Skocz do zawartości
lukaszpiast

LOGI PASSAT B5 FL 3BG 1.9 TDI AVF prosze o pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem duzy podczas wyprzedzania dzisiaj jadac wcisnolem gaz do dechy a moj passat tak jakby sie dusil i nie mial sily wiec musialem zrezygnowac z wyprzedzania poo chwili gdy chcialem szybko przyspieszyc znowu wcisnolem gaz do dechy puscil chmure czarnego dymu i znowu zacza przyspieszac jakby chcial a nie mogl wiec odpuscilem zjezdzajac do domu stopniowo wciskalem gaz az do spodu nie tak gwaltownie to bylo wszystko wpozadku ladnie sie zbieral co to moze byc?? Tak chyba nie moze byc po podczas wyprzedzania kiedys moge sie zdziwic he.. ;) prosze o analize logow pozdrawiam..

 

http://vaglog.pl/log-000_Q1CHHPw.html

http://vaglog.pl/log-001_VruqeC.html

http://vaglog.pl/log-001_yVI9Mu7.html

http://vaglog.pl/log-003_52Y41y.html

http://vaglog.pl/log-003_Bt8OoP.html

http://vaglog.pl/log-004_346n4.html

http://vaglog.pl/log-004_8d1Orf.html

http://vaglog.pl/log-008_74hXEk.html

http://vaglog.pl/log-010_y7UQ64b.html

http://vaglog.pl/log-011_HKh2H.html

http://vaglog.pl/log-013_lRUFA.html

http://vaglog.pl/log-018_q7H5K98.html

http://vaglog.pl/log-023_D8dT6.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W logu 11 dynamicznym duty cycle czyli zawór ciśnienia doładowania w % widać chyba ze nie doladowuje turbo może dlatego ze zawór ma mniej niż 50% otwarcia ale dlaczego? Proszę o pomoc ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najpierw poszukaj nieszczelności w układzie podciśnienia i podmień zawór N75. Wartość duty cykle jest mała, bo jest niedoładowanie i to jest poprawna zależność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Układ podciśnienia szczelny jak pod pompuje vacumpompka to trzyma cały czas nic nie ucieka gruszkę tez sprawdzalem tez nic nie ucieka zawór mienialem to samo się działo , to się zaczęło dziać po wymianie turbiny gruszka została od tamtej starej ale działa płynnie bez problemu..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy po wymianie turbiny gruszka była regulowana, jeżeli nie to spróbowałbym skrócić ramie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie nie była regulowana tylko odrazy założona ... A jak mam to skrucic te ramie podczas zaciągnięcia przez gruszkę ma się podnieść i dojść aż do ogranicznika czy ma nie dochodzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na moje należy skrócić ramie śrubkami regulacyjnymi, czyli ramie VNT będzie bliżej ogranicznika. Oczywiście robić to z umiarem i sprawdzać logami czy się polepsza trzymanie ciśnienia. Dążyłbym do tego, aby turbo trzymała zadane ciśnienie i duty cykle było w przedziale 60-75% (w zakresie 2500-3500rmp, a nie jak teraz 35-40%). Można jeszcze wcześniej podmienić MAP sensor dla pewności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

map sensor juz byl takze podmieniany to samo bylo czyli odkrecic te srubke regulacyjna sztange gruszki turbiny i wkrecic ja ze 2 obroty by ramie sie skrucilo i byla blizej ogranicznika w obudowie turbo? a potem logi grupy 11 zrobic i sprawdzic? czy innej grupy logi tez robic badz moze 3 na raz??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czemu po odpuszczeniu gazu odczekanie 2 , 3 sek i wdepnieciu ponownie do dechy zbiera sie super ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a sprawdzałeś podciśnienie jakie trzyma??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

grucha szczelna podpompowalem i trzymalem z 3 minuty nic nie zeszlo i potem wypiolem zwrotny i wpiolem sie pod niego i podpompowalem tez poczekalem z 3 ,4 min i trzymalo wszystko rowno wiec caly uklad szczelny.. nie sprawdzalem tylko vacum pompy przy gazowaniu bo na wolnych obrotach ladnie trzyma..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wykrecilem srubke w tak zwanym zderzakui troche z obrot moze pultora zeby cieglo VNT blizej doszlo do zderzaka i zrobilem logi przeanalizujcie je prosze i mam nadzieje ze bedzie dobrze a i czy jest mozliwosc ze za bardzo wykrece te srubke i cos sie stanie? A jak sprawdzić czujnik map sensor w logu 10 powyżej czy jest dobry ?

 

http://vaglog.pl/log-011_9RE9Q6K.html proba 2 dynamiczna na 3 biegu

http://vaglog.pl/log-011_80HvLs.html proba 3 dynamiczna na 4 biegu

http://vaglog.pl/log-011_V343U.html proba statyczna

http://vaglog.pl/log-007_k83sc.html proba statyczna

http://vaglog.pl/log-011_3534FmB.html proba 1 dynamiczna na 3 biegu

Edytowane przez lukaszpiast

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakieś pomysły panowie? I czasami po wyprzedzania przymuli go jakby odłączyło turbo po odpuszczeniu gazu i wciśnięciu ponownie zbiera się juz super o co chodzi? Pomożecie bardzo bym prosił bo to jest niebezpieczne podczas wyprzedzania szczególnie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobilem logi znowu i raz zle raz super jedzie nie ogarniam tego prosze o pomoc

 

http://vaglog.pl/log-003_010_011_UGX3aR7.html - pierwsza proba gaz w podloge i nie jedzie puscil troche czarnego dymu chyba

http://vaglog.pl/log-003_010_011_7t1eSq7.html - druga proba start od 2000rpm juz bylo ok chyba

http://vaglog.pl/log-003_010_011_0U68JL.html - ze zmiana biegow 1,2,3

Edytowane przez lukaszpiast

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy to możne być wina przepływomierz a???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo nie wstaje, pewnie sie cos przycina i wpada w tryb awaryjny przez niedoladowanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale po odpuszczenie gazu i znowu dodaniu juz jest dobrze a i zauważył em ze przepływomierz chyba dziwnie mierzy to może być tego wina?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeplywka ok. Geometria sie przycina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jak zdejmuje wężyk i zakladam to geometria bez zacięć się cały czas rusza od dołu do samej gory płynnie niedawno turbo było zmieniane i wszystko było sprawdzane leciutko chodziła ta dzwigienka

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

W 1 próbie gaz do dechy i w grupie 003 jest pozycja przepływomierz zadana wartosc przez komputer wynosi 850 i wartość rzeczywistą która wacha się od 340 do 500 nie powinno być więcej niż 850 w wartości zeczywistej???

Edytowane przez lukaszpiast

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności