDI 2.0 180, bo przy większym obciążeniu rodziny/bagaży benzyna THP 1.6 180 może chłeptać więcej.

PS. Będę robił cesję Passata, więc jak ktoś byłby zainteresowany, to zapraszam :)

Ja wcisnalem 3 foteliki z tylu  w passacie ;) 2 rwf po bokach i przodem do kierunku na środku. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak pewnie też przez jakiś czas pojeździmy, ale na plus w 5008 są trzy niezależne fotele w drugim rzędzie, każdy suwany i odchylany do tyłu i każdy z isofix.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój typ na auto po Passacie to Kodiaq L&K 2.0 TSI, masa rzeczy już w standardzie (m.in skóra i 19' koła a nawet lakier metalizowany),  z kilkoma dodatkami mieści się w 200 tys zł. (np wentylowane fotele doplata 2tys zl). Z rabatem od dilera wyszlo mi 180tys za naprawdę super wyposażone auto. Trochę słaby silnik jak na takie duże auto, ale można wziąć RS chociaż to i tak 220KM, najmocniejszy Superb ma 272KM, ale cena juz ponad 200tys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A moim typem jest Stinger GT 3.3. Wizualnie śliczny, silnik mega (jedyna wada to stosunkowo duże spalanie), długa gwarancja, stosunkowo niskie koszty serwisowania i ubezpieczenia. Podejście serwisu do Klienta i napraw gwarancyjnych o niebo lepsze niż w VW, Audi, BMW, Merceses itd. No może prestiż mniejszy, ale ja akurat na to nie zwracam uwagi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja myślę o nowym Golfie, tylko raczej w wersji kombi (ma być pod koniec roku). Większego auta nie potrzebuję, a Passat FL mnie kompletnie zawiódł, przede wszystkim Virtual Cockpitem co w porównaniu z AID jest krokiem w tył. W Golfie wygląda to przynajmniej na zdjęciach dużo lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po 3 latach -  Alltracka 2.0 Tsi 220 zmieniłem na Alfe Stelvio 280 , szkoda że tak późno, teraz wiem co znaczy dobry choć dołączany napęd 4x4 , dobre hamulce, doskonała trakcja, mimo że środek ciężkości wyżej  , nie wspominając o osiągach ( ale to kwestia mocy),  spalanie wyższe o około 1 litr - większe opory, po roku użytkowania jestem bardzo zadowolony -  polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W lutym passata tdi 150

Zmieniłem na a6c8  tdi. Bałem się że będzie brakowało mocy.niepotrzebnie. Bałem się także że będzie paliło więcej.niepotrzebnie. Ja chciałem passata zmienić na passata. No ale jak zobaczyłem cenę audi i nim  pojezdzilem To się nie zastanawiałem Passata nie mam powodu krytykować Ale cena była kosmiczna Podstawowa różnica (jak dla mnie)To audi trzyma się drogi Dodatkowym bonusem jest Rewelacyjne spalanie

 

 

Edytowane przez galux20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z racji wykupu auta z leasingu zacząłem rozglądać się za kolejnym samochodem (oczywiście B8 po wakacjach do sprzedaży), zajrzałem rownież do Vw aby obejrzeć Touarega (kolejny passat mnie nie interesuje  a arteon to ładniejszy passat, wiec też odpada)  Poszedłem na rozmowe z "handlowcem" i ku mojemu zaskoczeniu zaproponował mi aż 8% rabatu na auto. Szok, jaki był rozrzutny.. Zreszta nie był zainteresowany sprzedażą samochodu, odniosłem wrażenie "idź i nie przeszkadzaj"

obok było Audi, na dzień dzisiejszy na wyprzedaży np Q7 22% rabatu, poza tym wszystkie audi na wyprzedaży ze stoku maja od 20 do 26% rabatu. Np A4 ma 24%. Do produkcji takie Q7 to minimum 17% rabatu. Chyba Vw pomyliło się która marka u nich w grupie to Premium.

w BMW obecnie na 5 i X5 maja 21% rabatu ze stoku

w Mercedesie jeszcze nie byłem, wiec nie wiem jak u Nich ale pewnie więcej niż szaleńcze 8% w Vw

porownujac ceny wyjściowe Touarega, Q7 i X5 plus rabat to Touareg jest premium. Q7 i X5 do wyrwania za mniej niż 300k, Touareg grubo ponad 300k.

EDIT:

Mercedes, do produkcji 6% rabatu, na samochody ze stoku 11%, więcej nie dają, ponieważ Mercedesy sprzedają się w ekspresowym tempie i nie mają takiej potrzeby aby zwiększać rabaty ?

Kupując ponad 4 lata temu Passata za 140k po rabatach (katalogowo 160k), uważam że to jest max cena w stosunku do jakości. Wiem że są forumowicze, którzy wydawali 200K lub więcej. W tej cenie to jednak wolałbym "skromniej" wyposażonego Mercedesa klasy E, Audi A6 lub BMW serii 5, bez problemu można takie auta znaleźć. Ale jak to mówią, o gustach się nie dyskutuje..

Edytowane przez adam.s

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ja w grudniu odpowiadałem sobie na pytanie "co po golfie?" (odpowiedź ostatecznie: passat), to wyniki badania rynku były zaskakujące - przy leasingu z wysokim wykupem cena nie decyduje - decyduje rata. I tu miedzy passatem z 117.000 a Audi za 205.000, było tylko ok 50 złotych różnicy miesięcznie. Audi przegrało, bo jak doliczyłem do kosztów ubezpieczenie, przeglądy, opony zimowe, to różnica wzrosła do 300 PLN - akceptowalne, ale nie w połączeniu z drastycznie mniejszym kufrem. Byłem tez bliski zakupu BMW 5 - po lekturze WWW, bo po rozmowie ze sprzedawcą okazało się, że super oferta w realu jest całkiem inna. Natomiast golf 8 w podobnej specyfikacji wychodził drożej niż ten passat.

Audi ma bezkonkurencyjny leasing, a skoda gorsze warunki niż VW - mimo, że wszystkie w tym samym banku. Podobnie jest z ubezpieczeniem. Autem, które było dla mnie lepsze od Passata był Superb - ale nie mogłem znaleźć odpowiedniej sztuki, a przy zamówieniu cena była drastycznie wyższa.

Ostatecznie jest Passat, ale przyznam, że po golfie variancie 7 różnica jest mało odczuwalna, głównie w zakresie asystentów i obecności DSG. Jest trochę więcej miejsca (dla mnie ważne jest miejsce z tyłu i kufer), ale bez szału - wysokość i szerokość kufra są takie same - różnica jest na długości. Powinno być ciszej i bardziej komfortowo - szału nie ma - dziś dałem do wyważenia koła, bo samochód drży i buczy - może będzie lepiej.  Wolałem prowadzenie golfa i (!) bardziej luksusowe wnętrze (półskóra, ambient, bo golf HL, a passat business), brakuje mi samopoziobowania świateł i spryskiwaczy, bo w passacie mam led basic. 

Choć trudno zgadnąć co będzie za 4 lata, stawiam, że nie kolejny passat. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój ma już 4 lata i 100 tyś. Szczerze nie wiem co będzie nastepne bo teraz drogie auta ale na razie nie myślę choć praca zawieszenia od nowości to jakaś porażka. Jeździłem audi a4 jako zastępcze i mnie rozczarowało. zawias ciutke lepszy niż passat ale nie jest to auto żeby dawać 50 tys wiecej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wybralem kia 2019 1.6 crdi - nie jest to 2.0 150(passat zostal w rodzinie jako 2 auto;) jak w pasku i to czuc. Drazni pare rzeczy, ale poza tym zawieszenie, wyposażenie i cala reszta lepsza niz w porownywalnym cenowo passacie - ja wiem ty bedziesz szukal nowego auta a optimy juz nie produkuja niestety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VW na rocznik 2021 podrożało straszliwie i oferta jest zwyczajnie słaba. Golfy 8 zamawiane w 2020 bez gwarancji ceny są o około 10% droższe. Passata za 140k to praktycznie nie ma.

I tak jak tu ktoś napisał - Audi wychodzi w najmie/dużym wykupie taniej ze względu na mniejszy spadek wartości. Jeśli ktoś nie przykłada uwagi do auta to jest to w/g mnie lepsza opcja nawet jeśli takie A4 jest mniejsze niż Passat. Ja po jeździe A4 B9 mimo, że to była najsłabsza wersja (2.0 TFSI 150 KM S-Tronic) nie chcę już niczego innego ;)

Golf 8 to też krok wstecz w stosunku do Golfa 7.5.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jako że moje autko ma juz 5 lat i 145 tys przebiegu zastanawiam się nad jego wymianą. W oko wpadl mi Peugeot 3008 w wersji Allure albo GT. Ktoś z Was ma z nim jakieś  doświadczenia? Chetnie poznam Wasze opinie ew. sugestie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę 1.5 roku a6  c8

Nie jest w nim więcej miejsca niż passacie

Świetnie się  trzyma drogi 

Spalanie w porównaniu do passata 2016 tdi 150  prawie litr  mniejsze.

To akurat najwieksze zaskoczenie

Przy matrixach nikt mi nie mruga

Koszty serwisu są ok

Ponieważ robię w aso vw

Serwis wpisuje to w historię 

Na własną rękę daliśmy do szycia  skórę z alcantarą

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności