VWMarcin Zgłoś #21 Napisano 2 Lipca 2017 Jeśli odpowietrzenie dekla zaworów puściłeś pod silnik to jak ci może wysysać mgłę olejową ? Kolego, gdzie ja napisałem że puściłem pod spód auta odmę od dekla zaworów??? Puściłem odmę skrzyni korbowej !!! i nie polecam tak robić bo już pisałem co się dzieje - przy większych prędkościach spód auta cały w oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siema_CoTam Zgłoś #22 Napisano 20 Lipca 2017 A na jakim poziomie miałeś sprężanie przed remontem? Ja mam ,,fabryczne,, i jak za mną jadą to nic nie dymi. Wszystkie miejsca wycieku wyeliminowane i efektów brak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturg1988 Zgłoś #23 Napisano 20 Lipca 2017 Hej, autko śmiga po remoncie, mam jedynie mały problem - co jakiś czas słychać szklanki. Nie wiem kupiłem nowe niby INA ale... Kij wie teraz jest tyle podróbek. Na razie jeżdżę, jeśli odgłosy będą narastać wymienię na stare szklanki i zobaczę czy pomoże. PS. jak wiadomo żeby wymienić szklanki trzeba się troszkę narozkręcać... Poza tym silnik ładnie pracuje. Za 3/4 tyś km pojadę do gazownika. Sprężanie przed remontem na bardzo dobrym poziomie - 12.5. Producent dopuszcza 10-15. Jeszcze raz powtórzę, i niestety chociażbyś nie wiem co zrobił nie zmienisz rzeczywistości (chyba, że wierzysz, że jako jedyny jesteś wyjątkowy i opisany problem nie dotyczy Twojego auta)... Przyczyną spalania oleju w 99 % przypadkach są zapieczone pierścienie olejowe. Kompresja nie ma nic do tego ponieważ za kompresję odpowiadają dwa pierwsze pierścienie i one są OK. Oczywiście gdyby robić remont książkowo trzeba by zmierzyć gładź cylindra, ewentualnie szlifować i zakładać nadwymiarowe tłoki pierścienie. U mnie było widać jeszcze honowanie więc mam nadzieję, że taki remont "na skróty" pomoże... W sumie to już pomógł. Jutro jadę w trasę i zobaczymy. Według wstępnych wyników spalanie oleju spadło 10/15 krotnie i w tym momencie wynosi około 0,1l/1000 (ale jestem w okresie docierania). Zobaczymy jutro na trasie:) PS.2 Przed remontem sprężanie było również zadowalające około 12 albo i coś więcej, nie pamiętam ale było ok. Mój też nic nie dymił. Nawet bez problemu przechodził przegląd;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio.c Zgłoś #24 Napisano 20 Lipca 2017 Pewnie jeszcze przejeździsz tym autem parę setek tysięcy kilometrów. Ja mam trochę inny silnik 1,6 ALZ i niestety też żłopie mi olej. Powoli przymierzam się do remontu. Szerokości życzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturg1988 Zgłoś #25 Napisano 20 Lipca 2017 Ile Ci pije oleju? Sam robisz czy ktoś ? Jakie koszta? Generalnie zrobiłem remont sam. Drugi raz jasne mógłbym to zrobić ale ustrzegłbym się kilku błędów. Po pierwsze to bym znalazł tyle czasu żeby wyszarpać cały silnik i poskładał "na stole". Tak czy siak powodzenia, ale trzeba się nad tym zastanowić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach