Skocz do zawartości
lukaszpiast

Przewód zasilający turbinę AVF/AWX

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie ostatnio wymienialem przewód zasilający turbinę olejem ten metalowy co idzie aż spod filtra oleju , z tylu pod pompa vacum do turbiny posiadał on dwa mocowania po drodze jedno pod EGRem które przykrecilem bez problemu a drugie pod pompa vacum w takim miejscu ze masakra i tu pominolem te mocowanie nie dalem rady przykrecic samochód to Passat AVF TDI 130km PD 02r czy pomijając te mocowanie pod vacum może cos się stać dla tego przewodu ? Pozdrawiam ...

Edytowane przez lukaszpiast

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic się napewno nie stanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A z kad ta pewność? Nic się nie przetrze ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie przetrze się tylko kiedyś pęknie od drgań. Normalna sprawa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jednak trzeba tak zrobić by tam wysadzić rękę i jednak przykręcić te mocowanie pod vacum he ... ;) kurcze taki tam dostęp jak nie powiem co nie dość ze nic nie widać po omacku trzeba szukać to i reka malo wchodzi .... No ale wole zapobiegać niż leczyć ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może nie pęknie tylko się przełamie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej by nic nie pękło ani się nie przełamało zał by było ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nic tam nie peknie , nie pisz glupot , jezdze juz tak 2 rok i nic sie nie dzieje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Inżynier jak zwykle pomylił się... a drgania diesla nie istnieją. Weźmiesz odpowiedzialność finansową jeśli u kolegi przewód ulegnie zmęczeniu i przełamie się? Czy zapłacisz za nowy silnik i turbinę?

Jeśli nie to przestań udzielać porad skutkujących wysokim ryzykiem awarii, za które nie zapłacisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt skoro te mocowanie tam bylo to czemus musialo napewno sluzyc ... od tgak sobie nie wymyslili tego tylko szkoda ze w takim miejscu ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

starczy ze w jednym miejscu jest przymocowany , nic nie peknie i nic sie nie ulamie , tam nie ma zadnych drgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z rurką smarowania turbiny w moim passacie b5 1.9 tdi 101 km AVB. po przejechaniu ok 1500 km rurka ta pęka od strony silnika i gubi olej. Dodam że wymieniałem już trzy razy i problem powraca. Co może być przyczyną

Edytowane przez JUNIOR1995

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Przy zakładaniu tej rurki warto jest wspomóc się lusterkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego najlepiej zamiast tej rurki założyć porządny wężyk w oplocie stalowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności