Patyk0 Zgłoś #21 Napisano 31 Maja 2017 No właśnie jest i to masę roboty stąd koszty takie duże bo o ile samo czyszczenie nie jest jakieś skomplikowane to demontaż kolektora już tak. Do tego przy każdorazowym demontażu potem komplet uszczelek trzeba dać ale to już ułamek kosztów. Co do tego nagaru i przebiegu to sprawa bardzo indywidualna, zależy jak ktoś autem jeździ i jakie odcinki jednorazowo pokonuje i czy jest to trasa czy miasto. Moim autem jeździła babka z zarządu, już nie pierwszej młodości i ona raczej bardzo spokojnie (jak się okazało aż za spokojnie) jeździła i nie dawała szansy na wydmuchanie tego osadu. Jak ktoś jeździ np. na co najmniej 2tyś obrotów ale i przegazuje auto na 4tys. obrotów na odcinku przynajmniej 3-5km raz na miesiąc może 2 to podejrzewam, że nie będzie problemu z osadem. Ale babka jeździła benzyna jak diesel'em. Dlatego nie warto aż tak brać tych 50tyś. na serio a raczej jako jakiś punkt odniesienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #22 Napisano 31 Maja 2017 A stosował ktoś lub ma wiedzę na temat: LIQUI MOLY INJECTION REINIGER Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #23 Napisano 31 Maja 2017 A stosował ktoś lub ma wiedzę na temat: LIQUI MOLY INJECTION REINIGER Dowiem się u mojego tunera co sądzi o takich specyfikach. Ogólnie to znacznie szybciej syfią się FSI, te z Turbo mają nieco lepiej, pewnie temu że turbika zawsze puści jakąś minimalną ilość oleju w dolot. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #24 Napisano 2 Czerwca 2017 Witam Mam podobne objawy tylko ze w 1.9. Jak wróce z urlopu spróbuje wykonać ten manewr co kolega PatykO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #25 Napisano 3 Czerwca 2017 Witam Mam podobne objawy tylko ze w 1.9. Jak wróce z urlopu spróbuje wykonać ten manewr co kolega PatykO. ale to jest o benzynowych, a Ty piszesz o dieslu więc nie sugeruj się objawami, że to ten sam powód.......... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiaudi Zgłoś #26 Napisano 3 Czerwca 2017 A stosował ktoś lub ma wiedzę na temat: LIQUI MOLY INJECTION REINIGER Ale to nic nie da. Przecież nagar, jeśli się zbiera to w dolocie przed wtryskiem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #27 Napisano 4 Czerwca 2017 Ale to nic nie da. Przecież nagar, jeśli się zbiera to w dolocie przed wtryskiem... Fakt, nie zwróciłem za bardzo uwagi do zastosowania tego preparatu. Ten czyści wtryski itp. Szybciej pokusiłbym się o preparat do czyszczenia EGRu. Ale nie wiadomo jaki może mieć to wpływ na benzyniaka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach