Skocz do zawartości
sebam

Prośba o ocenę loga 011 - 1,9tdi ASV

Rekomendowane odpowiedzi

Coś jakby brakowało mocy.

Po dłuższym postoju na biegu jałowym, podczas rozpędzania kopci na niebiesko.

Nic innego się chyba nie dzieje.

 

Logowałem 011 na 3 biegu:

http://vaglog.com/log-011_t31n4.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego tu jest log tylko 011 nie masz w ogóle doładowania zawór N75 jest wysterowany na maxa. Albo turbo zapieczone na amen albo uszkodzony zawór N75

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
albo uszkodzony zawór N75

 

Zdaje się że Kolega postawił trafną diagnozę.

Dzisiaj podmieniłem N75 z N18 i auto dostało kopa.

Zrobiłem logi 011 i 003 na raz (nie wiem czy tak można):

http://vaglog.com/log-011_003_hE80e0.html

 

Co teraz z tego wynika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz wynika z tego że trochę ci się przycina zmienna geometria.W logu widać że przy 2200 obr/min turbo już przeładowuj. Kup nowy N75 i pogoń trochę go może kierownice w turbo się rozruszają. I daj znać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kup nowy N75

 

Dobrze myślę że to jest ten co gruby wężyk przechodzi w cienki i idzie do gruchy na turbo?

Bo z 2 zaworu gruby wężyk idzie na EGR, to chyba jest N18?

 

Przed podmianą ten co z niego podciśnienie idzie właśnie na gruchę, ma numer 1J0906627A

To tego potrzebuję?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze myślisz N18 steruje EGR-em, a N75 (z białą główką) steruje turbiną przy zakupie sprawdź jaką masz wtyczkę do N75.

Polecam firmę PIERBURG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam firmę PIERBURG

 

Tak, z białym łbem miałem przed podmianą podpięty do gruchy turbo. Teraz mam na odwrót. Pierburga mam właśnie teraz oba i takiego też będę chciał kupić.

 

Co grozi teraz z zepsutym N75, który jest podpięty do EGR? Nic się innego nie wykrzaczy?

EGR nie zaślepiony, nic nie kombinowane...

 

Acha, jeszcze widzę że te podciśnienia co idą do tych zaworów jakieś zaolejone, to normalne jest?

Edytowane przez sebam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie chodzi to EGR będziesz miał cały czas zamkniety. Nic nie powinno się stać

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poobserwowałem jeszcze ruch sztangi pod VAGiem.

Skok sztangi chyba dobry, ale grucha wypluwa takim szybkim ruchem, natomiast zaciąga zdecydowanie dłużej, bo około 2 sekundy.

 

Co to może być? Uszkodzona grucha, dalej coś nie tak z tym zaworem, czy geomatria idzie opornie?

Wężyk podciśnieniowy dałem nowy do gruchy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poobserwowałem jeszcze ruch sztangi pod VAGiem.

Skok sztangi chyba dobry, ale grucha wypluwa takim szybkim ruchem, natomiast zaciąga zdecydowanie dłużej, bo około 2 sekundy.

 

Co to może być? Uszkodzona grucha, dalej coś nie tak z tym zaworem, czy geomatria idzie opornie?

Wężyk podciśnieniowy dałem nowy do gruchy.

 

Raczej grucha zasysana powinna być dość szybko 2 sekundy to zdecydowanie za długo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności