robert_s Zgłoś #1 Napisano 6 Lipca 2017 Witam kolegow, mam nadzieje ze ktors z was mnie naprawadzic w czym problem bo od 3 dni sam walcze i nie moge sobie poradzic. Tak wiec do rzeczy podczas jazdy zerwala sie szpilka napinacza a co za tym idzie spadl rozrzad:-( na szczescie moje jechalem bardzo powoli i najbardziej dostaly hydropopychacze. Rozebralem glowice nic sie nie urwalo tylko te hydra no i 2 zawory byly delikatnie krzywe a reszta pojechala z glowica do sprawdzenia wrocilo 11 zaworow starych i 5 nowych. Wiec dostalem glowice gotowa do skladania, kupilem wszystkie hydra oryginalne, dotarlem gniazda i zawory, wymienilem uszczelniacze zaworowe, polpanewki bo byly stare wytarte, nowe oringi na wtrystki i wszystkie inne uszczelki. Korygujac luz miedzy wtryskiem a walkiem krece do bardzo lekkiego oporu i cofam o 180 stopni ale nie wiem czy to jest dobrze zrobione oczywiscie kazdy osobno ruszajac kolem pasowym. Moj problem polega na tym ze auto nie chce odpalic, jedynie na plaka lapie a jak zlapie to nie trzyma obrotow na biegu jalowym poza tym wszystko jest ok jezdzilem nim wszystko spoko. Na postoju potrafi zgasnac i juz nie odpali dopiero z plakiem. Sprawadzalem bloki grupa 1 2 okienko dawka od 11 do 25mg grupa 18 wszedzie 0 a grupa 23 od 0.21 do 0.23 ale czarna magia jest w 13 grupie bez gazu wszystko lata odnosze takie wrazenie ze zle ustawiam wtryski i za malo sie otwieraja. Zero błedów moj silnik BMR 170km. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #2 Napisano 6 Lipca 2017 Dobrze zamontowałeś czujnik położenia wałka rozrządu, może tu jest problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #3 Napisano 6 Lipca 2017 No myślę że tak skoro jest tylko na jedną śrubę ale to nie problem go jutro sprawdzić tylko nie wiem czy czasem za lekko nie ustawiam tych wtryskow - - - - - aktualizacja - - - - - Jak mi trzymał obroty przez chwilę to obroty skakały od 720 do 850 a też dawka latała od 11 do 25. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #4 Napisano 6 Lipca 2017 Kompresja była sprawdzana po naprawie? Może korbowód dostał i silnik nie ma odpowiedniego sprężania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #5 Napisano 7 Lipca 2017 Nie była sprawdzana tylko dlatego że wszystkie tłoki wychodziły równo z bloku ale faktycznie dziś to sprawdzę, jeszcze mnie zastanawia vacum czy czasem nie świruje po prostu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #6 Napisano 7 Lipca 2017 Juz auto opanowane jezdzi, trzyma obroty i odpala:-) temat do zamkniecia pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #7 Napisano 7 Lipca 2017 Mozna wiedziec co bylo problemem? Sent from my SAMSUNG-SM-G900A using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #8 Napisano 8 Lipca 2017 U znajomego po zerwaniu paska i ponownym założeniu rozrządu wszystko działało, po około 1000km urwał się grzybek zaworów dalej nie muszę opisywać co było ..... Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #9 Napisano 8 Lipca 2017 Poskladalem jeszcze raz górę cała i ruszyło wszystko, śmiga jeszcze lepiej odpala jak wczesniej - - - - - aktualizacja - - - - - U znajomego po zerwaniu paska i ponownym założeniu rozrządu wszystko działało, po około 1000km urwał się grzybek zaworów dalej nie muszę opisywać co było ..... Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka Ja miałem 3 grzybki krzywe i 2 zawory po długości a reszta sprawdzana firmie gdzie Glowice robiłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach