Skocz do zawartości
robert_s

Problem po zerwaniu szpilki napinacza:-(

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegow, mam nadzieje ze ktors z was mnie naprawadzic w czym problem bo od 3 dni sam walcze i nie moge sobie poradzic. Tak wiec do rzeczy podczas jazdy zerwala sie szpilka napinacza a co za tym idzie spadl rozrzad:-( na szczescie moje jechalem bardzo powoli i najbardziej dostaly hydropopychacze. Rozebralem glowice nic sie nie urwalo tylko te hydra no i 2 zawory byly delikatnie krzywe a reszta pojechala z glowica do sprawdzenia wrocilo 11 zaworow starych i 5 nowych. Wiec dostalem glowice gotowa do skladania, kupilem wszystkie hydra oryginalne, dotarlem gniazda i zawory, wymienilem uszczelniacze zaworowe, polpanewki bo byly stare wytarte, nowe oringi na wtrystki i wszystkie inne uszczelki. Korygujac luz miedzy wtryskiem a walkiem krece do bardzo lekkiego oporu i cofam o 180 stopni ale nie wiem czy to jest dobrze zrobione oczywiscie kazdy osobno ruszajac kolem pasowym. Moj problem polega na tym ze auto nie chce odpalic, jedynie na plaka lapie a jak zlapie to nie trzyma obrotow na biegu jalowym poza tym wszystko jest ok jezdzilem nim wszystko spoko. Na postoju potrafi zgasnac i juz nie odpali dopiero z plakiem. Sprawadzalem bloki grupa 1 2 okienko dawka od 11 do 25mg grupa 18 wszedzie 0 a grupa 23 od 0.21 do 0.23 ale czarna magia jest w 13 grupie bez gazu wszystko lata odnosze takie wrazenie ze zle ustawiam wtryski i za malo sie otwieraja. Zero błedów moj silnik BMR 170km. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze zamontowałeś czujnik położenia wałka rozrządu, może tu jest problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No myślę że tak skoro jest tylko na jedną śrubę ale to nie problem go jutro sprawdzić tylko nie wiem czy czasem za lekko nie ustawiam tych wtryskow

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Jak mi trzymał obroty przez chwilę to obroty skakały od 720 do 850 a też dawka latała od 11 do 25.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kompresja była sprawdzana po naprawie? Może korbowód dostał i silnik nie ma odpowiedniego sprężania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie była sprawdzana tylko dlatego że wszystkie tłoki wychodziły równo z bloku ale faktycznie dziś to sprawdzę, jeszcze mnie zastanawia vacum czy czasem nie świruje po prostu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz auto opanowane jezdzi, trzyma obroty i odpala:-) temat do zamkniecia pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mozna wiedziec co bylo problemem?

 

Sent from my SAMSUNG-SM-G900A using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U znajomego po zerwaniu paska i ponownym założeniu rozrządu wszystko działało, po około 1000km urwał się grzybek zaworów dalej nie muszę opisywać co było .....:[

 

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poskladalem jeszcze raz górę cała i ruszyło wszystko, śmiga jeszcze lepiej odpala jak wczesniej

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

U znajomego po zerwaniu paska i ponownym założeniu rozrządu wszystko działało, po około 1000km urwał się grzybek zaworów dalej nie muszę opisywać co było .....:[

 

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

 

Ja miałem 3 grzybki krzywe i 2 zawory po długości a reszta sprawdzana firmie gdzie Glowice robiłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności