Skocz do zawartości
SZYLO

Swap silnika z BMM na cfgb/cfgc

Rekomendowane odpowiedzi

To prawda ze w immobilizer/komforcie jest powerclass i jak mam teraz 103kw to jak założę sterownik 130kw to nie zadziała ? Podobno najlepszym rozwiązaniem jest zrobic immo off na ecu i przerobic immo żeby nie wywalił błędu

 

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej cały zestaw startowy ECU, komfort, blokada i kluczyki, jeżeli masz za płacić za doprowadzenie sterownika do stanu vigin 1300pln, to na spokojnie za 2k znajdziesz cały zestaw i nie będzie problemu z dopasowaniem, od razu możesz kupić zestaw z komfort z kessy to kolejny całkiem przydatny mod ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba dla amatora cudzej własności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silnik zamontowany, kręci ale nie odpala, po odpięciu od pompy przewodu wysokociśnieniowego susza brak paliwa, przewód zasilający jak i powrót razem z filtrem zalane ropą, auto na samostart odpala ale gaśnie a na listwie dalej susza, próbowaliśmy na zapych i nic, co robić wymieniać zawór regulacji ciśnienia na pompie czy odrazu kupić albo regenerować pompę, błędy na silniku zbyt niskie ciśnienie paliwa

 

Nie wiem Przyszedł mi do głowy taki jeden pomysł Jeżeli Zawór dozujący na pompie jest uszkodzony to po prostu wykręcić go zalać ropą i kręcić ręcznie silnikiem i zobaczyć czy w ogóle poleci trochę paliwa na listwę wtryskowa No bo tam jest totalna susza No oczywiście jeżeli to jest zawór

Edytowane przez SZYLO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymień pompe paliwa bo podaje za niskie ciśnienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wymień pompe paliwa bo podaje za niskie ciśnienie
No ok daję za niskie ciśnienie pompa paliwa ale to nie powinno chociaż trochę paliwa lecieć z pompy wysokiego ciśnienia na listwę Tu nie ma nic kompletnie nic susza

 

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz czujnik na listwie i jesli tam nie ma odpowiedniego ciśnienia auta nie puscisz tylko oprócz pompy w zbiorniku trzeba dokupić kawałek przewodu paliwowego bo vw zmienił rozstaw wejść i wyjść z pompy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
masz czujnik na listwie i jesli tam nie ma odpowiedniego ciśnienia auta nie puscisz tylko oprócz pompy w zbiorniku trzeba dokupić kawałek przewodu paliwowego bo vw zmienił rozstaw wejść i wyjść z pompy
Jakie powinno być ciśnienie przed pompa wysokiego ciśnienia ? Bo zastanawiam się czy nie zaślepić po prostu powrót odłączyć przewód od filtra paliwa i podłączyć kompresor z reduktorem ciśnienia ale muszę znać rzeczywiste ciśnienie jakie wytwarza pompa paliwa żeby takie samo ustawić bo chcę najpierw sprawdzić czy ta pompa wysokiego ciśnienia na pewno jest dobra

 

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co znalazłem to ciśnienie pompy paliwa zbiorniku w układzie common rail wynosi 4,5 bar

W PD podaje 0.5bar

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

 

Tak czy siak pompa kupiona bo jest za duża różnica ciśnienia 4 bary

Edytowane przez SZYLO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompy w baku nie trzeba wymieniać, bo ja nic nie wymieniałem u siebie jak przeskoczyłem z BKD na CFGC

 

ona to tam dalej tyle co byle co

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie auto dopiero odpaliło po wymianie pompy !!! auto od rafi9666 i jezdzi do teraz przed tem był 1.9 teraz 2.0 cfgb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pompy w baku nie trzeba wymieniać, bo ja nic nie wymieniałem u siebie jak przeskoczyłem z BKD na CFGC

 

ona to tam dalej tyle co byle co

Trudno pompa kupiona 70 euro z wyjsciem na webasto

 

PD 0.5BAR

CR 4.5BAR

dane podane według elsy

 

Moim zdaniem te cztery bary różnicy musi mieć jakieś znaczenie No ale co będzie to będzie zobaczymy będę się później martwił jak dalej auto nie będzie odpalać po wymianie pompy

 

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez SZYLO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności