Skocz do zawartości
shel82

Samodzielna wymiana rozrządu CFGB (2.0 TDI)?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wymieniał ktoś może rozrząd w dwulitrowym silniku diesla umieszczonym poprzecznie - w moim przypadku jest do CFGB?

Rozrząd schowany jest tuż za łapą mocującą silnik i zastanawiam się jak sensownie można się za to zabrać, jeżeli ktoś sam wymieniał lub ma materiały odnośnie wymiany byłbym wdzięczny...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lapę odkręcasz. W sumie prosta sprawa, ale żeby to dobrze zrobić powinieneś mieć blokadę do rozrządu - jest inna niż do PD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po odkreceniu łapy silnika lewarkiem podnosisz silnik w górę tak żeby był pod kątem w celu lepszego dostępu do osprzętu rozrzadu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
powinieneś mieć blokadę do rozrządu - jest inna niż do PD.

 

Możesz napisać lub jakiś link dać do foto tej blokady?

 

Jeszcze pytanie czy coś przed wyminą posprawdzać VCDS - jakieś ustawienia tak jak np robiło się to w przypadku silników z PD (kąt synchronizacji)?

 

I jeszcze jedno pytanie: jest ktoś na forum godny polecenia kto sprzedaje może kompletne rozrządy do takiego silnika lub może kogoś polecacie?

Edytowane przez shel82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lapę odkręcasz. W sumie prosta sprawa, ale żeby to dobrze zrobić powinieneś mieć blokadę do rozrządu - jest inna niż do PD.

To bardzo dziwne bo właśnie wczoraj wymieniałem rozrząd w silniku cfg i według Elsy blokada rozrządu silnika PD jest taka sama jak blokada rozrządu silnika CR. Mało tego tą blokadą silnika PD zablokowałam rozrząd silnika CR ustawiony fabrycznie przez VW i wszystko pasowało idealnie. Miałem zrobić foto poradę ale nie było sensu bo ja silnik mam wyciągnięty na zewnątrz także tam wymiana była bezproblemowa

 

Chodzi dokładnie o blokadę wału T10050 która była stosowana w silnikach 2 0 TDI PD i 2 0 TDI CR

 

No chyba że chodziło tobie o silniki 1.9 tdi pd to tam Zapewne jest inna blokada wału

 

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez SZYLO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam. sam wymieniałem miesiąc temu silnik a w nim nowy rozrząd i tez ustawialem go na blokadach od PD . wszystko pasowało na znaki i teraz auto całkowicie normalnie odpala i jeździ, wiec wg mnie te specjalne blokady do cr to tylko sztuczne nabijanie klijentów na cos nowego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesiok81 potwierdzam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dalej nie wiem, które bloki pomiarowe sprawdzać przed i po wymianie w silniku?

Z tego co czytam, a mój angielski nie jest zbyt dobry trzeba posprawdzać 33, 34, 35, 36, 37 - pytanie tylko czy wszystkie w przypadku mojego silnika o oznaczeniu CFGB?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności