hary979 Zgłoś #1 Napisano 9 Lipca 2017 Witam, prosiłbym o analizę logów,silnik o oznaczeniach AWX, auto od jakiegoś czasu ma strasznego muła, w zimie robiona była cała głowica ,wymieniony dwumas i zero zmian, mechanik twierdzi że to wina pompowtrysków, chociaż wskazania w normie. Wydałem kupę kasy na remont więc chciałbym żeby auto śmigało. Załączam logi: Statyczne: -Grupa 000 http://vaglog.pl/log-000_2cyh1.html -Grupa 003 http://vaglog.pl/log-003_t0QtjDZ.html -Grupa 004 http://vaglog.pl/log-004_IjAsE3x.html Statyczne Basic Settings: -Grupa 000 http://vaglog.pl/log-000_Wq505b.html -Grupa 003 http://vaglog.pl/log-003_9w9rr2T.html -Grupa 011 http://vaglog.pl/log-011_97mBt.html Dynamiczne -Grupa 003+008+011 http://vaglog.pl/log-003_008_011_l27pa9v.html Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alex2001 Zgłoś #2 Napisano 10 Lipca 2017 Coś jest z egr powinna zmieniać się dawka powietrza a u ciebie w logu statycznym grupa 3 basic się nie zmienia. poszukaj coś na ten temat. Grupa 4 synchronizacja rozrządu powinna być jak najbliżej zera. u mnie jest tak: http://vaglog.pl/log-004_Fk2jQ3f.html. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hary979 Zgłoś #3 Napisano 11 Lipca 2017 Już widzę EGR i rozrząd, zrobię synchro rozrządu i bedę szukał problemu z EGR. Moglibyście powiedzieć jeszcze co turbiną , wszystkie statystyki w normach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alex2001 Zgłoś #4 Napisano 11 Lipca 2017 Tutaj już ci nie pomogę sam czekam jak ktoś zobaczy moje logi, podejrzyj moje i porównaj. Tylko że ja mam po programie wiec coś się może różnic. Może coś się wyjdzie z tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #5 Napisano 12 Lipca 2017 Jak masz do zrobienia egr i rozrząd to dopiero po zrobieniu tego będzie można oceniać turbine ale nie wygląda źle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hary979 Zgłoś #6 Napisano 12 Lipca 2017 A moglibyście powiedzieć czy to problem z EGR czy może z przeplywomierzem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hary979 Zgłoś #7 Napisano 31 Lipca 2017 Witam, rozrząd ustawiony w punkt, EGR zaślepiłem i wywaliłem razem z klapą gaszącą (choć chyba ją zamontuje z powrotem). Proszę o analizę logów bo czuję, że z autem dalej coś jest nie tak,słychać syczenie w okolicach turbiny jakby uciekało gdzieś powietrze, oglądałem węże od dolotu jak i od podciśnienia lecz nic nie zauważyłem, być może takie dźwięki zaczęła wydawać turbina bo to coś nowego a jeżdżę tym autem od ponad 2 lat. Załączam logi: Statyczne: -Grupa 003 http://vaglog.pl/log-003_OMRnKb.html -Grupa 004 http://vaglog.pl/log-004_GOrn93.html -Grupa 008 http://vaglog.pl/log-008_tC3HjL1.html -Grupa 011 http://vaglog.pl/log-011_l2kV8uq.html Statyczne Basic Settings: -Grupa 003 http://vaglog.pl/log-003_e88N51.html -Grupa 011 http://vaglog.pl/log-011_03M6zc.html Dynamiczne -Grupa 003+008+011 http://vaglog.pl/log-003_008_011_94U2L9w.html Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hary979 Zgłoś #8 Napisano 10 Sierpnia 2017 Mógłbym prosić o jakieś dane wzorcowe do porównania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #9 Napisano 10 Sierpnia 2017 Logi ladne. Co to znaczy ze cos jest nie tak? Syczenie przy turbo to moze byc pekniety juz lacznik elastyczny wydechu tzw plecionka, ma mala dziurke i syczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach