kujon Zgłoś #101 Napisano 15 Lipca 2011 Pozostaje że amory trzeba sprawdzić czy to na pewno seria. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael92 Zgłoś #102 Napisano 15 Lipca 2011 Witam, kupiłem passata od niemca na Gwintowanym zawieszeniu jest obniżone super mi się jeździ niemiec miał go na 18 felgach a sprzedał mi na 16, teraz mam okazje kupć nie drogo 18 felgi z oponami czy auto się chociaż cm podniesię?? bo niekiedy brakuje mi tego CM i gdzie nie gdzie zachacze podwoziem niby większa felga na moje rozumowanie powino się podnieść ale mniejszy profil jak to jest w praktyce ???? PozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #103 Napisano 15 Lipca 2011 wszystko zalez od tego jaki miales profil na 16 i jaki bedzie na 18 wez zmiez srednice kola na 16 i porownaj z 18 bedziesz wiedzial na pewno ale jesli masz gwintowane zawieszenie to czemu go nie podniesiesz o ten 1 cm bo rozumiem ze masz z reg jak postawisz go na 18 to nadkole sie bardziej wypelni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #104 Napisano 15 Lipca 2011 Witam, kupiłem passata od niemca na Gwintowanym zawieszeniu jest obniżone super mi się jeździ niemiec miał go na 18 felgach a sprzedał mi na 16, teraz mam okazje kupć nie drogo 18 felgi z oponami czy auto się chociaż cm podniesię?? bo niekiedy brakuje mi tego CM i gdzie nie gdzie zachacze podwoziem niby większa felga na moje rozumowanie powino się podnieść ale mniejszy profil jak to jest w praktyce ???? PozdraVWiam Kolego jesli felga 16 ktora aktualnie masz zalozmy ze jest z opona 205/55 i 18 ktora zamierzasz kupic bedzie 225/40 to auto bedzie stalo dokladnie na tej samej wysokosci. tak dobiera sie opony do felg. czyli im wieksza felga tym opona powinna miec mniejszy profil aby srednica calego kola(opona + felga) byla w tym samym rozmiarze jakim auto zjechalo z lini produkcyjnej.niedostosowanie sie do tego tzn np jeli damy wieksza felge i nie zmniejszymy profilu opony spowoduje przeklamywanie predkosci na predkosciomierzu. ale skoro piszesz ze masz gwint to sobie podlewaruj auto o ten 1 cm co ci brakuje i bedziesz mial gitarke.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael92 Zgłoś #105 Napisano 15 Lipca 2011 w tm problem ze podlewarowałem autko i nakretek nie moge ruszyć pryskałem i nic i myśle ze bede musiał sciągaczem do sprezyn je scisnąć być może jeżeli nie bedzie na nie działał nacisk to puszczą ;/ a profil w tych 18 to 45 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #106 Napisano 15 Lipca 2011 (edytowane) 45 na moje to za duzo powinno byc 40.moze ci przeklamywac. czyli jesli zalozysz te felgi z tymi oponami auto moze stac nieco wyzej. ale ja bym takich nie zakladal. do tego jesli auto jest obnizone to moze byc tak ze opona bedzie ci obcierac o nadkole a tu masz kalkulator opon http://www.opony.com.pl/opony/opony_zamienniki.asp Edytowane 15 Lipca 2011 przez jacenty02 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael92 Zgłoś #107 Napisano 15 Lipca 2011 dzieki, dowiedziałem się troszku nic bede próbował autko jednak podkręcić wyżej pozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawsie Zgłoś #108 Napisano 16 Lipca 2011 wklej fotkę auta jak wygląda, amor nie reguluje wysokości tylko sprężyna. Spręzyna nówka, z serwisu, wstawiona 1,5 tyg temu, przebieg na tych spręzynach ok. 100km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #109 Napisano 16 Lipca 2011 Na Twoim miejscu pojechałbym do serwisu i pokazał to-bo wyraźnie widać, że nie stoi jak na sprężynie którą kupiłeś powinien stać. Teraz przód masz mniej więcej jak ja na KYB, z tym, że ja to specjalnie zrobiłem, bo chciałem niżej. A przecież to, że sprężyna nowa i z serwisu, to wcale nie znaczy, że nie może się trafić wadliwy zestaw. Ale przede wszystkim przyjrzał bym się amortyzatorom-teoretycznie gdyby amor był krótszy niż powinien, to też będzie trzymać sprężyny, w konsekwencji obniżając auto. Ale to tylko w teorii, a czy w praktyce to możliwe, to nie wiem niestety-warto jednak się temu przyjrzeć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ajku Zgłoś #110 Napisano 16 Lipca 2011 [attach]56684[/attach]Spręzyna nówka, z serwisu, wstawiona 1,5 tyg temu, przebieg na tych spręzynach ok. 100km Wg mnie tył wygląda normalnie, przód tak ze 2-3cm za nisko albo i lepiej. Mogę Ci tylko powiedzieć jak to było u mnie, może coś wywnioskujesz. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=78888 W wątku są foty amora tego który był założony. Oryginalne amory, sprężyny sport. Wymieniłem sprężyny i wszystko gra. Sprężyny kupiłem oryginalne na szrocie z demontażu paska. Nie pamiętam już za ile ale wyszło ciut taniej niż zamienniki nowe na allegro. Tak czy siak wole dobre używki niż nowe podróbki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #111 Napisano 16 Lipca 2011 dzieki, dowiedziałem się troszku nic bede próbował autko jednak podkręcić wyżej pozdraVWiam jest specjalny klucz do podkrecenia zawieszenia i podnies auto do tego bedzie latwiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trend Zgłoś #112 Napisano 16 Lipca 2011 (edytowane) Cytat: Napisał trend Zobacz post wklej fotkę auta jak wygląda, amor nie reguluje wysokości tylko sprężyna. Click image for larger version Name: DSC01425v2.jpg Views: 14 Size: 76.5 KB ID: 56684 Spręzyna nówka, z serwisu, wstawiona 1,5 tyg temu, przebieg na tych spręzynach ok. 100km Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Click image for larger version Name: DSC01423v2.jpg Views: 13 Size: 63.3 KB ID: 56683 To jest za nisko tylko przód, u mnie na serii te same springi co u ciebie i było sporo wyżej. Nie mam pojęcia co może być tego przyczyną że tak siadł. Jesteś z Wawy to możemy się spotkać i podumać co i jak. Tak patrze na tą fotę to masz chyba podobnie teraz jak ja na H&R u siebie. Edytowane 16 Lipca 2011 przez Trend Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebollski26 Zgłoś #113 Napisano 18 Lipca 2011 HE MOJA miska olejowa jest 5 cm nad ziemią. Owszem trzeba uważać podczas jazdy, ale frajda z jazdy nie do opisania. Mam zawieszenie gwintowane za 2,5 tys. nie narzekam. Pasek twardy jak skała. Leżącego policjanta obierzdzam bokiem, tak żeby srodek podwozia miał trochę wyżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ajku Zgłoś #114 Napisano 19 Lipca 2011 HE MOJA miska olejowa jest 5 cm nad ziemią. Owszem trzeba uważać podczas jazdy, ale frajda z jazdy nie do opisania. Mam zawieszenie gwintowane za 2,5 tys. nie narzekam. Pasek twardy jak skała. Leżącego policjanta obierzdzam bokiem, tak żeby srodek podwozia miał trochę wyżej. Dla mnie była to raczej męczarnia a nie frajda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawsie Zgłoś #115 Napisano 19 Lipca 2011 To jest za nisko tylko przód, u mnie na serii te same springi co u ciebie i było sporo wyżej. Nie mam pojęcia co może być tego przyczyną że tak siadł. Jesteś z Wawy to możemy się spotkać i podumać co i jak. Tak patrze na tą fotę to masz chyba podobnie teraz jak ja na H&R u siebie. Dzięki Już się wszystko wyjaśniło - kompletnie zjechane amortyzatory plus wsadzone po raz trzeci sprężyny z pięknym napisem "KAYABA" zamiast oryginałów. Ponieważ zapłaciłem za oryginały , to "serdecznie":wsciekly "nie pozdrawiam" serwis Megacar na Przasnyskiej w Warszawie. Po wymianie amortyzatorów i sprężyn na Lesjofors przód jest 4-5 cm wyżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #116 Napisano 19 Lipca 2011 DziękiJuż się wszystko wyjaśniło - kompletnie zjechane amortyzatory plus wsadzone po raz trzeci sprężyny z pięknym napisem "KAYABA" zamiast oryginałów. Ponieważ zapłaciłem za oryginały , to "serdecznie":wsciekly "nie pozdrawiam" serwis Megacar na Przasnyskiej w Warszawie. Po wymianie amortyzatorów i sprężyn na Lesjofors przód jest 4-5 cm wyżej. Haha, no nie mam pytań! Pisałem Ci, że stoi podobnie jak mój na KYB. Kolejny raz się potwierdza to czym się kieruje- nigdy nie ufaj warsztatowi, a zwłaszcza aso... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sławek79 Zgłoś #117 Napisano 19 Października 2011 również miałem problem z niskim zawieszeniem przodu: - było KYB RH 1018 zawieszenie niżej od seryjnego 4-5cm ( wysokość od ziemi do nadkola 63cm) - jest K+F 950 741 HD (wzmocniony) wysokość od ziemi do nadkola 73cm na chwilę obecną jestem zadowolony, koszt niewielki zakupione na allegro wraz z przesyłką 150zł komplet polecam!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyniu Zgłoś #118 Napisano 20 Października 2011 Witam Panowie przepraszam ,że sie wpycham możecie mi pomóc . Mam na przodzie sportwe amory sachsa-czerwone chyba sportowe czy mogę założyć do nich seryjne sprężyny 2żółte i 1brązowy pasek ,obecnie mam sprężyny 1pasek niebieski 1szary i jak dla mnie auto jest za nisko chciałbym je podnieść. Passat 1.9 TDI 130KM .Wielkie dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lookas76 Zgłoś #119 Napisano 12 Listopada 2011 Cześć, słuchajcie. Mam wrażenie, że tył w moim pasku stoi za nisko. Na oponach seryjnych 195/65/15 na pusto jest 67,5 do krawędzi błotnika. Jak jest u was? Tragedia zaczyna się dziać jak siądą 4 osoby i jeszcze jakieś bagaże - zaczyna wtedy wyglądać jak samolot gotowy do startu. Strasznie miękkie te springi, a tam tkwi na pewno seria. Mam dwa pytanka: 1. Jak jest u was z wysokością do krawędzi błotnika z tyłu na pusto? 2. Co sądzicie o springach LESJOFORS HD (wzmacniane) Dzięki z góry za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly3310 Zgłoś #120 Napisano 12 Listopada 2011 Cześć, słuchajcie. Mam wrażenie, że tył w moim pasku stoi za nisko. Na oponach seryjnych 195/65/15 na pusto jest 67,5 do krawędzi błotnika. Jak jest u was? Tragedia zaczyna się dziać jak siądą 4 osoby i jeszcze jakieś bagaże - zaczyna wtedy wyglądać jak samolot gotowy do startu. Strasznie miękkie te springi, a tam tkwi na pewno seria.Mam dwa pytanka: 1. Jak jest u was z wysokością do krawędzi błotnika z tyłu na pusto? 2. Co sądzicie o springach LESJOFORS HD (wzmacniane) Dzięki z góry za odpowiedź. Kolego ja u siebie równiez mam tak w Sedanie. Sadze, ze przod jak i tyl jest nizej ale po zaladowaniu bagaznika i do tego wziecia 3 osob **** mi siedzi jak bym mial obnizone zawieszenie. sadze jednak ze mam do wymiany juz amorki bo tez seryjne u mnie siedza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach