Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

W Motorze ostatnio była informacja, że dopiero w 2019.

 

To fajnie, bo pewnie wtedy będę zmieniał B8 i będzie B9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niestety coraz więcej modeli na Quattro Ultra, które jest niczym innym a Haldexem ;-)

 

Niestety nie wiesz co to jest Haldex a co to Quattro Ultra.

To są zupełnie inne konstrukcje i inna zasada działania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W Motorze ostatnio była informacja, że dopiero w 2019.

 

nie po to robili MY2018 zeby robic lift za rok. B6 prawie niezmieniony byl chyba z 6 lat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mercedes E W 213 lub BMW 5 G30 , jak skończy mi się leasing biorę 2-3 letniego z Polski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niestety nie wiesz co to jest Haldex a co to Quattro Ultra.

To są zupełnie inne konstrukcje i inna zasada działania.

 

http://m.wardsauto.com/technology/audi-unveils-quattro-ultra-all-wheel-drive-system

 

Ultra to jest Haldex. Tylko z innym, magicznym programem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie po to robili MY2018 zeby robic lift za rok. B6 prawie niezmieniony byl chyba z 6 lat

 

MY jak sama nazwa wskazuje jest nowym rocznikiem modelowym wypuszczanym co roku - delikatne odświeżenie cennika, softu, konfiguracji, więc nie uzależniałbym MY2018 od wydania B8-FL czy B9.

Ciekawe czy zrobią tak jak było historycznie z B5 produkowanym 1996-2000 i wydanym B5-FL w latach 2000-2005, czy może zmienią całkowicie nazwę modelu z B8 na B9 jak było w przypadku B6 (2005-2010) i B7 (2010-2014)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oficjalne zapowiedzi prasowe, jakie pojawiły się w ubiegłym roku wskazywały, że B9 będzie dopiero w 2021 roku (pewnie jesień). To wskazywałoby raczej, że powinno być B8-FL. Ale zrobią co będą chcieli, a w zasadzie co marketingowo lepiej wyjdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

B8 FL już jest i nazywa się Arteon ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to Arteon to Superb ze znaczkiem VW i środkiem (wizualnie Passata) :) Sprawdzałem kiedyś i wymiary zewnętrzne i sporo wewnętrznych pokrywa się z Superbem (ew. różnica paru mm). Bagażnik tak samo jak w Superbie z tą różnicą że płytszy - bo jest pełnowymiarowe koło zapasowe i tu gubi 62l. Do tego parę wyróżników, bezramkowo, wyciszeń itp - Dla mnie idealna kombinacja :D

 

Z tym że dla mnie Arteon jest piękny, podobnie zresztą jak Passat - ja wiem, że ile ludzi tyle gustów i opinii. Niektórzy mówią, że Pasków jak mrówków :P od Arteonów też pewnie się niedługo zaroi jak od F10/11. Ale moje oko przyciągają wersje które się wyróżniają na tle innych za sprawą tego właśnie wyposażenia dodatkowego, które z auta w podstawie za mniej niż 100tyś winduje cenę do ponad 200tyś. Ludzie piszą że w aucie za 150-200 tyś "takie a takie" rzeczy nie powinny mieć miejsca... to jest samochód za 100tyś mocno doposażony. Można wziąć Merca czy Audi za 350tyś (w podstawie za 200tyś) i wtedy mówić takie rzeczy :) choć realia wcale nie są inne i Premium ma takie same wpadki.

 

Przyczepiamy się tu na forum do takich pierdół że czasem głowa boli, mój egzemplarz też miał parę drobnych niedociągnięć wieku dziecięcego, które udało się naprawić ale podsumowując już ponad 60tyś km i 2,5 roku jestem z niego ekstremalnie zadowolony, a codziennie parkując oglądam się za ramie i podziwiam. Podczas wakacji udało mi się cyknąć dość spontanicznie piękną fotę na przełęczy Grossglockner - aż sobie wydrukowałem i plakat powiesiłem nad biurkiem :D

 

20170616_143212.jpg

 

Gusta guściki - ale ja póki co trzymam się VW i za 1,5 roku przy budżecie ok 210tyś po rabatach szykuję się na wypasionego Arteona. Biorąc pod uwagę mój kardynalny argument dotyczący auta o możliwie największej przestrzeni w środku i bagażniku i możliwie dopasionej opcji - do premium będę sięgał jak budżet będzie bliżej 300tyś, czego sobie i wszystkim forumowiczom szczerze życzę ;)

 

No, to się wylałem... po wakacjach od forum ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tego co podlinkowałeś wynika ze to "nie jest Haldex ale działa jak Haldex". Jeden pies.

 

Ale mimo wszystko jest róznica między napędem dołączanym w razie potrzeby, a odłączanym 'w razie idealnych warunków'. Dla mnie to też psucie czegoś, z czego Quattro właśnie słynęło, ale też*nie powinno być w praktyce odczuwalne, poza lekką*poprawą zużycia paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tego co podlinkowałeś wynika ze to "nie jest Haldex ale działa jak Haldex". Jeden pies.

 

Nie. Haldex to Haldex a Quatro Ultra to nadal Quattro oparte na Torsenie.

http://autokult.pl/27764,rodzaje-i-zasada-dzialania-napedow-quattro-w-samochodach-audi,all

Dla laika jeden pies (chociaż Quattro Ultra jest zdecydowanie lepszy niż Haldex).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi chodzi po głowie mazda 6

ale to już raczej nowy model wtedy będzie tak za 2-3 lata

w benzynie

owszem pozostaje kwestia blachy

ale już osiągi 2 litrowej benzyny był dla mnie akceptowalny.

 

samego passata oceniam bardzo dobrze

trochę rozczarowuje mnie silnik 150 ps-pali mało, ja mam średnią z ostatnich 7 tys km 5,1[spada chwilami na 5,0]

ale trzeba zrzucać bieg przy wyprzedzaniu[czyli benzyna wysokoobrotowa się jakoś broni w tym wypadku i tak]

osobówka jest żony

ja jeżdzę w tygodniu 3 litrowym dieslem [dostawczak]

albo rowerem.

 

w audi bmw nie będę wchodził [choć mercedesem 3litrowym jeżdzę ] w osobówce bo mnie nie stać

a passata uważam jednak jako coś pośredniego między autami typu mondeo a audi.

przy oficjalnych zapowiedziach mazdy że zmodernizowane silniki benzynowe będą palić tyle co diesle to wybór będzie prosty

ja już widzę po sobie że starość mnie łapie - mi się zaczoł podobać avensis-jeżdziłem 1.8 benz da się jeżdzić hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

v60 cross country summum jest dużo mniejsze od Paska, ostatnio takim jeździłem, superb głośniejszy i pływa jak statek, warto poczekać na v90 cc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po Passacie B8 to nie Audi A6, BMW 5 tylko Velar

 

Nie mam, na szczęście, żadnych powodów, by kupować coś innego niż sedan.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zdecydowałem się na Arteona.

Nie cieszy mnie wizja patrzenia na to samo wnętrze przez kolejne trzy lata, jednak na tym kończą się w moim mniemaniu minusy. Zawieszenie, układ kierowniczy, skrzynia, poziom wygłuszenia to znaczna różnica w stosunku do mojego passata. Też uważałem, że Arteon to kolejny Passat z nowym nadwoziem, następnca CC, aż się nim nie przejechałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
v60 cross country summum jest dużo mniejsze od Paska, ostatnio takim jeździłem, superb głośniejszy i pływa jak statek, warto poczekać na v90 cc :)

 

V90 Cross Country już jest.

http://www.volvocars.com/pl/modele/nowe-modele/v90-cross-country

Jest drogi, od 232.300 PLN z manualną skrzynią biegów. Z automatem od 241.900 PLN (ON) i 251.000 PLN (Pb).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szyldom w Twoim Passku szyby są oryginał czy coś przyciemniałeś ? Druga sprawa to wygłuszenie-robiłeś sam czy zdałes sie na jakąś firmę ? I jeszcze woofer, można go dokupić pod standardowe DP ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności