sebam Zgłoś #1 Napisano 15 Czerwca 2017 Coś jakby brakowało mocy. Po dłuższym postoju na biegu jałowym, podczas rozpędzania kopci na niebiesko. Nic innego się chyba nie dzieje. Logowałem 011 na 3 biegu: http://vaglog.com/log-011_t31n4.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #2 Napisano 16 Czerwca 2017 Kolego tu jest log tylko 011 nie masz w ogóle doładowania zawór N75 jest wysterowany na maxa. Albo turbo zapieczone na amen albo uszkodzony zawór N75 Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #3 Napisano 16 Czerwca 2017 albo uszkodzony zawór N75 Zdaje się że Kolega postawił trafną diagnozę. Dzisiaj podmieniłem N75 z N18 i auto dostało kopa. Zrobiłem logi 011 i 003 na raz (nie wiem czy tak można): http://vaglog.com/log-011_003_hE80e0.html Co teraz z tego wynika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #4 Napisano 16 Czerwca 2017 Teraz wynika z tego że trochę ci się przycina zmienna geometria.W logu widać że przy 2200 obr/min turbo już przeładowuj. Kup nowy N75 i pogoń trochę go może kierownice w turbo się rozruszają. I daj znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #5 Napisano 16 Czerwca 2017 Kup nowy N75 Dobrze myślę że to jest ten co gruby wężyk przechodzi w cienki i idzie do gruchy na turbo? Bo z 2 zaworu gruby wężyk idzie na EGR, to chyba jest N18? Przed podmianą ten co z niego podciśnienie idzie właśnie na gruchę, ma numer 1J0906627A To tego potrzebuję? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #6 Napisano 16 Czerwca 2017 Dobrze myślisz N18 steruje EGR-em, a N75 (z białą główką) steruje turbiną przy zakupie sprawdź jaką masz wtyczkę do N75. Polecam firmę PIERBURG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #7 Napisano 16 Czerwca 2017 (edytowane) Polecam firmę PIERBURG Tak, z białym łbem miałem przed podmianą podpięty do gruchy turbo. Teraz mam na odwrót. Pierburga mam właśnie teraz oba i takiego też będę chciał kupić. Co grozi teraz z zepsutym N75, który jest podpięty do EGR? Nic się innego nie wykrzaczy? EGR nie zaślepiony, nic nie kombinowane... Acha, jeszcze widzę że te podciśnienia co idą do tych zaworów jakieś zaolejone, to normalne jest? Edytowane 16 Czerwca 2017 przez sebam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #8 Napisano 16 Czerwca 2017 Jeżeli nie chodzi to EGR będziesz miał cały czas zamkniety. Nic nie powinno się stać Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #9 Napisano 17 Czerwca 2017 Poobserwowałem jeszcze ruch sztangi pod VAGiem. Skok sztangi chyba dobry, ale grucha wypluwa takim szybkim ruchem, natomiast zaciąga zdecydowanie dłużej, bo około 2 sekundy. Co to może być? Uszkodzona grucha, dalej coś nie tak z tym zaworem, czy geomatria idzie opornie? Wężyk podciśnieniowy dałem nowy do gruchy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #10 Napisano 18 Czerwca 2017 Poobserwowałem jeszcze ruch sztangi pod VAGiem.Skok sztangi chyba dobry, ale grucha wypluwa takim szybkim ruchem, natomiast zaciąga zdecydowanie dłużej, bo około 2 sekundy. Co to może być? Uszkodzona grucha, dalej coś nie tak z tym zaworem, czy geomatria idzie opornie? Wężyk podciśnieniowy dałem nowy do gruchy. Raczej grucha zasysana powinna być dość szybko 2 sekundy to zdecydowanie za długo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach