Skocz do zawartości
Patyk0

Szarpanie autem 2.0TSI

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie jest i to masę roboty stąd koszty takie duże bo o ile samo czyszczenie nie jest jakieś skomplikowane to demontaż kolektora już tak. Do tego przy każdorazowym demontażu potem komplet uszczelek trzeba dać ale to już ułamek kosztów.

Co do tego nagaru i przebiegu to sprawa bardzo indywidualna, zależy jak ktoś autem jeździ i jakie odcinki jednorazowo pokonuje i czy jest to trasa czy miasto.

Moim autem jeździła babka z zarządu, już nie pierwszej młodości i ona raczej bardzo spokojnie (jak się okazało aż za spokojnie) jeździła i nie dawała szansy na wydmuchanie tego osadu. Jak ktoś jeździ np. na co najmniej 2tyś obrotów ale i przegazuje auto na 4tys. obrotów na odcinku przynajmniej 3-5km raz na miesiąc może 2 to podejrzewam, że nie będzie problemu z osadem. Ale babka jeździła benzyna jak diesel'em. Dlatego nie warto aż tak brać tych 50tyś. na serio a raczej jako jakiś punkt odniesienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A stosował ktoś lub ma wiedzę na temat: LIQUI MOLY INJECTION REINIGER

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A stosował ktoś lub ma wiedzę na temat: LIQUI MOLY INJECTION REINIGER

 

Dowiem się u mojego tunera co sądzi o takich specyfikach. Ogólnie to znacznie szybciej syfią się FSI, te z Turbo mają nieco lepiej, pewnie temu że turbika zawsze puści jakąś minimalną ilość oleju w dolot.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam podobne objawy tylko ze w 1.9. Jak wróce z urlopu spróbuje wykonać ten manewr co kolega PatykO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Mam podobne objawy tylko ze w 1.9. Jak wróce z urlopu spróbuje wykonać ten manewr co kolega PatykO.

 

ale to jest o benzynowych, a Ty piszesz o dieslu więc nie sugeruj się objawami, że to ten sam powód..........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A stosował ktoś lub ma wiedzę na temat: LIQUI MOLY INJECTION REINIGER

Ale to nic nie da. Przecież nagar, jeśli się zbiera to w dolocie przed wtryskiem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale to nic nie da. Przecież nagar, jeśli się zbiera to w dolocie przed wtryskiem...

 

Fakt, nie zwróciłem za bardzo uwagi do zastosowania tego preparatu. Ten czyści wtryski itp. Szybciej pokusiłbym się o preparat do czyszczenia EGRu. Ale nie wiadomo jaki może mieć to wpływ na benzyniaka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności