Matyk Zgłoś #21 Napisano 21 Maja 2010 Mam pytanie, do nowego filtra nie wlewacie czystego oleju ??, mój starszy zawsze wlewa tak do połowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #22 Napisano 21 Maja 2010 mój starszy zawsze wlewa tak do połowy Zaszkodzić - nie zaszkodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #23 Napisano 29 Maja 2010 Mam pytanie, do nowego filtra nie wlewacie czystego oleju ?? Pewnie, że wlewamy;) Ja zalewam nowy filtr do pełna i dopiero przykręcam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #24 Napisano 29 Maja 2010 Ja nie wlewam, i tak kręcę silnikiem bez zapłonu aż do zgaśnięcia kontrolki ciśnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #25 Napisano 30 Maja 2010 Lepiej jest wlać. Ale nie w każdym aucie jest taka możliwość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcian Zgłoś #26 Napisano 30 Czerwca 2010 Ja się podpnę żeby nie robić nowego tematu. Postanowiłem, że sam zmienię olej. Jaki rozmiar klucza potrzebny do odkręcenia śruby w misce olejowej, i jaki rozmiar ma miedziana podkładka i czy ją można w szanującym się sklepie moto ją kupić i ewentualny jej rozmiar, nr ? 1,9TD AAZ Pasio 93 rocznik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #27 Napisano 30 Czerwca 2010 Klucz rozm. 19 Uszczelka miedziana - średnica wewnetrzna 14mm, zewnętrzna 20mm, grubość 1,5mm nr Febi 2091046 Kosztuje pewnie ze 1-2 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VW is the best Zgłoś #28 Napisano 10 Marca 2012 (edytowane) Kontynuując stary temat dodam, że jako "klucza" do filtra używam często starego paska rozrządu, obejmuję filtr paskiem, ściskam go ręką i idzie. Mam tylko odwieczne pytanie odnośnie wymiany oleju w tym i innych samochodach. Dlaczego żaden producent nie pomyślał jak zamontować filtr oleju w taki sposób aby jego wymiana była czysta, bez ulania silnika? Może ich to bawi, a może nie przewidzieli wymiany filtra? Sposób ze szmatkami i innym łapaniem oleju z odkręcanego filtra to jakiś żenujący absurd, a przecież nikt nie lubi upapranego silnika. Czytałem gdzieś o tym taki całkiem długi temat na forum ale żadna z metod nie była profesjonalna i gwarantująca 100% sukcesu. Musi przecież być jakiś magiczny sposób, może ktoś go zna i się podzieli ??? :hmm Edytowane 10 Marca 2012 przez VW is the best Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neurojarre Zgłoś #29 Napisano 10 Marca 2012 Musi przecież być jakiś magiczny sposób, może ktoś go zna i się podzieli ??? Ucięta butelka PET np. po coli ze Stonki - działa, sprawdzone, nie tylko w VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach