SZYLO Zgłoś #21 Napisano 29 Maja 2017 To prawda ze w immobilizer/komforcie jest powerclass i jak mam teraz 103kw to jak założę sterownik 130kw to nie zadziała ? Podobno najlepszym rozwiązaniem jest zrobic immo off na ecu i przerobic immo żeby nie wywalił błędu Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #22 Napisano 29 Maja 2017 A nie lepiej cały zestaw startowy ECU, komfort, blokada i kluczyki, jeżeli masz za płacić za doprowadzenie sterownika do stanu vigin 1300pln, to na spokojnie za 2k znajdziesz cały zestaw i nie będzie problemu z dopasowaniem, od razu możesz kupić zestaw z komfort z kessy to kolejny całkiem przydatny mod Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #23 Napisano 29 Maja 2017 Chyba dla amatora cudzej własności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #24 Napisano 30 Lipca 2017 (edytowane) silnik zamontowany, kręci ale nie odpala, po odpięciu od pompy przewodu wysokociśnieniowego susza brak paliwa, przewód zasilający jak i powrót razem z filtrem zalane ropą, auto na samostart odpala ale gaśnie a na listwie dalej susza, próbowaliśmy na zapych i nic, co robić wymieniać zawór regulacji ciśnienia na pompie czy odrazu kupić albo regenerować pompę, błędy na silniku zbyt niskie ciśnienie paliwa Nie wiem Przyszedł mi do głowy taki jeden pomysł Jeżeli Zawór dozujący na pompie jest uszkodzony to po prostu wykręcić go zalać ropą i kręcić ręcznie silnikiem i zobaczyć czy w ogóle poleci trochę paliwa na listwę wtryskowa No bo tam jest totalna susza No oczywiście jeżeli to jest zawór Edytowane 30 Lipca 2017 przez SZYLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #25 Napisano 30 Lipca 2017 Wymień pompe paliwa bo podaje za niskie ciśnienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #26 Napisano 30 Lipca 2017 Wymień pompe paliwa bo podaje za niskie ciśnienieNo ok daję za niskie ciśnienie pompa paliwa ale to nie powinno chociaż trochę paliwa lecieć z pompy wysokiego ciśnienia na listwę Tu nie ma nic kompletnie nic susza Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #27 Napisano 30 Lipca 2017 masz czujnik na listwie i jesli tam nie ma odpowiedniego ciśnienia auta nie puscisz tylko oprócz pompy w zbiorniku trzeba dokupić kawałek przewodu paliwowego bo vw zmienił rozstaw wejść i wyjść z pompy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #28 Napisano 30 Lipca 2017 masz czujnik na listwie i jesli tam nie ma odpowiedniego ciśnienia auta nie puscisz tylko oprócz pompy w zbiorniku trzeba dokupić kawałek przewodu paliwowego bo vw zmienił rozstaw wejść i wyjść z pompyJakie powinno być ciśnienie przed pompa wysokiego ciśnienia ? Bo zastanawiam się czy nie zaślepić po prostu powrót odłączyć przewód od filtra paliwa i podłączyć kompresor z reduktorem ciśnienia ale muszę znać rzeczywiste ciśnienie jakie wytwarza pompa paliwa żeby takie samo ustawić bo chcę najpierw sprawdzić czy ta pompa wysokiego ciśnienia na pewno jest dobra Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #29 Napisano 30 Lipca 2017 (edytowane) Z tego co znalazłem to ciśnienie pompy paliwa zbiorniku w układzie common rail wynosi 4,5 bar W PD podaje 0.5bar Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka Tak czy siak pompa kupiona bo jest za duża różnica ciśnienia 4 bary Edytowane 30 Lipca 2017 przez SZYLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #30 Napisano 31 Lipca 2017 pompy w baku nie trzeba wymieniać, bo ja nic nie wymieniałem u siebie jak przeskoczyłem z BKD na CFGC ona to tam dalej tyle co byle co Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #31 Napisano 31 Lipca 2017 u mnie auto dopiero odpaliło po wymianie pompy !!! auto od rafi9666 i jezdzi do teraz przed tem był 1.9 teraz 2.0 cfgb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #32 Napisano 31 Lipca 2017 (edytowane) pompy w baku nie trzeba wymieniać, bo ja nic nie wymieniałem u siebie jak przeskoczyłem z BKD na CFGC ona to tam dalej tyle co byle co Trudno pompa kupiona 70 euro z wyjsciem na webasto PD 0.5BAR CR 4.5BAR dane podane według elsy Moim zdaniem te cztery bary różnicy musi mieć jakieś znaczenie No ale co będzie to będzie zobaczymy będę się później martwił jak dalej auto nie będzie odpalać po wymianie pompy Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka Edytowane 31 Lipca 2017 przez SZYLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach