shel82 Zgłoś #1 Napisano 3 Lipca 2017 Witam, wymieniał ktoś może rozrząd w dwulitrowym silniku diesla umieszczonym poprzecznie - w moim przypadku jest do CFGB? Rozrząd schowany jest tuż za łapą mocującą silnik i zastanawiam się jak sensownie można się za to zabrać, jeżeli ktoś sam wymieniał lub ma materiały odnośnie wymiany byłbym wdzięczny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #2 Napisano 3 Lipca 2017 Lapę odkręcasz. W sumie prosta sprawa, ale żeby to dobrze zrobić powinieneś mieć blokadę do rozrządu - jest inna niż do PD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #3 Napisano 4 Lipca 2017 Po odkreceniu łapy silnika lewarkiem podnosisz silnik w górę tak żeby był pod kątem w celu lepszego dostępu do osprzętu rozrzadu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #4 Napisano 4 Lipca 2017 (edytowane) powinieneś mieć blokadę do rozrządu - jest inna niż do PD. Możesz napisać lub jakiś link dać do foto tej blokady? Jeszcze pytanie czy coś przed wyminą posprawdzać VCDS - jakieś ustawienia tak jak np robiło się to w przypadku silników z PD (kąt synchronizacji)? I jeszcze jedno pytanie: jest ktoś na forum godny polecenia kto sprzedaje może kompletne rozrządy do takiego silnika lub może kogoś polecacie? Edytowane 4 Lipca 2017 przez shel82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qnir Zgłoś #5 Napisano 4 Lipca 2017 Ja łapy nie odkręcałem i wszystko poszło bez problemu. Częsci kupije zawsze tutaj: http://forum.vw-passat.pl/threads/68364-Wszystkie-części-ASO-MOTUL-Najniższe-ceny-na-forum-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #6 Napisano 4 Lipca 2017 (edytowane) Lapę odkręcasz. W sumie prosta sprawa, ale żeby to dobrze zrobić powinieneś mieć blokadę do rozrządu - jest inna niż do PD. To bardzo dziwne bo właśnie wczoraj wymieniałem rozrząd w silniku cfg i według Elsy blokada rozrządu silnika PD jest taka sama jak blokada rozrządu silnika CR. Mało tego tą blokadą silnika PD zablokowałam rozrząd silnika CR ustawiony fabrycznie przez VW i wszystko pasowało idealnie. Miałem zrobić foto poradę ale nie było sensu bo ja silnik mam wyciągnięty na zewnątrz także tam wymiana była bezproblemowa Chodzi dokładnie o blokadę wału T10050 która była stosowana w silnikach 2 0 TDI PD i 2 0 TDI CR No chyba że chodziło tobie o silniki 1.9 tdi pd to tam Zapewne jest inna blokada wału Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka Edytowane 4 Lipca 2017 przez SZYLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #7 Napisano 5 Lipca 2017 potwierdzam. sam wymieniałem miesiąc temu silnik a w nim nowy rozrząd i tez ustawialem go na blokadach od PD . wszystko pasowało na znaki i teraz auto całkowicie normalnie odpala i jeździ, wiec wg mnie te specjalne blokady do cr to tylko sztuczne nabijanie klijentów na cos nowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #8 Napisano 5 Lipca 2017 Wiesiok81 potwierdzam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #9 Napisano 9 Października 2017 Dalej nie wiem, które bloki pomiarowe sprawdzać przed i po wymianie w silniku? Z tego co czytam, a mój angielski nie jest zbyt dobry trzeba posprawdzać 33, 34, 35, 36, 37 - pytanie tylko czy wszystkie w przypadku mojego silnika o oznaczeniu CFGB? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach