urbinio Zgłoś #1 Napisano 4 Maja 2017 (edytowane) Witam panowie mam do was kilka pytań. Otóż zrobiłem sobie dzisiaj diagnostykę komputerową u kolegi i chciałbym się was zapytać czy wg tych zdjęć jest wszystko OK. Kompletnie się na tym nie znam dlatego pytam Was. Prośba o pomoc. Pierwsza fotka to czy z zaworem EGR jest ok bo troszke szarpie mi samochodem jak jade jakies 70 km ale po dodaniu gazu wszystko wraca do normy i pierwsze co to moze on. Z tego co wyczytałem na forum to może być dużo przyczyn ale zaczyna od zawodu i od wtrysków. 3 fotka to wartości pompo wtrysków (samochod na luzie) czy te wartości są prawidłowe. Dodam, że przy dodawaniu gazu 3 pompo-wtrysk była różnica od innych o jakies dwie dziesiate niestety zdjęcia nie zrobiłem ale może to jest w normie. Podejrzewam, że to może być wina tego pompo-wtrysku ale czy na pewno ? Pomóżcie. Edytowane 5 Maja 2017 przez urbinio zmiana tekstu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezesik18 Zgłoś #2 Napisano 5 Maja 2017 Korekcje pompo wtrysków masz w porządku. Ustaw kąt synchronizacji dopuszczalny jest od -3 do +3. U Ciebie znacznie to odbiega od normy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #3 Napisano 5 Maja 2017 A czym to skutkuje złe ustawie ie kata? Jak ustawić ten kat? Vagiem? Czy jakoś manualnie? Czyli wtryski sa Ok? Bo przy dodawaniu gazu 3 szły ładnie do gory równomiernie a 4 miał mniejsza wartość o 2 dziesiąte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #4 Napisano 5 Maja 2017 _tytul Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach